Peniksen koon suhde seksin määrään parisuhteessa?
Onko kullin koolla vaikutusta siihen, kuinka paljon parisuhteessa harrastetaan seksiä? Panevatko isokulliset useammin? Vai onko pieni parempi tiuhemmin tapahtuvaan panemiseen?
Itselläni on 17,5 cm pitkä ja ympärysmitaltaan 14,5-15,5 cm välillä riippuen mittaanko heti terskan takaa vai tyvestä. Avioliitossamme seksiä on ollut keskimäärin jotakuinkin muutamia kertoja vuodessa ja parikertaa jopa kolmenkin vuoden taukoja. Nyt edellisestä kerrasta on vierähtänyt 1,5 vuotta.
Omien kokemuksieni perusteella tämän kokoinen ei siis herätä minkäänlaisia mielihaluja naisissa.
Kertokaa omista kokemuksistanne, niin kerätään tilasto tästä aiheesta.
Kommentit (12)
15 cm ja ympärys 15,5 cm. Vaimolla ei mitään haluja tuohon vehkeeseen. Olen ihan kondiksessa ja itsestä muutenkin huolta pitävä mies.
Ehkä se isompi kiihottaisi sitten enemmän, mene ja tiedä. Ainakin kun yritän kysellä missä vika, niin ei missään ole vikaa. Itse veikkaan että se on toi nysä.
"Mistä päättelet, että se on aina nainen, joka päättää seksin määrän suhteessa? Aika paksulta tuo siun kalu vaikuttaa, sääli jättää niin vähälle käytölle. N31"
Oletko sä niitä Kotkan ruusuja, vai sanottiinko Kotkassa siun? No jostain idästä päin kuitenkin. Ai 15,5 cm ympärysmitta onkin aika paksu, no se on hauska kuulla. Luulin jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:02"]"Mistä päättelet, että se on aina nainen, joka päättää seksin määrän suhteessa? Aika paksulta tuo siun kalu vaikuttaa, sääli jättää niin vähälle käytölle. N31"
Oletko sä niitä Kotkan ruusuja, vai sanottiinko Kotkassa siun? No jostain idästä päin kuitenkin. Ai 15,5 cm ympärysmitta onkin aika paksu, no se on hauska kuulla. Luulin jotain muuta.
[/quote]
Tampereen tyttöjä, juuret ihan pohjosessa. Välillä sanon siun, lyhentää kivasti. Mutta siis joo, paksuhan tuo on, ei siitä pääse mihinkään. Olisipa omallakin miehellä. Vaikka olenkin ihan tyytyväinen ukkoni kulliin (ympärys sellanen 14). Meillä mies päättää seksin määtän, itse olen aina valmis kuin partiolainen.
N31
Eiköhän se seksin määrä johdu ihan muista asioista kun kullin mitoista ja rasvaprosentista yms.. ootteko ihan oikeasti noin vajaita?
Itsellä aloittajaa selkeästi pienempi, en ole mittaillut joten tarkkoja speksejä ei ole antaa mutta ihan on jatkuvassa käytössä ja useamminkin jos paukut riittäisi. Kute edellä mainitsin se kullin koko ei taida olla ratkaiseva tekijä paljonko sitä seksiä saa, vaan se että millaista seksiä on tarjolla.
Meillä on polttavaa intohimoa ja seksi ei ole kaavamaista, eikä oman nautinnon hakemista.
Kumpikin haluaa saada toisensa ulvomaan nautinnosta, ihan jokainen päivä.
Edelleen sillä kullin koolla on merkitystä vaan asiaan vihkiytymättömille, koittakaa ihmiset ymmärtää että iso kulli ei tee hyvää rakastajaa eikä muukaan ulkoinen asia.
Saisin tällä palstan mukaan pienellä vehkeelläni ihan jokaisen jättikullifanin muuttamaan ajatusmaailmaansa pysyvästi, jokainen seksikumppanini antaisi mulle uudestaan ja moni heistä vielä vuosien jälkeenkin on tavoitellut revanssia.
