Haluan yhtä miestä, mutta" out of my league"
Jotain oli jo, mutta kännissä oltiin kun käet. Ja haluaisin jatkaa, mutta minusta tuntuu että se pitää mua jotenkin kahjona, mutta sen lisäksi se on eri sarjassa ku mä. En tiiä mitä teen. En siis ole lainkaan ihastunut mutta siis puhdasta himoa, ja tuota sattuu harvoin kohdalle.. Ähh, ärsyttävä tilanne. Millasia kokemuksia/vinkkejä?
Kommentit (4)
Mulla sama tilanne töissä. Raskasta. Olen vielä 6 vuotta vanhempi ja yh!! Mies on sinkku ja paremmin koulutettu ja aivan ihana. Välillä tuntuu että hän on musta kiinnostunut yhtä paljon mutta en pääse yli tästä tunteesta että hänenlaisensa mies ei voi haluta MINUA ja olen ihan lukossa koko jutun kanssa. Yritän vain unohtaa ja vältellä parhaani mukaan :/
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:36"]
Sellaisia kokemuksia, että naiset aina tuhlaa koko elämänsä tavoitellen sellaisia miehiä jotka on liian komeita ja hyvätuloisia heille, ja sitten normaalit kunnolliset miehet jää sinkuksi eikä saa ketään.
[/quote]
Mikä susta tekee kunnollisen? Tylsyyskö? Mitä annettavaa sulla niinku on naiselle? Tuskinpa yhtikäs mitään.
Voin kertoa, että naisen on parempi olla sinkku kuin kuolettavan puisevassa suhteessa.
Sellaisia kokemuksia, että naiset aina tuhlaa koko elämänsä tavoitellen sellaisia miehiä jotka on liian komeita ja hyvätuloisia heille, ja sitten normaalit kunnolliset miehet jää sinkuksi eikä saa ketään.