Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot luomuriipputissit on seksikkäimmät

Vierailija
04.04.2015 |

Kuppikooltaan vähintään F-kuppia tai isommat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos:) Vielä kun se omakin mies muistaisi useammin olevansa onnekas. N31"

Koita joskus olla välinpitämättömämpi miehesi lähestyessä seksi mielessä, kyllä se kiima miehellesi hyvin pian palaa, kun et ole aina niin helppo nakki. Kieltäydyt vaikka joskus, ihan vain tyylin että ei jaksa nyt.

Itse ainakin varmasti kyllästyisin, jos toinen olisi aina heti valmiina kun vähän vihjaiseekin. M49

Vierailija
22/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:35"]"Kiitos:) Vielä kun se omakin mies muistaisi useammin olevansa onnekas. N31"

Koita joskus olla välinpitämättömämpi miehesi lähestyessä seksi mielessä, kyllä se kiima miehellesi hyvin pian palaa, kun et ole aina niin helppo nakki. Kieltäydyt vaikka joskus, ihan vain tyylin että ei jaksa nyt.

Itse ainakin varmasti kyllästyisin, jos toinen olisi aina heti valmiina kun vähän vihjaiseekin. M49
[/quote]

Testataan tämä. Tosin, kuinkakohan uppoaa, jos sanon ettei nyt jaksa ja haen kaapista pampun... Ei mua ole tehty jäitä polttelemaan, jollain ne omat halut on hoidettava. Muuten menee ihan keskittymiskyky kaikkeen muuhun. Pamppu kelpaa siihen ihan hyvin.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 07:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 14:19"]Kyllähän maanvetovoima noita jonkin verran alas vetää, kantaa näitä pitää tiedä sitten seksikkyydestä. Voishan noita avorintaliivejä seksissä koittaa, mutta kokoa g vähän hankala löytää. Hyvin tuettuja imetysliivejä näyttäis olevan josta vain avaisi kuppiosat, tiedä sitten kelpaisko asusteeksi noin yleisenä mielipiteenä. Ite kun kaipais tukea näille utareille tai pitäisin normiliivejä seksissä, mutta miehet aina haluaa riisua liivit multa. :( [/quote] Onko sulla itsetunto-ongelmia rintojesi takia? Jos kerran haluaisit pitää liivejä seksin aikana. Minulla oli vähän vaikeuksia ihan nuorena tyttösenä hyväksyä, että isot rinnat vaan riippuu pakostakin, painovoimaa ei pääse pakoon. Mutta vähän, kun kasvoin niin opin ymmärtämään, että rintoja on ihan joka lähtöön ja kaikki ne on kauniita:) N31

[/quote]

Ei niin itsetunto-ongelmaa vaan tukea, nää siis painaa ja sattuu joissain tilanteissa. Selällään ja kyljellään ok, mut ratsail ilman käsien tukea ja kontallaan heiluriliike sattuu. Sitten rupee fiilikset laskuun.

Vierailija
24/26 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 11:35"]"Kiitos:) Vielä kun se omakin mies muistaisi useammin olevansa onnekas. N31"   Koita joskus olla välinpitämättömämpi miehesi lähestyessä seksi mielessä, kyllä se kiima miehellesi hyvin pian palaa, kun et ole aina niin helppo nakki. Kieltäydyt vaikka joskus, ihan vain tyylin että ei jaksa nyt. Itse ainakin varmasti kyllästyisin, jos toinen olisi aina heti valmiina kun vähän vihjaiseekin. M49 [/quote] Testataan tämä. Tosin, kuinkakohan uppoaa, jos sanon ettei nyt jaksa ja haen kaapista pampun... Ei mua ole tehty jäitä polttelemaan, jollain ne omat halut on hoidettava. Muuten menee ihan keskittymiskyky kaikkeen muuhun. Pamppu kelpaa siihen ihan hyvin. N31

[/quote]

Niin mikälainen pamppu sulla on käytössä N31?. Olen käynyt kaalimadon sivuilla ja hotlipsin, onko sinulla tietoa mistä löytyisi suuri vipra mitoissaM50+.

Vierailija
25/26 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Miulla 75I ja ovathan ne kivat ja lämpöisen pehmoiset!

Vierailija
26/26 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 12:29"]

:) Miulla 75I ja ovathan ne kivat ja lämpöisen pehmoiset!

[/quote]laita kuva vaikka rintsikat päällä tai ilman.