Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa juttu heti alkuunsa?

Vierailija
07.09.2025 |

Tapasin kivan miehen baarissa. Koin vetovoimaa ja hänkin minuun. Kaikinpuolin kohtelias herrasmies. 

Olen ollut pitkään sinkku. En pysty läheisyyteen näin nopeasti. Ajatus jostain parisuhdeilloista ahdistaa. Lisäksi en kyllä yksinhuoltaja pysty mihinkään ensi viikonlopun hotelliviikonloppuun. 

Mies soittaa tänään. Miten sanon kauniisti, etten nyt voi? En nyt, enkä tulevaisuudessa. 

Tarvitsen omaa tilaa. Lähden iltapäivällä syvälle metsään kävelemään yksin. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lopettaa miesten lähentelyt ja olla jakamatta puhelinnumeroa, jos noin ahdistaa. 

Vierailija
2/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän te naikkoset osaatte, eli mitä täällä kyselemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy chatgptltä 5 eri vaihtoehtoa lopettaa juttu kohteliaasti ja tehokkaasti kuten kunnon ihminen

Vierailija
4/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin taas. Mutta ahdistaa. Olen ehkä ollut elämässäni liikaa yksin, etten pysty parisuhteeseen. Olen ollut koko elämäni yksin. Se on luontevaa minulle. 

Vierailija
5/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko vaan, että en ole ensi viikonloppuna Helsingissä? Meillä on tosi eri-ikäiset lapset. Mutta toisaalta hän olisi heti halunnut viettää aikaa lapsen kanssa. 

Ehkä laitan puhelimen lentotilaan. 

Vierailija
6/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, meillä on valta päättää sinun elämästäsi. Ihan niin kuin Sims-pelissä. Ehdotan, että keskustelette säästä ja sitten Woohoo.

Vierailija
7/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sano samaa asiaa kun sanoit täällä. "Olisit mahtava tyyppi, mutta nyt tuntuu ettei mulla ole tässä elämäntilanteessa aikaa ja energiaa uuteen suhteeseen."

Vierailija
8/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Jo toisen innokkuus on alkanut heti ahdistaa. Laitoin vain viestin, etten tällä hetkellä jaksa mitään ylimääräisiä suunnitelmia, joten taidan vielä mietiskellä asioitani toistaiseksi. Ei kuulunut sen jälkeen mitään.

Vierailija
9/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehen yhteystiedot. Mulle kelpaa hotelliloma!

N43

Vierailija
10/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, meillä on valta päättää sinun elämästäsi. Ihan niin kuin Sims-pelissä. Ehdotan, että keskustelette säästä ja sitten Woohoo.

Olisi tosi omituista olla vastaamatta puheluun. Pidin miehestä. 

Vierailija
11/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset sano samaa asiaa kun sanoit täällä. "Olisit mahtava tyyppi, mutta nyt tuntuu ettei mulla ole tässä elämäntilanteessa aikaa ja energiaa uuteen suhteeseen."

Se ei pidä paikkaansa. Jos nyt ei ole, niin ei koskaan. 

Vierailija
12/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samassa tilanteessa. Jo toisen innokkuus on alkanut heti ahdistaa. Laitoin vain viestin, etten tällä hetkellä jaksa mitään ylimääräisiä suunnitelmia, joten taidan vielä mietiskellä asioitani toistaiseksi. Ei kuulunut sen jälkeen mitään.

Otatteko vähän liian raskaasti nää asiat? Tyypit saattaa deittailla viittä muutakin ja olla luonteeltaan iloisia ja innokkaita. 

Vierailija
13/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatteko vähän liian raskaasti nää asiat? Tyypit saattaa deittailla viittä muutakin ja olla luonteeltaan iloisia ja innokkaita. 

Olen vakavahenkinen mies ja tarkan sekä ehkä liiankin pitkällisen harkinnan ja kokonaisarvion jälkeen saatan lähestyä naista. En hyväksy useamman tapilua samaan aikaan. Mikäli vastaus on negatiivinen, poistan yhteystiedot ja laitan estoon.  

Vierailija
14/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä varoitusmerkki että kuvittelee että esittelet lapsesi tuossa vaiheessa. Ehkä vaistosi yrittää kertoa sinulle jotain? Laita viesti että osui tamä tapaaminen huonoon ajsnkohtaan, sinulla on nyt elämässäsi kaikenlaista etkä valitettavasti pysty aloittamaan deittailua. Jos alkaa tivaamaan ylsityiskohtia, kas siinä toinen varoitusmerkki. Silloin voit sanoa hyvät jatkot ja jos vielä jatkaa, blokata.

Vierailija
15/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakavahenkinen mies ja tarkan sekä ehkä liiankin pitkällisen harkinnan ja kokonaisarvion jälkeen saatan lähestyä naista. En hyväksy useamman tapilua samaan aikaan. Mikäli vastaus on negatiivinen, poistan yhteystiedot ja laitan estoon.  

Tottakai noin, mutta nykyaika on sellaista että jonossa on aina paljon ihmisiä kun vasta etsii. Ehkä sä oot kiinnostavin mutta mistä nainen voi tietää kuinka tosissasi olet. Miehistä ei heti tiedä haluaako ne hetken hupia vai jotain oikeaa.

Vierailija
16/16 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kasvat aikuiseksi ja otat vastuun omista tekemisistäsi. 

ihan sama miten sille asian esität, fiksu ymmärtää kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä