Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin auttaa ihmisiä joilla on itsetuho-ajatuksia

Vierailija
03.04.2015 |

- koska niiden elämä voisi olla vielä joskus ihan hyvää.

Ja samalla mä haluaisin tappaa itseni ja toivon että mulla olis siihen mahdollisuus (koen velvollisuudekseni elää läheisteni takia)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa siihen voisikin uskoa, että elämä voisi vielä joskus olla hyvää. En usko siihen yhtään. Se ei mitenkään ole mahdollista :(

Vierailija
2/15 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:06"]

Voi kunpa siihen voisikin uskoa, että elämä voisi vielä joskus olla hyvää. En usko siihen yhtään. Se ei mitenkään ole mahdollista :(

[/quote]

Ei mullekaan. Mutta muille ihmisille on. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että ihmisestä joka itse tarvitsisi apua olisi auttamaan muita. Ensin ona nuppi kuntoon, sitten vasta muiden nuppeja sörkkimään.

Vierailija
5/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erottaisit toisistaan ne, keillä mahdollisuuksia parempaan on ja ne, joilla ei ole? 

Vierailija
6/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muutaman kehun, lempeän katseen, ohimeneviä ja pitempiä kosketuksia ja syleilyä, orgasmin ja kaulailua ja suutelua ennen ja jälkeen.

Ja kyllä minulla on itsetuhoisia ajatuksia.

-Mies 29v-

Vierailija
7/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:40"]

En oikein usko, että ihmisestä joka itse tarvitsisi apua olisi auttamaan muita. Ensin ona nuppi kuntoon, sitten vasta muiden nuppeja sörkkimään.

[/quote]

Paskanmarjat. Tää nuppi ei tule kuntoon, mutta ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa miten pystyisin muita rohkaisemaan. Muilla ihmisillä on mahdollisuus parempaan, mulla ei ole.

Vierailija
8/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:40"]

[/quote]

Mitä helvettiä on "nuppien sörkkiminen"? Terapiaa? No joo, ehkä. Mutta mä tarkoitan ihan vaan muiden ihmisten tukemista ja "lohduttelua".

Vierailija
9/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko osannut auttaa tätä ruotsinlaivalla somalien joukkoraiskaamaa äitiä? Nyt hän on ilmeisesti tappanut itsensä.

http://www.flashback.org/t2518318p172

Vierailija
10/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä jotka ovat ns. auttajan osassa työssään, ovat itse usein pahemmin sekaisin. Eli ei tuo "ensin oma nuppi kuntoon" oikein vakuuta. Siis aivan hyvä ajatus aloittajaklta, että tahtoisi auttaa toisia.

Vierailija
11/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä asioita pitäisi ajaa ihan eduskunnassa. On käsittämätöntä, että politiikot ei nyt vaalien alla puhu henkisestä hyvinvoinnista ja psyykkisestä terveydenhuollosta. Suomi on lamassa ja se lisää itsemurhien määrää.

Vierailija
12/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat auttaa itsetuhoisia ihmisiä? Eiköhän ne löydä itse keinot miten sen itsetuhonsa toteuttaa. Omituinen auttamisen halu sulla.

Vierailija
13/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:02"]

Haluaisin auttaa ihmisiä joilla on itsetuhoajatuksia - koska niiden elämä voisi olla vielä joskus ihan hyvää.

Ja samalla mä haluaisin tappaa itseni ja toivon että mulla olis siihen mahdollisuus (koen velvollisuudekseni elää läheisteni takia)[/quote]

Okei. Mitä auttavia sanoja sanoisit ihmiselle, joka kertoisi sinulle juuri tuon saman: haluaisi tappaa itsensä mutta kokee velvollisuudekseen elää läheisten takia.

<3

Vierailija
14/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on hieno ajatus, että haluaisit auttaa muita. Jäin kuitenkin miettimään, miksi itse haluaisit kuolla?

Mä en oikein osta tuota, että ihmisiä voisi auttaa vain sellainen, jolla on "nuppi kunnossa". Olen niin paljon törmännyt hoitoalalla erilaisiin sekopäihin. Sit oon joskus huomannut, että se, joka on käynyt läpi vaikeita aikoja, pystyy suhtautumaan empaattisemmin muihin kärsiviin kuin ns. terve ja hyvinvoiva.

Vierailija
15/15 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Sinänsä joku toinen ihminen, joka ymmärtää tätä epätoivoa, voisi kuitenkin nähdä toisen tilanteen selkeämmin. Koska me kaikkihan pohditaan itsemurhaa eri syistä, jotka todennäköisesti vaikuttavat maailmalopulta vain omissa silmissämme. Esimerkiksi nuori ihminen ei näe nuoruuden mahdollisuuksiaan tai toinen ihminen on keskittynyt niin tiiviisti suljettuihin oviin ettei näe avoinna olevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi