Mies suuteli ensitapaamisella!
Nähtiin ekaa kertaa ja mentiin istuskeleen ulos. Juteltiin ihan kauheasti, keskustelu siis luisti ja aika kulu nopeasti. Välillä katottiin toisiamme silmiin ja vaan hymyiltiin! Siinä oli jotain sähköä... Sitte kun erottiin ja oltiin menossa omiin koteihin, mies sanoi että haluaisi nähdä uudestaan jos minä haluan. Ja lopuksi hän suuteli suulle ihanan hitaasti. Se tuntui uskomattomalta! Kuinka usein miehet suutelee ensi tapaamisella? Hän oli selvinpäin. Miehet vastatkaa!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:23"]
Ihan perus, toi on aivan normi jos kerta kemiaa on molemmin puolin. Epäonnistuneilla treffeillä ei pussailla.
[/quote]
Ei ole mitään normia. Jotkut suutelee ennemmin, toiset myöhemmin. Se on ihan tapauskohtaista, eikä sitäkään kannata ruveta ylianalysoimaan.
[/quote]
Susta ei näköjään oo treffeillä sen vertaa innostuttu, että miehet olisi halunneet ekalla tapaamisella jo pussailla, oon pahoillani puolestasi.
[/quote]
Minua ei ole miehet koskaan suudelleet, eikä toivottavasti tule koskaan suutelemaankaan, koska olen hetero mies. Mutta tässä ei ole nyt kyse minusta, se oli vain yleinen huomio. Te naiset olette niin kovia ylianalysoimaan joka helvetin eleen tai eleen puutteen, että totesin vain, ettei tuostakaan asiasta kannata tehdä mitään liiallisia johtopäätöksiä, esimerkiksi niin, että jos tyyppi ei olisi suudellut, se ei vielä tarkoita etteikö kemiaa olisi ollut. Sitä minä vain tarkoitin. Ap:lle onnittelut hyvin menneistä treffeistä.
[/quote]
Ja sähän et tietenkään tuossa peräti viiden rivin kommentissasi lainkaan stereotypioi naisia tai muuten yleistä :D Kaksinaismoralismia jälleen kerran kirkkaimmillaan!
[/quote]
Yleistin toki joo, mutta halusin vain oikaista tuota väitettä jostain normista, ikäänkuin hyvin menneet treffit päätyisivät aina suutelemiseen.
Nyt sua viedään.... edessä avioliitto.... pidä varasi...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 16:27"]Nyt sua viedään.... edessä avioliitto.... pidä varasi...
[/quote]
Hahhah oispa vain! AP
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:42"]
Tähänkin voi todeta, että miehen täytyy aina olla se, joka tekee aloitteen. "Kemioista" ja naisen mielenliikkeistä riippuu, tuleeko toiset treffit vai syyte raiskausyrityksestä.
[/quote]
Ei miehen _täydy_, mutta onhan se nyt todella paljon viehättävempää, jos mieheltä löytyy rohkeutta. Jotkut asiat ovat sellaisia, jotka ovat vaalimisen arvoisia tapoja sukupuoliin liittyen. Ei kaiken tarvitse aina olla niin "tasa-arvoista". Olen nainen ja pidän miehistä, jotka ovat rohkeasti oikeita miehiä eivätkä pillitä joka asiasta (kuten nyt tuosta aloitteen tekemisestä).
[/quote]Mutta nuo ovat vaalimisen arvoisia asioita vain naisten kannalta. Mitä hyötyä niistä on miehille?
Rikollistenkin mielestä on ihan OK, että heille on omat säännöt ja muille muut ja ne vain ovat vaalimisen arvoisia ja ei kaikkien tarvitse olla niin lainkuuliaisia, mutta mitä kunnon kansalaiset siitä saavat?
Missä asioissa mies saa imartelun ja nainen kestää paineet mukisematta oikeana naisena?
-Mies 29v-
Itse nuolen persettä ensitapaamisella
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 17:30"]
Itse nuolen persettä ensitapaamisella
[/quote]Omaasi vai? :DDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:24"]
Mikä paikkakunta?
[/quote]
Kemijärvi.
[/quote]
Hyi!