IS: Hätäjarru käyttöön - Kiuru: toimia kohdistetaan nimenomaan rokottamattomiin
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta vinkunaa rokottamattomilta. Jos virus tappaisi lapsia, jättäisittekö rokotteen ottamatta?
Jättäisin. En ole altistanut ainuttakaan lasta enkä aikuista. Työskentelen etänä, käyn nopeasti lähikaupassa ja -kirjastossa. Jos tauti alkaisi tappaa lapsia, niin rokotettu puolisoni hoitaisi nekin käynnit. Isossa marketissa haemme ruoat noutopisteestä, kumpikaan ei tällä hetkellä halua asioida siellä. Lähes kaikki muu kuin ruoka ostetaan muutenkin verkosta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin aika moni rokottamaton ymmärtää käydä hakemassa sen piikin.
Luulen että vähemmän tällä pakottamisella saadaan aikaiseksi., Mihin perustat uskosi. Ettäkö kun oikein rankaisee niin alkaa tottelemaan. Mihin tätä sovellat?
"Olen ollut kaksi vuotta yksin kotona vain lähikaupassa käyden. Kerrotko miten tämä tilanne on minun syyni?"
Niinhän ne kaikki sanoo. Lopulta käy se huono tuuri kun pandemia jatkuu tarpeeksi pitkään ja yhtäkkiä ollaankin teholla.
Tänään alkaa parin viikon loma. Aion olla täydellisessä "uutis"pimennossa ja nauttia elämästä harrastusten parissa.
Rokotetut sen omnikromin on tänne tuonut. Joten vastuu on ennemmiin kollektiivisesti rokotettujen ja passin kuin rokottamattomien. Toki kannattaisi ennemmin miettiä miten tämä ei leviäisi, eikä vinkua ja syyllistää, joitain rokottamattomista
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ainakaan ota piikkiä. Tämä peli katsotaan loppuun saakka. Ai että on mielenkiintoista, varsinkin rokotettujen piikkipiinaa on kiva seurata.
Hyvinhän sinä suomea osaat vaikka rokottamattomien sanotaan olevan vieraskielisiä venäläisiä ja virolaisia
Mikäli liikuntapaikat menevät kaikilta aikuisilta kiinni, niin mitä merkitystä oletko rokotettu vai rokottamaton?
Rokotetut sen om nikro min on tänne tuonut. Joten vastuu on enemmin kollektiivisesti rokotettujen ja passin kuin rokottamattomien. Toki kannattaisi ennemmin miettiä miten tämä ei leviäisi, eikä vinkua ja syyllistää, joitain rokottamattomista
Vierailija kirjoitti:
"Olen ollut kaksi vuotta yksin kotona vain lähikaupassa käyden. Kerrotko miten tämä tilanne on minun syyni?"
Niinhän ne kaikki sanoo. Lopulta käy se huono tuuri kun pandemia jatkuu tarpeeksi pitkään ja yhtäkkiä ollaankin teholla.
No ne jotka on uuden variantin tänne tuonut ovat olleet rokotettuja, eivätkä ole jääneet kotiin ja lähikauppaan, kuten tuo rokottamaton jota syytät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ainakaan ota piikkiä. Tämä peli katsotaan loppuun saakka. Ai että on mielenkiintoista, varsinkin rokotettujen piikkipiinaa on kiva seurata.
Sotelta, moikka. Piina tulee kyllä ihan muualta kuin piikeistä, kolmen kanssa on tallattu jo kauan. Joulumielenrauhaa sinnekin.
Eli ei käytännöstä kukaan. Virus on laantunut. Virus muuntautuu helpommin leviäväksi ja samalla vähemmän tappavaksi. Eikä ollut vaarallinen terveille itsestään huolehtiville aikaisemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itävaltaanhan tulee 7200€ sakko rokottamattomille helmikuusta lähtien.
Toivottavasti sama tulee suomeen.
Hehe, mistäköhän kuvittelet että tavan kansalaisella olisi tuollainen summa ottaa? Saisivat rakentaa aika monta vankilaa lisää. Sannalle tuollainen sakko olisi ollut paikallaan kun lähti bilettämään altistuneena.
Sakottaisi niitä jotka tuovat tartunnan ulkomaanreisuuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävaltaanhan tulee 7200€ sakko rokottamattomille helmikuusta lähtien.
Toivottavasti sama tulee suomeen.
Hehe, mistäköhän kuvittelet että tavan kansalaisella olisi tuollainen summa ottaa? Saisivat rakentaa aika monta vankilaa lisää. Sannalle tuollainen sakko olisi ollut paikallaan kun lähti bilettämään altistuneena.
Siellä on monta miljoonaa rokottamatonta. Iso vankila pitää olla, että sinne kaikki mahtuvat. Tosi rikollisille kulta aikaa, kun kaikki pollarit pidättää perheenäitejä ja muita yhteiskunnan ykkösvihollisia. Mikä nätä joka maan päättäjiä on alkanut riivaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta vinkunaa rokottamattomilta. Jos virus tappaisi lapsia, jättäisittekö rokotteen ottamatta?
Tämä. Itse olen saanut molemmat rokotteet, mutta koronapassia en ole käyttänyt kertaakaan, koska en ole niin idiootti, että kulkisin maskittomissa ihmisjoukoissa. Suojaan myös itseni ja muut pitämällä FFP2- maskia. Ihan vapaaehtoisesti. Olen älykäs.
Et vaan pelokas. Älykäs ihminen ei usko valtamedian, hallituksen ja THL:n "asiantuntijoiden" ristiriitaisia lausuntoja ja ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse olen saanut molemmat rokotteet, mutta koronapassia en ole käyttänyt kertaakaan, koska en ole niin idiootti, että kulkisin maskittomissa ihmisjoukoissa. Suojaan myös itseni ja muut pitämällä FFP2- maskia. Ihan vapaaehtoisesti. Olen älykäs.
Et vaan pelokas. Älykäs ihminen ei usko valtamedian, hallituksen ja THL:n "asiantuntijoiden" ristiriitaisia lausuntoja ja ohjeita.
Älykäs ihminen uskoo RT:n tiedotteet ja syö energiahivenaineita koska freedoms!
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä katsomassa perussuomalaisten ylläpitämät koronatoimien vastaiset sivut...
Google: k o r o n a r e a l i s t i t
Uskomatonta tuubaa taas kerran.
:D
Räkäpersuilla iso pyörä heittää oikein kunnolla.
Voi kun tulisi oikein kunnon variantti rokottamattomille.
Kummallista. Edellenkään ei nyt tulevat rajoitukset vaikuta elämääni mitekään. Olen rokotettu. Osaan ihan itse laittaa itselleni rahat ja suojella itseäni. Koronapassia en ole tarvinnut kertaakaan.
Suuri vaara, että sisällissota siellä tulee helmikuussa. Ei ihmiset suostu tuollaiseen na t si hirmuhallintoon. Toivotko samaa myös Suomeen? Lietsot vastakkainasettelua.