Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana, mies haluaa erota

Vierailija
04.04.2015 |

Ollaan oltu mieheni kanssa muutama vuosi yhdessä, ja nyt olen raskaana 10vkolla. Mieheni ensireaktio asiaan oli helpottunut, onnellinen, rakastava ja lämmin. Muutama päivä tiedon jälkeen hän alkoi kuitenkin epäilemään kykyämme ruveta vanhemmiksi. Molemmat olemme työssäkäyviä, kaikin puolin terveitä ja toisiimme sitoutuneita ihmisiä. Näin luulin.

Mieheni mieliala raskauden ja lapsen tulemisen suhteen on vaihdellut nyt viikottain ja välillä hän vannoo rakastavansa minua yli kaiken ja pitävänsä huolta sekä minusta että tulevasta lapsesta. Välillä taas hän vihjailee ettei taida olla oikea hetki lapselle, ja pitäisikö asialle tehdä jotain.. Viimeisimpänä mieheni heitti että parasta olisi erota! Että kun ei voi tietää kauanko hän jaksaa niin parempi olisi erota nyt kuin esim. 1v tai 2v päästä!? Siis MMMMMITÄ???

Onko kellään muulla kokemusta että mies olisi halunnut erota raskauden aikana, pelottaako miestä niin paljon tuleva ja isäksi tulo? Luin netistä mm. että jos miehellä ei ole hyvä isäsuhde ollut lapsena/isä ei ole ollut kuvioissa niin miestä saattaa ahdistaa ja pelottaa vielä enemmän koska ei ole omakohtaisia hyviä kokemuksia siit millainen isän "tulisi" olla.. Mitä pitäisi tehdä tässä tilanteessa? Abortti ei tule kysymykseenkään ja mietin olisiko oikeasti parempi erota nyt ennen lapsen syntymää? Pitäisikö vielä yrittää ja katsoa mitä tapahtuu? Kaksi päivää sitten mies vielä sanoi minun olevan hänen elämänsä rakkaus mutta nyt että "aina se rakkaus ei riitä"

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 20:09"]

Muista sitten suvulle ilmoittaa että ero tuli koska saatte yhteisen lapsen.Siinä on suvulle selittämistä ukolla.Uskomaton pelkuri.

[/quote]

Pitäisikö miehenkin sitten kailottaa koko suvulle jos muija tekee abortin? Uskomaton pelkuri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla