Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunainen, mitäpä olisit mieltä tällaiseseta viikonlopusta?

Vierailija
03.04.2015 |

Hakisin sinut luokseni lauantaina iltapäivällä viihtyisään omakotitalooni. Kävisimme saunassa ja istuisimme porealtaassa sampanjaa nautiskelellen. Sen jälkeen istuisimme kaikessa rauhassa jutellen mukavia viinilasin äärellä. Tämän jälkeen valmistaisin sinulle kynttiläillallisen herkullisine jälkiruokineen. Ilta sujuisi leppoisan jutustelun merkeissä viinistä ja toisistamme nauttien. Ilta päättyisi kiihkeään, mutta myös hellään rakasteluun silkkilakanoiden välissä.

Aamulla heräisit tuoreen juuri paistamani leivän tuoksuun ja samantien saisit herkullisen ja raikkaan aamiaisen suoraan sänkyyn. Koko päivänä emme pukisi lainkaan päällemme vaan makaisimme sylikkäin alastomina divaanillani katsellen elokuvia (romanttista draamaa, komediaa, epookkia jne) herkkuja napostellen. Välillä rakastelisimme ja söisimme, mutta koko päivä menisi vain toisistamme ja valkokankaan tunnepläjäyksistä nauttien. Illalla veisin sinut kotiisi ja seuraavana päivänä kukkalähetti toisi sinulle sylillisen ruusuja kiitoksena unohtumattomasta viikonlopusta.

t: miehekäs 37 vuotias mies

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että menisit aamulla aikaisin leipomaan leipää (vaivaisit, kohottaisit) alkoi kyllä naurattaa :D. Sama reaktio varmaan olisi tossa tilanteessa ja hämmentynyt ilme. Tulisi mieleen, että olen kuningatar ja sinä orja joka tekee kaiken minkä pyydän.

Tykkään vähän rennommasta meiningistä ja siitä, että herään aamulla tukka sekaisin ilman meikkiä miehen kainalosta ja katson nukkuvaa miestä. Kun molemmat on hereillä, makoillaan sylikkäin, harrastetaan seksiä ja mennään tekemään yhdessä aamiaista ja katsotaan ikkunasta ihanaa ilmaa.

En halua divaanillesi, jos makoilet siinä useinkin alasti ja mies on seksikkäämpi boxereissa. Aamutakin voi myös laittaa ja minä en ole nudisti enkä halua olla koko ajan alasti. Aamulla katsoisin mieluummin komediaa. Puhun tunteista vaan illalla pimeässä seksin jälkeen, en aamulla tai päivisin.

Vierailija
42/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jees mut ottasin ensin ton syömis asian ja sit vast sen jälkeen saunassakäynnin. Koska haluaisin ruokailla kanssasi kauniina ja nätit vaatteet päällä ja jutustella jne, koska saunassa ne meikit lähtee ja hiukset kastuu jne eikä sen jälkeen enää meikata ainakaan jaksa ja sitten olisin epävarma itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:34"]

[quote author="Mies 29v" time="03.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:07"] Ällöromanttista. Mun makuun on ennemmin peli-ilta lonkeroa juoden. N24 [/quote]Ai konsolipeli-ilta?   -Mies 29v- [/quote] Joo. Vaikka codia tai sit jotain muuta räiskintäpeliä.

[/quote]

mulle taas kelpais vanhat suosikit: spyro, crash yms
[/quote]
Nekin olis mahtavia. :D

Vierailija
44/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan näistä silkkilakanoiden mollaajista ikinä koettanut silkkilakanoita? Mulla ei todellakaan ole sellaisiin varaa, mutta silkki esim. alushameissa on lyömätön materiaali, yhtä aikaa lämmin, viileä ja hengittävä.

Aloittajan visiossa pisti pahiten silmään se että ensin pitäisi saunoa yhdessä ja kekkuloida porealtaassa ja sitten mennä syömään ja sänkyyn. Ruoka ei maita heti saunan jälkeen, ja jos se paneminen ei ole tapahtunut jo siellä saunaosastolla, sitä tuskin tapahtuukaan.

Vierailija
45/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:34"][quote author="Mies 29v" time="03.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:07"]

Ällöromanttista. Mun makuun on ennemmin peli-ilta lonkeroa juoden. N24

[/quote]Ai konsolipeli-ilta?

