Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirankakkaroskis

Vierailija
04.04.2015 |

Moi Koiranomistajat

Minulla on meneillään projekti, jossa yritän saada Ruskeasannan alueen ihmiset, omakoti- ja rivitalojen asukaat myönteiseksi sille seikalle, että voisimme laittaa keräämämme koiranjätökset pusseissa yksityistalouksien roskiksiin. Sitä varten Vantaa antaa ilmaiseksi tarrjoja, jota liimata roskiksiin, jotta koiran omistajat tietävät, että heille voi sen kakkapussin laittaa. Muutamassa niitä olen nähnyt.

Projektini on itselleni henkilökohtiasesti tärkeä, mutta kyseessä on myös opiskeluprojekti, josta raportoin koululle. Kyseessä yhteiskunnallisen innostamisen kurssi.

Nyt pyytäisin teiltä tulla mukaan projektini toimintaan. Maksaa en voi, joten kyseessä ilmainen vapaaehtoistyö. Mikäli kiinnostuit asiasta, ota minuun yhteyttä sähköpostiin, niin kerron enemmän asiasta.

Koiraroskis@yahoo.com

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
2/13 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
4/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus. Muistakaa kuitenkin myös kunnioittaa paheksumatta niiden talonomistajien tahtoa, jotka eivät halua omiin roskiksiinsa koirankakkoja.

Vierailija
6/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhei. Ilman muuta kunnioitetan myös niitä, jotka eivät halua osallistua. Toive vain olisi, että mahdollisimman moni olisi myönteinen asialleni.

Vierailija
7/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä projekti tämä nyt on, ollut vaikka kuinka monta vuotta? Ja ihan vain omalta roskayhtiöltä pyytämällä sen tarran saa ja kaikki aivan varmasti tietävät miten tämä tarra toimii. Ainakin Pirkanmaalla valehtelematta ainakin puolet omakotitaloista on varustettu koirankakkatarrolla roskiksissa.

Vierailija
8/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen koiranpaskan viemisessä omaan roskikseen on niin vaikeaa? Itse en omaan roskikseemme koiranjatöksiä kaipaa.

Vierailija
9/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:57"]Mikä sen koiranpaskan viemisessä omaan roskikseen on niin vaikeaa? Itse en omaan roskikseemme koiranjatöksiä kaipaa.
[/quote]

Onhan se kiva kantaa sitä paskapussia 8km, kun matkalla on 45 tyhjää roskista. :D

Vierailija
10/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:57"]Mikä sen koiranpaskan viemisessä omaan roskikseen on niin vaikeaa? Itse en omaan roskikseemme koiranjatöksiä kaipaa. [/quote] Onhan se kiva kantaa sitä paskapussia 8km, kun matkalla on 45 tyhjää roskista. :D

[/quote]

Ei roskikset yleensä ole tyhjiä ja joka tapauksessa ne kuuluvat vieraille. Ylipäänsä mitä tahansa roskia ei tavata laittaa muiden roskiksiin. Se on voivoi jos omistaja ei oman rakkinsa paskoja jaksa kantaa seuraavaa roskista pidemmälle. Eipä kyllä kiinnostaisi minuakaan kuljeskella koiranpaskapussi kädessä mutta eipä ole koiraakaan (eikä tule).

Vierailija
11/13 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 14:57"]Mikä sen koiranpaskan viemisessä omaan roskikseen on niin vaikeaa? Itse en omaan roskikseemme koiranjatöksiä kaipaa. [/quote] Onhan se kiva kantaa sitä paskapussia 8km, kun matkalla on 45 tyhjää roskista. :D

[/quote]

Ei roskikset yleensä ole tyhjiä ja joka tapauksessa ne kuuluvat vieraille. Ylipäänsä mitä tahansa roskia ei tavata laittaa muiden roskiksiin. Se on voivoi jos omistaja ei oman rakkinsa paskoja jaksa kantaa seuraavaa roskista pidemmälle. Eipä kyllä kiinnostaisi minuakaan kuljeskella koiranpaskapussi kädessä mutta eipä ole koiraakaan (eikä tule).
[/quote]

Onneksi on ihania ja muita ajattelevia ihmisiä olemassa, että itse lenkillä joudun kantamaan paskapussia maksimissaan pari sataa metriä kun on jo kakkatarra roskiksessa! :) Nämä ihmiset mieluummin ottavat ne paskapussit roskikseensa kun paskan kengän pohjaan.

Vierailija
12/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tätä yllä vähän aikaa.