Sinkkunainen, mitäpä olisit mieltä tällaiseseta viikonlopusta?
Hakisin sinut luokseni lauantaina iltapäivällä viihtyisään omakotitalooni. Kävisimme saunassa ja istuisimme porealtaassa sampanjaa nautiskelellen. Sen jälkeen istuisimme kaikessa rauhassa jutellen mukavia viinilasin äärellä. Tämän jälkeen valmistaisin sinulle kynttiläillallisen herkullisine jälkiruokineen. Ilta sujuisi leppoisan jutustelun merkeissä viinistä ja toisistamme nauttien. Ilta päättyisi kiihkeään, mutta myös hellään rakasteluun silkkilakanoiden välissä.
Aamulla heräisit tuoreen juuri paistamani leivän tuoksuun ja samantien saisit herkullisen ja raikkaan aamiaisen suoraan sänkyyn. Koko päivänä emme pukisi lainkaan päällemme vaan makaisimme sylikkäin alastomina divaanillani katsellen elokuvia (romanttista draamaa, komediaa, epookkia jne) herkkuja napostellen. Välillä rakastelisimme ja söisimme, mutta koko päivä menisi vain toisistamme ja valkokankaan tunnepläjäyksistä nauttien. Illalla veisin sinut kotiisi ja seuraavana päivänä kukkalähetti toisi sinulle sylillisen ruusuja kiitoksena unohtumattomasta viikonlopusta.
t: miehekäs 37 vuotias mies
Kommentit (148)
Mites tällainen. Alkuviikosta viesti olla aikaisin lauantai-aamuna lasketteluasu päällä ja viikonloppukassi lähtövalmiina. Autolla kentälle hiihtokamat suksiboxissa. Lento pohjoisen hiiihtokeskukseen. Kaksi päivää mäenlaskua, lumikenkäilyä, jääkiipeilyä, ym. reippailua. Saunat, illalliset ja driksut. Sunnuntai-illaksi takaisin. Meillä harratetaan näitä yllärireissuja vuorotellen. Koskaan tiedä varmasti mitä on tulossa.
Yök. Ei kyllä nappaisi ollenkaan.
Listasin tähän muutamia syitä, kun tuolla ekalla sivulla kyselit:
1) En haluaisi vieraaseen paikkaan jonne täytyy kulkea autolla
2) En pidä saunomisesta
3) En juo alkoholia
4) Noudatan ruokavaliota johon ei kuulu herkut tai jättiläismäiset illalliset
5) Silkkilakanat on ehkä epämukavimmat lakanat ever! Yyyyh
6) Aamiainen juuri herättyä alkaa ällöttää. Muruset sängyssä ovat väistämättömiä ja häiritsisivät minua.
7) Koko päivä alasti?? Hyi helkkari
8) En jaksaisi viettää kokonaista päivää katsellen ruutua. Kaipaan liikkeelle ja ulos.
9) Eikä niitä herkkuja edelleenkään....
10) Sylillinen ruusuja ei mahtuisi asunnossani mihinkään. Lisäksi minulla on kissa, joka varmaan hoitelisi ne vähän liian tehokkaasti.
t. N22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:07"]
Ällöromanttista. Mun makuun on ennemmin peli-ilta lonkeroa juoden. N24
[/quote]Ai konsolipeli-ilta?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:49"]
En ole ikinä tajunnut, miksi ilta pitää aloittaa saunomisella? Jokaisilla etkoilla aina se saakerin sauna. Oot just pessyt ja laittanut hiuksia kolme tuntia ja meikannut nätisti, niin sitten pitää mennä saunaan kyttäämään hiukset, valuttamaan meikit ja saamaan naamansa punaiseksi. Sitten pitää aloittaa koko juttu alusta ja sen takia kantaa bilepaikkaan koko meikki- ja kiharrinarsenaali mukaan. Joka kerta ei voi luistaa siitä iki-ihanasta saunomisesta tai on tylsää seuraa. Jatkoille tullessa illan päätteeksi saunominen on sen sijaan kivaa, miksei saunomista voisi aina säästää sinne?
[/quote]Saunominen on siksi että saa naisen alastomaksi, jää on murrettu kätevästi jo alkumetreillä. Minusta olisi epämukavaa olla kokonainen viikonloppu toisen nurkissa varsinkin jos en tunne hyvin kyseistä tyyppiä. Siksi haluaisin mieluiten jonnekin hyvätasoiseen hotelliin tai muuhun majoitukseen hemmotteluviikonlopulle.
[quote author="Mies 29v" time="03.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:07"]
Ällöromanttista. Mun makuun on ennemmin peli-ilta lonkeroa juoden. N24
[/quote]Ai konsolipeli-ilta?
-Mies 29v-
[/quote]
Joo. Vaikka codia tai sit jotain muuta räiskintäpeliä.
Ruusupuskan sijaan haluaisin vaikka samppanjapullon :) Ruuduista tulee tosiaan mieleen joku vähän vanhempi, kaavoihin kangistunut mieshenkilö.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:48"]
Hakisin sinut luokseni lauantaina iltapäivällä viihtyisään omakotitalooni. Kävisimme saunassa ja istuisimme porealtaassa sampanjaa nautiskelellen. Sen jälkeen istuisimme kaikessa rauhassa jutellen mukavia viinilasin äärellä. Tämän jälkeen valmistaisin sinulle kynttiläillallisen herkullisine jälkiruokineen. Ilta sujuisi leppoisan jutustelun merkeissä viinistä ja toisistamme nauttien. Ilta päättyisi kiihkeään, mutta myös hellään rakasteluun silkkilakanoiden välissä.
