Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässäpä akateemisille " yli-ihmisille" ajateltavaa...

Vierailija
15.09.2006 |

Kuka veisi roskanne kaatikselle jos ei duunareita olisi?

Mun mielestä jokainen duuni on arvokas ja merkityksellinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tunnen hyvin monta vähemmän koulutettua joiden täytyy jatkuvasti toistella tuollaista " kaikki ammatit on yhtä arvokkaita" . Kyllä ne vähemmän koulutetut luo sitä illuusiota että akateemiset olisivat ylimielisiä. Koittakaa jo levätä kaikki ihmiset ja ymmärtää ettei ketään niin hirveästi kiinnosta mitä teet, kunhan itsetuntosi on kohdallaan eikä sinun tarvitse koko ajan korostaa että työsi on merkityksellistä.

Vierailija
22/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut, et monet ei akateemiset on järjestelykyvyltään paljon parempia kuin akateemiset. Normaali elämä näyttää heiltä sujuvan paremmin. Samoin lastenhoito. Kai sitä maalaisjärkeäkin tarvitaan monissa asioissa :-)

Jotenkin vaan tietämäni akateemiset ovat ihan kädettömiä lapsiensa kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiselta täällä näkee.

Ap:n kirjoitus ei ollut edes millään lailla loukkaava, suurin osa niistä " voiko tyhmemepää ihmisryhmää kuin lähihoitajat olla?" -aloitukset on.

Vierailija
24/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mollaaminen johtuu omasta alemmuudesta ja sitä tavataan harvemmin akateemisten keskuudessa kuten täälläkin huomaa :)

Vierailija
25/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee töitä on duunari. Minä en sisällytä siihen sanaan likaista työtä ym. paskaduunia. Minulle duunari on peruskoulunjälkeen siivoojana aloittanut, samoin kuin korkeakoulut ja yliopistot käynyt duunari.

Vierailija
26/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myös kollegani. Älkää ottako esimerkeiksi niitä huonopalkkaisimpia.

Vierailija
27/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosteta. Osoitat selvästi, ettet ymmärrä keskeistä pointtia. Kyllä minä tunnustan, että siivojan työ on tärkeää, mutta miksi siivoojaa pitäisi erityisesti arvostaa? Siivoojan työtä oppii tekemään kuka tahansa. Monille akateemisille aloille ei tosiaankaan ole suurimmalla osalla mitään asiaa.

Vierailija
28/28 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä joille riittää mekaaninen työ ilman koulutusta.

Harva siivooja on erityisen älykäs tai luova.

Työ on tärkeää, mutta palkka oikeutetusti huono.