-Mies 29v-
[/quote]
Joo. Vaikka codia tai sit jotain muuta räiskintäpeliä.
[/quote]

Ei CoDoa, ei D:

N17

Vierailija
46/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos mitään saunaa. Vaikka miehillä muna kasvaa lämpimässä, naisen nännit lämpenee ja rinnat on rumimmillaan. Kasvot punottaa ja on hikinen olo. Ei yhtään seksikästä. Kylmässä rintani on kiinteät ja nännipihat kivat ja nännit nöpöttää, saunassa nännit osoittaa maahan ja pihat on isot ja rinnat löysät.

Vierailija
47/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto...tämä viestiketju sen osoittaa, että naisia on mahdotonta miellyttää ja moni nainen tuntuu olevan aika kontrollifriikkejä. "Ei saa olla sitä tätä ja tuota ja MÄ haluun et se menis näin ja tarjolla olis tätä ja sun ptää". Ei ei ei, hyvät kanssasisaret! Milloin naisista tuli toisia äijiä, tai turha. Tarkkoja nipottajia, joille mikään ei kelpaa?
Mulle ap kelpais, jos en olisi jo naimisissa. Kuulostaa rennolta ja mukavalta. Osaisikin Oma mies laatia omatoimisesti jotain tuollaista monelle päivälle, mutta ei. Se olen aina minä joka järkkää ja suunnittelee suuret kokonaisuudet :D. Ihana mies silti minulla <3. Mutta löytyy ap niitä naisia, jotka eivät nokkaansa nyrpistelisi tuollaiselle, vaan osaisi nauttia.
N29

Vierailija
48/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:37"]

Onko kukaan näistä silkkilakanoiden mollaajista ikinä koettanut silkkilakanoita? Mulla ei todellakaan ole sellaisiin varaa, mutta silkki esim. alushameissa on lyömätön materiaali, yhtä aikaa lämmin, viileä ja hengittävä.

Aloittajan visiossa pisti pahiten silmään se että ensin pitäisi saunoa yhdessä ja kekkuloida porealtaassa ja sitten mennä syömään ja sänkyyn. Ruoka ei maita heti saunan jälkeen, ja jos se paneminen ei ole tapahtunut jo siellä saunaosastolla, sitä tuskin tapahtuukaan.

[/quote]

Oli kuinka mukavat tahansa, niin silkki on materiaalina todella epäeettinen.

Vierailija
49/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:37"]

[/quote]

Oli kuinka mukavat tahansa, niin silkki on materiaalina todella epäeettinen.

[/quote]

Mitä epäeettistä on bourettesilkissä?

Vierailija
50/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde olisi ihan tuore, en tykkäisi. Ensinnäkin toi on painostavaa että haet, miksi? Mulla on omakin auto jolla voi saapua paikalle. Tulee painostava olo että en pääse pois jos tyyppi onkin ihan sekopää. Muutenkin tuollainen ajeluttaminen tuo 50-luvun kotirouvat mieleen. Ja sitten heti ovelta saunaan? Kyllä perävalot näkyisi tässä vaiheessa. Ensin sitä ruokaa ja seurustelua ja sitten saunomista ja poreallasta ja seksiä. Sitten on eri juttu kun suhde on pitemmällä.

Vierailija
51/148 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tykkäisi! Varsinkin alasti makoilusta jos on tarpeeksi lämmin. Lakanat ei tarvi olla silkkiä, enkä mielellään syö sängyssä, mutta voi sekin mennä.

Ja tämähän ei tarkota etten patikoimisestakin tykkäisi.

Kelpaa n38

Vierailija
52/148 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

101 jatkaa.

Ihmeellisiä naisia, tämähän oli vaan yksi ehdotus selvästi :)

Pientä seikkailuhalua edes, jos ei ole ihan omaa mieltymystä.. come on naiset!

Vierailija
53/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Vierailija
54/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
55/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta houkuttelevalta..

Vierailija
56/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muuten mut haluaisin vaatteet divaanilla päälle.

Vierailija
57/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset kotiorjatko ne täällä urputtaa? Kyllä mulle kelpais ihan millon vaan.

Vierailija
58/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sinkku, mutta vähän yliampuvaa?

Vierailija
59/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mut en haluu makoilla alasti koko päivää.

Vierailija
60/148 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suostun.