Introvertti on uusi narsisti
Nyt ei muusta puhutakaan, ennen kaikkea introvertit puhuvat itsestään. Ekstovertit ovat tyytyväisiä porskuttajia, ei heidän tarvi vatvoa ominaisuuksiaan.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:44"]
Kiva provo taas, keksi jotain muuta tekemistä. Lähe vaik lenkille hei?
[/quote]Olen itsekin introvertti, minusta on huvittavaa, että kaikki Suomen introvertit ovat nyt heränneet vatvomaan tätä asiaa :D Kysellään, että miten voidaan olla parisuhteessa ja osataanko olla vanhempia jne.
[/quote]
Maailma on muotoiltu ekstroverttien johdolla, sinähän et tätä ekstroverttina "pysty" näkemään :)
[/quote]Anteeksi kuinka?
[/quote]
Ekstrovertteja on enemmistö ja esimerkiksi nykyaikainen kulttuuri työelämässä on saanut yhtä enemmän ja enemmän vaikutteita amerikkalaisesta, ulospäinsuuntautuneisuutta arvostavasta kulttuurista. Asiat on toisin esimerkiksi Kiinassa, jossa hiljaisuus on arvostetumpaa. Ihan basicjuttuja.
[/quote]Joo-o, mutta millä sinä nyt minusta ekstrovertin väänsit?
ap
[/quote]
Ei täällä av:lla tiedä kenelle vastaa, en olettanut että vastasin samalle henkilölle :)
[/quote]Anteeksi että jankutan, mutta et itse kyllä lukenut sitä viestiä minkä lainasit. Siinä juuri sanoin olevani introvertti ja sinä seuraavassa sanoit, etten minä sitä ekstroverttina voi ymmärtää.
meilläkin töissä ihme papattajat ja sosiaaliset hölisijät ovat yhtäkkiä kaikki introvertteja :D tää on kuin uusi horoskooppi. ja itse odotan vain että pääsisi kotiin, sais laittaa oven kiinni ja olisi hil-jais-ta.
Missä näitä kaikenmaailman "muoti-ilmiöitä" muka on? Porvoossa? Jokin aika sitten täällä valitettiin kun kaikki on erityisherkkiä ja milloin mitäkin ja nyt näitä introverttejä, täällä päin on kyllä kaikki pysynyt omana itsenään ja olen ainoastaan täällä av:lla lukenut tasaisin ajoin näitä juttuja, en oikeassa maailmassa juurikaan? Ja miksi ihminen edes tarvii jonkun sanan olemassa ololleen, persoonalleen, eikö sitä huomaa ilman mäitä sanojakin onko joku aina äänessä ja helposti lähestyvä ja toinen taas ei viihdy parrasvaloissa ollenkaan?
Introvertti ja hölisijä eivät ole toisiaan poissulkevia. Yksinkertaisimmillaan introvertin ja ekstrovertin ero on se että ekstrovertti tarvtsee ja saa energiaa sosiaalisuudesta ja introvertin energiaa taas kuluttaa sosiaalisuus ja introvertti saa energiansa rauhassa olosta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:13"]
Missä näitä kaikenmaailman "muoti-ilmiöitä" muka on? Porvoossa? Jokin aika sitten täällä valitettiin kun kaikki on erityisherkkiä ja milloin mitäkin ja nyt näitä introverttejä, täällä päin on kyllä kaikki pysynyt omana itsenään ja olen ainoastaan täällä av:lla lukenut tasaisin ajoin näitä juttuja, en oikeassa maailmassa juurikaan? Ja miksi ihminen edes tarvii jonkun sanan olemassa ololleen, persoonalleen, eikö sitä huomaa ilman mäitä sanojakin onko joku aina äänessä ja helposti lähestyvä ja toinen taas ei viihdy parrasvaloissa ollenkaan?
[/quote]
Kirjoitit ihan asiaa, mutta :) No itse huomannut, että jotkut ei suostu näkemään ja hyväksymään toista erilaiseksi ennenkuin voivat lokeroida. Et vähemmällä puolustelulla pääsen, kun sanon sille joka sanoo mulle, että "et sä voi tollai ajatella/olla tollanen" , kun totean että hei, sussa ei o vikaa, mä oon introvertti :) Jotkut kun ottaa vaan niin loukkauksena jos ei hölise heidän kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:44"]
Kiva provo taas, keksi jotain muuta tekemistä. Lähe vaik lenkille hei?
[/quote]Olen itsekin introvertti, minusta on huvittavaa, että kaikki Suomen introvertit ovat nyt heränneet vatvomaan tätä asiaa :D Kysellään, että miten voidaan olla parisuhteessa ja osataanko olla vanhempia jne.
[/quote]
Maailma on muotoiltu ekstroverttien johdolla, sinähän et tätä ekstroverttina "pysty" näkemään :)
[/quote]Anteeksi kuinka?
[/quote]
Ekstrovertteja on enemmistö ja esimerkiksi nykyaikainen kulttuuri työelämässä on saanut yhtä enemmän ja enemmän vaikutteita amerikkalaisesta, ulospäinsuuntautuneisuutta arvostavasta kulttuurista. Asiat on toisin esimerkiksi Kiinassa, jossa hiljaisuus on arvostetumpaa. Ihan basicjuttuja.
[/quote]Joo-o, mutta millä sinä nyt minusta ekstrovertin väänsit?
ap
[/quote]
Ei täällä av:lla tiedä kenelle vastaa, en olettanut että vastasin samalle henkilölle :)