Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:lta UUDET OHJEET: Oireiset pysyköön kotona, testiin ei enää pääse. Jos vaikeita oireita, mennään päivystykseen.

Vierailija
21.12.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008491009.html

Eli jos koronaflunssa iskee niin sitten soitto töihin ja muutama päivä kotona ja takaisin töihin.

Sote-alan ihmisillä on toki eri ohjeistus.

Eikös tää nyt ole selvä?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä on, koska nyt on tunnustettu, että suurin osa sairastuneista on rokotettuja, enää ei kannata testata.

Mutta rokottamattomat on silti syyllisiä kaikkeen!

Taitaa olla niin, että rokotteet alkaa toimia toivotulla tavalla.

En ymmärrä logiikkaasi. Kertoisitko siitä meille?

Foliohattujen logiikka on kuin kaljun hiustenhoitotuote, sitä ei ole olemassa. Nuo perustavat öyhötyksensä Ano Turtiaisen kaltaisten läskien huijarien paskapuheisiin.

Jaahas. Lopetappas jo se jatkuva pilven polttelu. Alat olemaan todella harhainen ja aggressiivinen.

Otahan foliohattunatsi vähän suikkeliin Ano sedältä ja lue vaikka Siitoimen oppeja samalla.

Ei sovi päihteet sinulle :D

Vierailija
62/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset unohtaa nyt, että on taas kerran muitakin tauteja liikkeellä kuin pelkästään koronaa.

Esim mulla itselläni on nyt paha flunssa josta tuli jälkitautina poskiontelontulehdus ja oon joutunut olla terveydenhuoltoon yhteydessä. Oon ikionnellinen kaikesta avusta mitä oon sieltä saanut, mutta sinnekin vaatii sen negatestin ja nyt esim testiin ei tällä viikolla pääse kun vasta lauantaina, eli täytyy vaan toivoa ettei tää tauti pahene tästä vaan lähtee paranemaan.

Olis todella tärkeää että terveydenhuolto oikeasti toimisi kaikissa tilanteissa. On vaikka mitä ikäviä sairauksia joihin täytyy pikaisesti saada hoitoa. Siksi mä toivoisin myös että terveydenhuolto ei olisi täynnä ja tukittu ja että siellä olisi henkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä järkyttävää, että lähihoitajia on työttöminä ja he eivät kelpaa rokottamaan. Miten tämä voi olla mahdollista?

Vierailija
64/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä on, koska nyt on tunnustettu, että suurin osa sairastuneista on rokotettuja, enää ei kannata testata.

Foliohattujen logiikka on kuin kaljun hiustenhoitotuote, sitä ei ole olemassa. Nuo perustavat öyhötyksensä Ano Turtiaisen kaltaisten läskien huijarien paskapuheisiin.

Jaahas. Lopetappas jo se jatkuva pilven polttelu. Alat olemaan todella harhainen ja aggressiivinen.

Otahan foliohattunatsi vähän suikkeliin Ano sedältä ja lue vaikka Siitoimen oppeja samalla.

Ei sovi päihteet sinulle :D

Ei sovi minulle kuten ei kenellekään muullekaan. Siksi en niitä käytäkään. Kannattaisi sinunkin koittaa olla edes yksi päivä ilman.

Vierailija
65/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset unohtaa nyt, että on taas kerran muitakin tauteja liikkeellä kuin pelkästään koronaa.

Esim mulla itselläni on nyt paha flunssa josta tuli jälkitautina poskiontelontulehdus ja oon joutunut olla terveydenhuoltoon yhteydessä. Oon ikionnellinen kaikesta avusta mitä oon sieltä saanut, mutta sinnekin vaatii sen negatestin ja nyt esim testiin ei tällä viikolla pääse kun vasta lauantaina, eli täytyy vaan toivoa ettei tää tauti pahene tästä vaan lähtee paranemaan.

Olis todella tärkeää että terveydenhuolto oikeasti toimisi kaikissa tilanteissa. On vaikka mitä ikäviä sairauksia joihin täytyy pikaisesti saada hoitoa. Siksi mä toivoisin myös että terveydenhuolto ei olisi täynnä ja tukittu ja että siellä olisi henkilökuntaa.

Sairaanhoito jumittuu sen takia koska edelleen jatkuvasti halutaan vain testata ja testata. Jos vaikkapa naapurin rokottamaton Erkki (tässä esimerkissä rokottamaton koska rokotettuja ei testata ennen kuin joutuvat hoitoon) sairastuu keuhkoputkentulehdukseen niin aivan ensimmäiseksi hänelle tehdään koronatesti jonka valmistumisen ajan Erkki joutuu olemaan eristyksissä. Kun negatiivinen testitulos on saapunut niin Erkki joutuu olemaan uudelleen yhteydessä terveydenhuoltoon ja vasta tämän jälkeen hänet mahdollisesti otetaan hoitoon. Näin siis julkisella puolella. Yksityisellä puolella tätä ongelmaa ei onneksi ole.

