Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö miehesi baarissa useinkin ilman sinua?

Vierailija
15.09.2006 |

Muutamista viestiketjuista on käynyt ilmi, että monella mies on baarissa kavereiden kanssa. Tai mies on ryyppäämässä. Tosi outoa minusta. Kyllä meilläkin käydään erikseen juhlimassa omien kavereittemme synttäreitä, varpajaisia ym. mutta muuten vaan ryypiskelemässä ei kyllä käy kumpikaan. Enkä ikinä suostuisi siihen, että siitä tulisi miehelle tapa! Jotenkin niin keskenkasvuista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kotiin ennen puolta yötä eikä ole edes kännissä.

Vierailija
2/21 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin käyn minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa vetää isommat kännit.

Vierailija
4/21 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli laittanut merkille, et ne jotka käyvät useasti erikseen baarissa...niin eroavat myös herkemmin,... ja ne jotka käyvät ulkona yhdessä niin heidän liitto kestää....

tiedä sit pitääkö paikkaansa??

Vierailija
5/21 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä oikeastaan oleenkaan kumpikaan koska vihataan sitä pakkosavua. Jos ravintoloissa tupakointi kielletään, ehkä mekin sit käydään kun ei vaatteet ja hiukset ja kaikki haise " paskalta" sen jälkeen. Ps. olen itsekin polttanut vuosia... Järjetöntä silti...

Vierailija
6/21 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on niin että jos erikseen juostaan baareissa, löytyy sieltä uusia ihmisiä ja kännissä on helppo sekoilla. Minusta tässä hullussa maailmassa pitäisi vahvistaa suhdettaan puolisoonsa, eikä juosta erikseen juhlimassa. T. yhteistä aikaa kaipaava...

Vierailija
7/21 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn välillä kavereiden kanssa ilman miestä. Mies kyllä tulee baariin jos ollaan yhdessä porukalla illanvietossa, muttei siis lähde ilman minua kavereidensa kanssa.

Vierailija
8/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen pitkään ajattelin että olen kai outo sitten...no jälkeenpäin olen kyllä huomannut että aika monet käyvät yhdessä baareissa:)

Vierailija
9/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme käyneet kerran vuodessa kesällä ja tämän kesän jälkeen jätän senkin väliin. Ei outoa minusta, en ole mieheni vahti. Enkä pelkää että kävisi vieraissa. Jos käy niin katsotaan sitten mitä tehdään.

Vierailija
10/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ystävieni tai työkavereideni kanssa (nykyään harvoin) ja hän kavereidensa kanssa (hieman useammin).

Jotenkin sitä ei enää ole tarve käydä baareissa. Sinkkuaikaan se kuului, mutta ehdin sitä huvia harrastaa jo riittävän monta vuotta, joten tiedän mikä se maailma on.

Syömässä käydään kyllä ja leffassa, teatterissa yms. Mutta harvemmin baareissa.

Vierailija
11/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
12/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne käynnit liittyvät johonkin työjuttuun ja tosi harvoin käy ihan muuten vaan kaverien kanssa. Kaveriensa bändien keikoilla saattaa käydä välillä, mutta yleensä sinnekin menee autolla ja tulee kotiin pian keikan jälkeen.

Vierailija
13/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla ehkä 3-5 kertaa vuodessa kuuntelemassa muiden keikkoja. Ei juo viinaa.

Mä käyn yksin/kavereiden kanssa myös sen 3-5 kertaa vuodessa keikoilla. Juon kyllä.

Yhdessä ei tällä hetkellä halutakaan käydä. Meistä on tärkeämpää, että lapsen nukuttaa jompikumpi vanhemmista. Varmaan, kun lapsi kasvaa käydään ehkä joskus yhdessäkin.

Vierailija
14/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy aina joko yksin tai kaveriporukan kanssa. On kausia, jolloin hän käy jopa useita kertoja kuussa ja silloin on parisuhde koetuksella. Mutta sitten on taas kuukausia, ettei hän käy ollenkaan, kun rahat on juotu. Minä en käy baareissa ollenkaan, koska en juo. Yhteiselomme on kestänyt 27 vuotta.

Vierailija
15/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköön, ei se siellä koko iltaa istu.

Vierailija
16/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet silloin jotain kaverien polttareita tms. Ihan muuten vaan ei koskaan baariin lähde, yhdessä kyllä käydään, tänäänkin ollaan pitkästä aikaa lähdössä Hesan yöelämään :-).

Vierailija
17/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käy harvoin, ehkä kerran kahdessa kuussa ja ottaa sen kaksi olutta. Yhdessä ei lähdetä koska toinen jää kotiin lasten kanssa, jos kaksin ollaan niin keksitään parempaakin tekemistä kuin mennä baariin.

Vierailija
18/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva mennä yhdessäkin joskus, mutta kun ei ole lapsenvahtia niin nyt mennään näin. Mitä tuohon eroamiseen tulee, niin tuttavapiirissä eronneet parit ovat kyllä olleet niitä jotka käyvät yhdessä ulkona, ja usein. Tosin tuskinpa tuosta nyt mitään suoria johtopäätöksiä voi tehdä. Meillä ainakin parisuhde voi hyvin, ollaan melkein rakastuneempia kuin silloin kun tavattiin :)

Vierailija
19/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein nuo baarit enää iske. Miksi ihmeessä sinne menisi?? Kieltämättä tulee mieleen, että jos toinen käy paljon yksinään baarissa, niin ei ole tyytyväinen puolisoonsa ja pitää käydä katselemassa muita. Mitä muuta varten sinne baariin menee? Maailmaa voi parantaa sen kaverin kanssa vaikka lenkilläkin.

Vierailija
20/21 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis tosiaan koskaan. heillä ei ole työpaikallakaan sellaisia menoja, kun jokainen tekee niin pitkää päivää ja tuskin näkee työkavereitaan. muuten viihtyy kotona mielummin. samoin kyllä minäkin. jos saadaan lapset hoitoon, käydään ravintolassa yhdessä syömässä mutta baarielämä jäi kyllä taakse jo parikymppisenä. no thank you. ne käyvät joille se meno maistuu. en pystyisi elämään miehen kanssa, jota baarielämä kiehtoisi. omalle isälleni se nimittäin maistui :(.