Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana, mies haluaa erota

Vierailija
04.04.2015 |

Ollaan oltu mieheni kanssa muutama vuosi yhdessä, ja nyt olen raskaana 10vkolla. Mieheni ensireaktio asiaan oli helpottunut, onnellinen, rakastava ja lämmin. Muutama päivä tiedon jälkeen hän alkoi kuitenkin epäilemään kykyämme ruveta vanhemmiksi. Molemmat olemme työssäkäyviä, kaikin puolin terveitä ja toisiimme sitoutuneita ihmisiä. Näin luulin.

Mieheni mieliala raskauden ja lapsen tulemisen suhteen on vaihdellut nyt viikottain ja välillä hän vannoo rakastavansa minua yli kaiken ja pitävänsä huolta sekä minusta että tulevasta lapsesta. Välillä taas hän vihjailee ettei taida olla oikea hetki lapselle, ja pitäisikö asialle tehdä jotain.. Viimeisimpänä mieheni heitti että parasta olisi erota! Että kun ei voi tietää kauanko hän jaksaa niin parempi olisi erota nyt kuin esim. 1v tai 2v päästä!? Siis MMMMMITÄ???

Onko kellään muulla kokemusta että mies olisi halunnut erota raskauden aikana, pelottaako miestä niin paljon tuleva ja isäksi tulo? Luin netistä mm. että jos miehellä ei ole hyvä isäsuhde ollut lapsena/isä ei ole ollut kuvioissa niin miestä saattaa ahdistaa ja pelottaa vielä enemmän koska ei ole omakohtaisia hyviä kokemuksia siit millainen isän "tulisi" olla.. Mitä pitäisi tehdä tässä tilanteessa? Abortti ei tule kysymykseenkään ja mietin olisiko oikeasti parempi erota nyt ennen lapsen syntymää? Pitäisikö vielä yrittää ja katsoa mitä tapahtuu? Kaksi päivää sitten mies vielä sanoi minun olevan hänen elämänsä rakkaus mutta nyt että "aina se rakkaus ei riitä"

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään tarvitse sietää tuollaista oikuttelua edes tulevalta isältä, varsinkin, jos sattuu olemaan itse se raskaana oleva! Minua pistää aina vihastuttamaan ihmiset, jotka vielä aikuisenakaan eivät ymmärrä, että heillä on tässä elämässä erilaisia vastuita. Vanhemmuus on niistä ehkä se tärkein ja varmasti se kauhistuttaa, mutta eivät tässä ne miehen pelot ole etusijalla! Vanhemmuuteen voi oppia ja kasvaa ja jos on ihan toivoton tapaus, pysytelköön selibaatissa. Pistä se miehesi ruotuun nyt tai nakkaa pihalle, sinä et tarvitse siihen toista lasta vauvan oheen vaan tasavertaisen kumppanin. Yritä puhua miehellesi järkeä, etsi vertaistukia ja koeta ymmärtää. Älä kuitenkaan alistu ovimatoksi! Sinä olet raskaana ja sinun täytyisi keskittyä nyt omaan ja vauvasi hyvinvointiin, ei kiukuttelevan aikamiehen paapomiseen.

Vierailija
2/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheltä kysyny suostuisiko puhumaan jollekin ja on sitä kuulema miettinyt. Nyt tänään kuitenkin sanoi ettei uskon siitä olevan hyötyä.. Hän haluaa nyt kuulemma elää yksin ja ei haluan huolehtia kenestäkään muusta.  Kuitenkin sanoo rakastavansa minua eniten maailmassa, siis en ymmärrä enää yhtään..itken vaan. Vauvastakaan ei ole ehditty kaikille kertoa niin kerrotaanko sit yhtä aika vauva&ero..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo jos toi jäykä haluaa lähteä niin anta mennä vaan. Surkeata kun harrastaa seksi mutta ei ole valmis ottamaan vastu. Paska juntti. Saat lapsesta paljon iloa elämässä...jos juntti herää joskus ja se varmasti herää todellisuuteen niin voi olla isänä joskus,tyhjä on elämä ilman lastaa-kyllä se tämäkiin juntti joskus hoksaa. Voi typerät ne jätkät,idiootit. Tsemppia sinulle ♥♥♥

Vierailija
4/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerro miehelle etä kerrot kaikille että olet raskaana ja mies haluaa siksi jättää sinut.

Vierailija
5/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks naikkonen pamautti itsensä paksuksi. Lässynlässy. Yrittää sepitell asiaa itselleen sopivasata näkövinkkelistä.

Vierailija
6/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on avuton ukko. Minä en tuollaista olisi katsellut raskaanaollessani enkä kyllä katsoisi Sinunakaan. Joku tolkku pitää aikuisella miehellä olla. Pärjäät yksin paremmin. Eikun pakkaat miehen tavarat sievästi kasaan ja näytät ovea.

Vierailija
7/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:03"]

No jo on avuton ukko. Minä en tuollaista olisi katsellut raskaanaollessani enkä kyllä katsoisi Sinunakaan. Joku tolkku pitää aikuisella miehellä olla. Pärjäät yksin paremmin. Eikun pakkaat miehen tavarat sievästi kasaan ja näytät ovea.

[/quote]

Myöhäistä, beibi. Ukko on jo lähdössä omatoimisesti :D

Vierailija
8/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehesi on kohdannut rohkeasti elämänsä realiteetit ja tehnyt johtopäätöksiä. Miksipä lykätä väistämätöntä, erohan kuitenkin tulee, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
9/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia taitaa olla.
Samallalailla jotkut naiset kauhistuvat kun tulee raskaaksi yrittämisenkin jälkeen.

Menee ohi yleensä. Joillakin taas ei mene. Ajan kanssa.

Vierailija
10/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroatte niin pistä viesti, voin pitää sinua kunnes synnytät niin saisit tukea. 

t. raskausfetissimies

Vierailija
11/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle ap ♡

Vierailija
12/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei kannata hötkyillä. Anna miehen hermoilla rauhassa. Onhan tuo hirveittävä tilanne ja valtava elämänmuutos. Jos asiat eivät ala rullata, erotkaa lapsen ollessa pieni, niin kuin muutkin.

Vierailija
13/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kärsii odotuksesta yhtä paljon kuin naisetkin. Tee palvelus ja heitä nyt ulos. Pääsee heti ryyppäämään.

Vierailija
14/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämästä en estä jos haluaa mennä! Mutta miten voi ensin rakastaa ja haluta huolehtia ja toisena päivänä aborttia tai erota.. Eilen sanoi mulle että kanssaan on vaikeeta olla että mieti tarkkaan järjellä mutta että itse teen päätökseni. Tänään sanoin että haluan toki vielä yrittää ja olla yhdessä niin sano että tarkotti että miettisin järjellä sen lapsihomman koska yksin mulla tulee oleen tosi vaikeeta??? Kohta anoppilaan kylään, en taida pystyä pidätteleen itkua..

Vierailija
15/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika ilmeistä, että pelästyi kun alkoi tarkemmin miettiä, mikä kaikki lapsen myötä tulee muuttumaan ja miten vaikeaa lapsen kasvattaminen (teoriassa) on. 

On miehelle tyypillinen ratkaisu säästää perhe omalta oletetulta huonoudelta. Siksi pakenemisreaktio. Jos ei oikeasti haluaisi lasta, ei todellakaan olisi ollut siitä innoissaan alkujaankaan. 

Vierailija
16/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panikointiahan tuo on. Suostuisiko mies jonnekin juttelemaan jos nätisti ehdottaisi? Neuvolan kautta varmaan pääsisi.

Vierailija
17/21 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tulo on nyt suuri asia miehellesi, joten anna hänen rauhassa palastella tunteitaan ja ajatuksiaan. Älä yritä pakottaa häntä jäämään kanssanne, jos hän haluaa lähteä, niin anna lähteä, mutta älä sulje takaisin tulemista. Usein miehet haluavat kaikessa rauhassa totutella isäksi tuloon. Voi olla, että mihestäsi kehkeytyy hyvä isa tai sitten hän häipyy.

"If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it doesn’t, then it was never meant to be."

Tsemppiä ja jaksamista!

Vierailija
18/21 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin päädyit ap?

Vierailija
19/21 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa.

t. raskausfetissimies

Vierailija
20/21 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten suvulle ilmoittaa että ero tuli koska saatte yhteisen lapsen.Siinä on suvulle selittämistä ukolla.Uskomaton pelkuri.