Vierailija
66/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsumute valmistuu hyvällä tuurilla vuoden päästä ja sekin on ensin tehoste jo annetuille rokotteille. Myöhemmin sitten varsinainen rokote. Turhaan sitä nyt odotatte ratkaisuksi. Hyvä lisä tulee kyllä olemaan uusiin variantteihin. Tänään seitsemän uutisissa tämä.

Vierailija
67/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kohta räjähtää!:

Asiantuntijat Ylellä: Omikron jo valtavirus Uudellamaalla – ”On räjäyttämässä pankin” https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/629d8fe0-1bda-41c6-82e5-15391098…

Vierailija
68/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I7hmiset unohtaa nyt, että on taas kerran muitakin tauteja liikkeellä kuin pelkästään koronaa.

Sairaanhoito jumittuu sen takia koska edelleen jatkuvasti halutaan vain testata ja testata. Jos vaikkapa naapurin rokottamaton Erkki (tässä esimerkissä rokottamaton koska rokotettuja ei testata ennen kuin joutuvat hoitoon) sairastuu keuhkoputkentulehdukseen niin aivan ensimmäiseksi hänelle tehdään koronatesti jonka valmistumisen ajan Erkki joutuu olemaan eristyksissä. Kun negatiivinen testitulos on saapunut niin Erkki joutuu olemaan uudelleen yhteydessä terveydenhuoltoon ja vasta tämän jälkeen hänet mahdollisesti otetaan hoitoon. Näin siis julkisella puolella. Yksityisellä puolella tätä ongelmaa ei onneksi ole.

Yksityiseltä sanottiin viime viikolla että koronatestejö eivät tee ja flunssan oireissa saa tulla vain alle 72h vanhan negatiivisen tuloksen kanssa.

Julkisella ei otettu testiin, koska 2 kertaa rokotettu.

Eli kaamea flunssa, ei testiä, ei sairaslomaa ja töihin.

Vierailija
69/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kohta räjähtää!:

Asiantuntijat Ylellä: Omikron jo valtavirus Uudellamaalla – ”On räjäyttämässä pankin” https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/629d8fe0-1bda-41c6-82e5-15391098…

Vihdoinkin! Johan sen on pitänytkin räjähtää melkein kahden vuoden ajan aina kahden viikon päästä.

Nyt ihan oikeasti epidemia räjähtää kahden viikon päästä. Tai itseasiassa ehkä jo viikon päästä.

On tämä oikea ilon ja riemun päivä!

Vierailija
70/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uusia hokemia voi käydä poimimassa Ossin k o r o n a r e a l i s t i t sivustolta...

Vierailija
71/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin siinä kävi, kun ihmiset päästettiin baariin passin avulla toisiaan tartuttamaan.. :D Ja ihmisethän menivät, kun viinanhimo oli niin kova.

Eikun hallituksen myöntämän etuoikeuden kiilto silmissä.

Vierailija
72/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei saa sairauslomaa kuin lääkärintodistuksella ja ennen sitä pitää käydä koronatestissä. Eli enää sairausloma ei ole palkallinen, koska testiin ei pääse.

Duuniin vaan! Eihän suhun rokotettuna voi mikään tarttua.

Vierailija
73/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän hoitoa odotat poskiontelontulehduksee? Luuletko, että punkteeraa?

Ei ole antibiooteiila hoidettu vuosiin. Ai miksi, noku noi antibiootit tuli resistennseiksi. Liikaa tuli vähiin vaivoihin. Katsohan netistä omahoito= käytä nenäliinaa. Älä nyt sairaanhoitoa kuormita pikkuvaivoillas.

Vierailija
74/74 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäsumute firma ei ole miljoonilla euroilla lobannut näitä sannoja rämettejä nohiksia ym...

Montaakohan rokotettua kaduttaa JO !

Sairaaloissa jo 3x rokotettuja kipeinä ja haittaoireisena.

Miksi kuvittelet,että rokotettuja kaduttaisi? Mikä ihme meitä pitäisi kaduttaa? En keksi yhtään syytä moiseen. Vakavan tautimuodon riski on pienentynyt huomattavasti, en osaa olla siitä muuta kuin iloinen. Rokotteesta en ole saanut mitään haittavaikutuksia enkä tunne ketään, joka olisi saanut mitään ihmeellistä rokotteista, saati olisi joutunut sairaalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme