TVOF 3.4 keskustelu tähän
Nyt parempia biisejä kehiin kuin viime jaksoissa!
Kommentit (171)
mua tää paljonpuhuttu kaisa ei sykäytä
on hankalasti kuunneltavia sovituksia redraman tiimillä
lotollako nää meinaa arpoa jatkoon menijät
Miten nää kaikki paitsi Miia kuulostaa epävireiseltä, Kaisaankin petyin, hyvä biisi pilattu.
Kaisa oli tänään huono, voi itku. Mun suosikki. Falski laulu ja jotenkin ei nyt sisällä biisissä. Sovituskin oli huono.
Voi perse. Kaisa on ollu TOSI hyvä tähän mennessä, mutta nyt tuli kyllä rimanalitus! Mitä oikein tapahtu?
Kuka noille ettii kuteet? Ihan karseita kledjuja ja asusteita etenkin naisilla.
Täähän vetää nastasti lenni kravitsia!
Michael vilkuilee kännykkää povaristaan. Onkohan sillä niin tylsää.
En siedä tota Kaisaa. toivottavasti tippuu.. Samanlainen hönkäilijä kuin eräs Vartiainen..
Toi Sinin esitys oli ihme sillisalaattia! Lauloiko se missään välissä. Kiekui vaan jotain epämääräistä sinne tänne.
Mä kyllä laittaisin nyt Kaisan out!
Enpä menis näistäkään kenenkään keikalle. Tän kisan taso on kyseenalainen. Tulossa enää Jennie hyvänä ja sitten ne kaksi ssuper-outoa ukkoa miken tiimistä.
pikkutytöt äänestää jesperin jatkoon ja redr heittää varmaan kolikkoa noiden kahden välillä. Kummallakaan ei mennyt täysin putkeen, toisella oli kuitenkin 100x vaikeampi kappale ja sovitus.
Finaalissa nähdään taistelupari: Miia ja Osmo Ikonen. Muiden osuus peruttu. Voimme poistua.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:13"]Toi Sinin esitys oli ihme sillisalaattia! Lauloiko se missään välissä. Kiekui vaan jotain epämääräistä sinne tänne.
[/quote]
Sinin englanti on sellasta sössöö, epäselvää
Tämä jakso pilattu huonoilla kappalevalinnoilla ja sovituksilla. Ärsyttää myös se, että valmentajat kehuu ja ylihehkuttaa silloinkin kun siihen ei ole aihetta. Yleisö alkaa epäillä omaa nuottikorvaansa, kun valmentajat ylistää falskia laulua.
Ei toimi falsetti tänään. Voi voi...