Eiköhän se ole tosiaan ihan muista asioista kiinni, oma mies pituudelta melkein samoissa mitoissa ap:n kanssa ja haluttaisi saman verran vähän isompana tai pienempänäkin. Jos penis olis se ratkaisevin tekijä, mitä sillä sen jatkona olevalla miehellä tekis. Ihan hyvin vois hoitaa hommat just sen kokoisella dildolla kun kelpaa ilman kummempia lämmittelyjä. N27
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:32"]Eiköhän se ole tosiaan ihan muista asioista kiinni, oma mies pituudelta melkein samoissa mitoissa ap:n kanssa ja haluttaisi saman verran vähän isompana tai pienempänäkin. Jos penis olis se ratkaisevin tekijä, mitä sillä sen jatkona olevalla miehellä tekis. Ihan hyvin vois hoitaa hommat just sen kokoisella dildolla kun kelpaa ilman kummempia lämmittelyjä. N27
[/quote]
Juu, eihän se olekaan ratkaiseva tekijä. Ei ole kenenkään kanssa koskaan ollut orkku kiinni peniksen koosta. On siinä paksussa kuitenkin se oma tietty täyttymisen tunne. Siksi minulla onkin vähän isompiakin dildoja, joita on hyvä käyttää siihen tarkoitukseen. Ja mun mies osaa dildottaa mua isolla pampulla paremmin kuin minä itse:)
N31
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:32"]Eiköhän se ole tosiaan ihan muista asioista kiinni, oma mies pituudelta melkein samoissa mitoissa ap:n kanssa ja haluttaisi saman verran vähän isompana tai pienempänäkin. Jos penis olis se ratkaisevin tekijä, mitä sillä sen jatkona olevalla miehellä tekis. Ihan hyvin vois hoitaa hommat just sen kokoisella dildolla kun kelpaa ilman kummempia lämmittelyjä. N27 [/quote] Juu, eihän se olekaan ratkaiseva tekijä. Ei ole kenenkään kanssa koskaan ollut orkku kiinni peniksen koosta. On siinä paksussa kuitenkin se oma tietty täyttymisen tunne. Siksi minulla onkin vähän isompiakin dildoja, joita on hyvä käyttää siihen tarkoitukseen. Ja mun mies osaa dildottaa mua isolla pampulla paremmin kuin minä itse:) N31
[/quote]
Niin iso täyttää paremmin, mutta ei se korreloi seksin määrää. On oikeus haluta isoa, vaikkei saisikaan
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:32"]Eiköhän se ole tosiaan ihan muista asioista kiinni, oma mies pituudelta melkein samoissa mitoissa ap:n kanssa ja haluttaisi saman verran vähän isompana tai pienempänäkin. Jos penis olis se ratkaisevin tekijä, mitä sillä sen jatkona olevalla miehellä tekis. Ihan hyvin vois hoitaa hommat just sen kokoisella dildolla kun kelpaa ilman kummempia lämmittelyjä. N27 [/quote] Juu, eihän se olekaan ratkaiseva tekijä. Ei ole kenenkään kanssa koskaan ollut orkku kiinni peniksen koosta. On siinä paksussa kuitenkin se oma tietty täyttymisen tunne. Siksi minulla onkin vähän isompiakin dildoja, joita on hyvä käyttää siihen tarkoitukseen. Ja mun mies osaa dildottaa mua isolla pampulla paremmin kuin minä itse:) N31
[/quote]
Voihan se kokokin jossain tilanteessa olla plussaa, sitä en kiellä, kunhan ei liiallisuuksiin mene. Plussaa olis sekin, jos evoluutio olis kehittänyt mieheen erillisen vähän nykyistä tehokkaamman klitoriskiihottimen, mutta kuten sanottu, senkin voi onneksi tarvittaessa hoitaa lelulla eikä jää seksin harrastaminen siitä kiinni :D N27
Naisen orgasmi on edelleen mysteeri tiedeyhteisölle. Raskautuminen ei vaadi orgasmia eikä sille ole mitään muutakaan biologista tarvetta. On hassua, että jokin ruumiinosa on kehittynyt ainoastaan nautintoa varten. Siis klitoris.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:51"]
[/quote]
Voihan se kokokin jossain tilanteessa olla plussaa, sitä en kiellä, kunhan ei liiallisuuksiin mene. Plussaa olis sekin, jos evoluutio olis kehittänyt mieheen erillisen vähän nykyistä tehokkaamman klitoriskiihottimen, mutta kuten sanottu, senkin voi onneksi tarvittaessa hoitaa lelulla eikä jää seksin harrastaminen siitä kiinni :D N27
[/quote]
Hah, se olisikin jo jotain, jos miehillä kasvaisikin vielä yksi villisti värisevä uloke:D
N31
Mistä päättelet, että se on aina nainen, joka päättää seksin määrän suhteessa? Aika paksulta tuo siun kalu vaikuttaa, sääli jättää niin vähälle käytölle.
N31