Aamulla heräisit tuoreen juuri paistamani leivän tuoksuun ja samantien saisit herkullisen ja raikkaan aamiaisen suoraan sänkyyn. Koko päivänä emme pukisi lainkaan päällemme vaan makaisimme sylikkäin alastomina divaanillani katsellen elokuvia (romanttista draamaa, komediaa, epookkia jne) herkkuja napostellen. Välillä rakastelisimme ja söisimme, mutta koko päivä menisi vain toisistamme ja valkokankaan tunnepläjäyksistä nauttien. Illalla veisin sinut kotiisi ja seuraavana päivänä kukkalähetti toisi sinulle sylillisen ruusuja kiitoksena unohtumattomasta viikonlopusta.
[/quote]
En pidä saunomisesta enkä paljuissa tai muissa ammeissa lillumisesta. En juo alkoholia. Minua ei kiinnosta lojua koko päivää sisällä sohvalla, enkä pidä mainitsemistasi elokuvalajeista. Ruokasuunnitelmat on ok, kunhan olet hyvä kokki ja teet kaiken itse. Ruusut on mielikuvitukseton valinta.
[/quote]
Ei oikein nappaa. Alkoholi ei ensinnäkään tee aivoille hyvää. Ruoka on hyvää, kunhan se on eettisesti tuotettua, ei siis mitään lapsityövoimalla tuotettua eikä tehotuotantoa. En halua kynttilöitä. Seksi on mukavaa, mutta silkkilakanat ei. Silkkiä varten pitää tappaa mieltön määrä silkkiperhosia. En katsele muita "leffoja" kuin dokumentteja, en esim katso ollenkaan Hollywood-viihdettä, joten leffat jättäisin väliin. Haluaisin myös lukea kirjoja, en voi olla montaa päivää lukematta. En haluaisi koko päivää vain maata sängyssä, vaan lukea ja olla myös netissä. t. 24-v nainen
Jotenkin epäilyttävää tuo että asut.omakotitalossa yksin. Omakotitalot kuuluu perheille ja pariskunnille.
N37
Siis kalsarikännit ja nussimista..? joo o.....
Seksiä kyllä jos haluan sitä. Joskus en ole sillä tuulella. Mä en harrasta nakuilua joten vaatteet pysyy päällä.
Mulle tulisi pakokauhu heti, kun tajuaisin olevani käsikirjoitetussa ohjelmassa mukana. Ja vähintään oma pakoauto olisi oltava pihassa, ehdottomasti. Spontaanimpi ja urbaanimpi touhu miellyttää enemmän.
N50
Sä tekisit ensin ruokaa noin 5 tuntia ja heräisit aamulla klo 4.00 leipomaan leipää? Ihan kiva, mutta mitä ihmettä minä teen sillä aikaa, kun sinä valat niitä kynttilöitä?
Tämäkin tyrmätään av:lla, tottakai.
Kyllä mulle tuollainen kävis todella mainiosti.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:40"]
[/quote]
Ei oikein nappaa. Alkoholi ei ensinnäkään tee aivoille hyvää. Ruoka on hyvää, kunhan se on eettisesti tuotettua, ei siis mitään lapsityövoimalla tuotettua eikä tehotuotantoa. En halua kynttilöitä. Seksi on mukavaa, mutta silkkilakanat ei. Silkkiä varten pitää tappaa mieltön määrä silkkiperhosia. En katsele muita "leffoja" kuin dokumentteja, en esim katso ollenkaan Hollywood-viihdettä, joten leffat jättäisin väliin. Haluaisin myös lukea kirjoja, en voi olla montaa päivää lukematta. En haluaisi koko päivää vain maata sängyssä, vaan lukea ja olla myös netissä. t. 24-v nainen
[/quote]
Miksi miinuksia?? t.24-v nainen
No en pystynyt edes loppuut lukea kun alkoi liian limaiselta kuulostamaan. Hyi vittu! Ole mies
En oo sinkku mut ei kuulosta kivalta. Jotenkin väkinäistä ja persoonatonta. Enkä kyllä haluais missään omakotitalossa viettää koko viikonloppua enkä kattoa montaa itseäni kiinnostamatonta elokuvaa putkeen. Saati nukkua jossain erikoislakanoissa. Kyllä voin treffeillä kattoa romanttista komediaa tai mennä porealtaaseenkin, jos toinen sellaisesta tykkää. Jos taas oletus on se että minä naisena tietysti tykkään noista ja niitä sen takia tehdään, niin ikäväähän se olisi. Mieluummin vaikka joku kiinnostava näyttely ja ateria rennossa ravintolassa, sitten kävelyä kaupungilla ja vaikka vielä kahvilaan tai drinkille. Yhdessä vietetyn yön jälkeen aamiaista kotona (pukeissa) tai kahvilassa. Sitten joku hyvä leffa vois ollakin kiva idea, tosin mieluummin tunnelmallisessa teatterissa. Jos hyvin synkkaa niin leffan vois kyllä skippaa ja nauttia vaan toisen seurasta. En kyllä tajua leffan aikana napostelua ollenkaan, sen vielä sanon.
N30
Liian lässyä minulle. Lähes jo yök....amerikkalaisessa elokuvassa ok, irl nou tänks.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:34"]
[quote author="Mies 29v" time="03.04.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:07"] Ällöromanttista. Mun makuun on ennemmin peli-ilta lonkeroa juoden. N24 [/quote]Ai konsolipeli-ilta? -Mies 29v- [/quote] Joo. Vaikka codia tai sit jotain muuta räiskintäpeliä.
[/quote]
mulle taas kelpais vanhat suosikit: spyro, crash yms
Ehkäpä ap on juuri viettämässä juuri tällaista iltaa, eikä ehdi tänne vastailemaan!