Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvitellaan, että lähtisit baariin ja näkisit siellä sattumalta ihastuksesi

Vierailija
04.04.2015 |

ja olisit kevyessä hiprakassa. Mitä luulet, avautuisitko, yrittäisitkö lähennellä vai pystyisitkö hillitsemään itsesi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:44"]

Frendeille pitäis tehdä alkuun selväksi, että niillä ei mitään asiaa lähestyä kys. Naista. Jonnekin yksityisempään mestaan pitäisi päästä. Voisin jopa feikata käden ovenväliin jäämisen. Kysyisin mukaan lääkärikeikalle ja sieltä yöpalalle. Kyl näit on mietitty.

[/quote]

:D

Vierailija
22/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:39"]

Varmaan toimisin samalla tavalla kuin normaaliolosuhteissa. Huomatessani hänet lähtisin hiipimään pois päin toivoen ettei hän näkisi minua ja päästyäni pois näköpiiristä lähtisin juoksemaan ja lujaa! Noin viiden minuutin päästä itkisin taas kerran, miten sosiaalinen kanssakäyminen on niin vaikeaa :/

[/quote]

Miksi teet näin? Eihän se ikinä tiedä että olet kiinnostunut. Puhu edes vaikka säästä?

[/quote]

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta tollastahan toi ihastuminen meillä ujoilla naisilla on. Yksin jää jos se ihastus ei ymmärrä lähestyä ja tehdä aloitetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:39"]

Varmaan toimisin samalla tavalla kuin normaaliolosuhteissa. Huomatessani hänet lähtisin hiipimään pois päin toivoen ettei hän näkisi minua ja päästyäni pois näköpiiristä lähtisin juoksemaan ja lujaa! Noin viiden minuutin päästä itkisin taas kerran, miten sosiaalinen kanssakäyminen on niin vaikeaa :/

[/quote]

Miksi teet näin? Eihän se ikinä tiedä että olet kiinnostunut. Puhu edes vaikka säästä?

[/quote]

Miksi teen näin? Tämän kysymyksen olen kysynyt itseltäni ties kuinka mont kertaa, mutten yksinkertaisesti osaa vastata siihen. Asiaa ei auta se, että ko. henkilön kanssa keskusteleminen on haastavaa, sillä useimmiten vastaa lähes kaikkeen vain "mmm", mikä puolestaan saa oloni äärimmäisen vaivaantuneeksi.

Vierailija
24/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teini, teini... älä mene baariin vaan jää vielä vähäksi aikaa kotiin kasvamaan!

Vierailija
25/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:50"]

voi teini, teini... älä mene baariin vaan jää vielä vähäksi aikaa kotiin kasvamaan!

[/quote]

Älä huoli. Ihmisten kanssa puhuminen tulee olemaan minulle yhtä mahdotonta myös nelikymppisenä.

Vierailija
26/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:11"]

En edes moikkaisi ja teeskentelisin etten olisi huomannut koko äijää.

[/quote]

Olen yllättynyt, että tämä kommenttini sai näin monta yläpeukkua :D Näyttää juu olevan muitakin ihastukseensa kyllästyneitä täällä.

Vierailija
27/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne muuten passaisi, onko yksin tai keiden seurassa jne, todennäköisesti menisin hänen luo. Tai ainakin tietyn verran pyrkisin siihen, että noteeraisimme toisemme. Jos siis oltais tuttuja :D

Vierailija
28/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:57"]

[/quote]

Olen yllättynyt, että tämä kommenttini sai näin monta yläpeukkua :D Näyttää juu olevan muitakin ihastukseensa kyllästyneitä täällä.

[/quote]

Tuota... tiedäthän että tuollainen noteerattomuus (tää on toisinaan, usein, liian läpinäkyvää ollakseen aitoa huomaamattomuutta) on suht tavallista naisilla mut lähtökohtaisesti eri syystä kuin mitä esitit? ;)

Vierailija
29/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:23"]

[/quote]

[/quote]

Tuota... tiedäthän että tuollainen noteerattomuus (tää on toisinaan, usein, liian läpinäkyvää ollakseen aitoa huomaamattomuutta) on suht tavallista naisilla mut lähtökohtaisesti eri syystä kuin mitä esitit? ;)

[/quote]

Minä en noteeraa siksi, että olen liian ujo.

Vierailija
30/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä en noteeraa siksi, että olen liian ujo.

[/quote]

Joo ja joskus on helpompaa olla tekemättä mitään ettei tule kiusausta tehdä jotain.

Vierailija
31/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin juttelemaan ja yrittäisin ehkä vähän lähennellä :D Saattaisin lähteä jatkoille, jotka luultavasti olisi luvassa kun jonkin näköstä kiinnostusta siellä toisaallakin vissiin on, mutta en antaisi römpsää vielä :D

Vierailija
32/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En oikeastaan tiedä, mä en pelaa samoja pelejä mitä muut naiset :)

Vierailija
33/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="04.04.2015 klo 20:18"]

Tietysti menisin juttelemaan ja ehdottamaan laulamista, jos olisi karaokepaikka.

-Mies 29v-

[/quote]

Siis mitä?! Onko sulla oikeesti joku ihastus? Kuvaile millainen hän on, mua ainakin kiinnostaa!

Vierailija
34/34 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juoksisin vessaan ja keräilisin rohkeutta. Sitte menisin ostamaan alkoholia ja joisin hiprakkaan. Koetaisin katsoa että tuleeko siltä suunnalta katseita. Hymyilisin mut en tekis mitään. Saattasin punastua mutta EN TEKIS mitään. Joo, oon saamaton ja ujo. Mut jos tyyppi lähestyis ja se ois se tyyppi johon oon ihastunu, niin antaisin mennä. Eli ujo oon mut jos saan vihreää valoa, annan kyllä mennä :)