Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex flippasi kun kuuli raskaudestani...

Vierailija
03.04.2015 |

Otsikko tiivistää olennaisen. Saamme siis miehen kanssa yhteisen lapsen kohtapuoliin ja miehellä on entisestä suhteesta alakouluikäinen poika. Ajatuksenani oli ensin, että en haluaisi mitenkään erityisemmin puhua asiasta miehen eksälle (en edes tiennyt, miten sen sanoisi ohimennen järkevästi) ja varsinkaan ennenkuin raskaus olisi vähän varmempaa.

No kuitenkin puhuttiin miehen kanssa ja todettiin, että se on kuitenkin parempi, että kuulee asian mieheltä, eikä heidän lapseltaan (kun kohtapuoliin pitää hänellekin tietenkin selittää uudesta sisaruksesta) ja mies lapsesta kertoikin. Miehen eksä sai hirveän raivokohtauksen ja sanoi, että poikaa ei päästä meille, kun vauva on paikalla.. Kun en kuitenkaan ole vielä synnyttänyt, niin poika on päässyt vielä tulemaan.

Muttamutta, pitääkö nyt vaan antaa pölyn laskeutua ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska tämä miehen eksä on muuten kyllä ihan tolkun nainen, eikä ole kyllä pojalle puhunut mitään. Onko tämä vain nyt joku tunnereaktio, joka todennäköisesti menee itsestään ohi, kun on saanut vähän sulatella asiaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Haddaway soimaan.

Vierailija
2/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta touhua toi uusperhetouhu. Luoja varjelkoon siltä. Sääliksi käy kaikkia tollaiseen joutuneita lapsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootelkaa rauhassa. Kyllä se rauhottuu.

Vierailija
4/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kurjaa kun pojan perintöosuus pienenee. Ymmärrän exää.

Vierailija
5/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi eksä on suunnitellut jo jonkin aikaa nappaavansa entisensä takaisin sinulta. Tottakai tämä uutinen häntä järkytti. Vahdi miestäsi tarkkaan kun mahasi alkaa pyöristymään.

Vierailija
6/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen vinkkiä ehdotan minäkin. Onko naisen elämä miten jatkunut eron jälkeen? Junnaako paikallaan ja on täten katkera kun miehen elämä on jatkunut? Vai onko naisellakin elämä mennyt eteenpäin?

Vierailija
7/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittuu varmaan.
Mieheni eksä sit taas keksi että kun hänen ja uuden miehensä lapsi syntyy mieheni ei saisi enää viedä lastaan esim. Särkänniemeen tai HopLoppiin koska se on epäreilua tälle udelle sisarukselle jos ei hänkin pääse mukaan =D (Sivuhuom. nainen oli se joka löysi uuden ja lähti.)
Kyllä mieheni lapsi on nyt kuitenkin saanut tulla meidän mukaan hupivreissuille eikä ole tarvinnut ottaa uutta pikkuveljeä mukaan =D

Vierailija
8/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:36"]

Kakkosen vinkkiä ehdotan minäkin. Onko naisen elämä miten jatkunut eron jälkeen? Junnaako paikallaan ja on täten katkera kun miehen elämä on jatkunut? Vai onko naisellakin elämä mennyt eteenpäin?

[/quote]

Ei vaikuta mitenkään katkeralta ja hänellä on ihan miesystäväkin. Ero ja ylipäätänsä lapsen asioiden hoito on tapahtunut suhteellisen kitkattomasti, siksi olen ollut todella yllättynyt tästä reaktiosta, mutta ajattelin vain, että jos se on kuitenkin ihan ohimenevä tunnemyrsky :/ Olen siis itekin tämän eksän tavannut lasta hakiessa/viedessä, emme ole mitään sydänystäviä, mutta siis ihan asialliset välit.

ap.

Vierailija
9/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit peto oli irti.

Vierailija
10/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on, kun aletaan vääntää lasta miehelle, jolla jo on edellisestä suhteesta lapsia. Onhan se pakko saada se oma pikku rakkauden hedelmä-nyytti. Sitten on keitod valmis: Eksää, nyksää, eksän lapsia, nyksän lapsia, eksän eksän lapsia ja hulabaloo. Onnea vaan. Todella toivon, ettei sinulla ole ennestään lapsia.

Vierailija
11/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kans ihan kauhea olo kun kuulin exän uudesta vauvasta. Toivoin että vauva kuolisi ja muija samaten, nyt myöhemmin kyllä hävettää.... Ei sitä voi mitenkään järjellä perustella. Kyllä se siitä rauhoittuu, antaa ajannkulua.

Vierailija
12/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedöt muijan reaktion oikeaksi, ettei äijäsi kuseta? :p Mullekin kerrottiin eksän uudesta vauvasta, ja otin uutisen "aijaa oke". Myöhemmin kuulin et olin silminnähden tyrmistynyt ja ollut todella mustasukkainen. Nauroin tuolle meuhkaamiselle jälkeenpäin.

Vierailija
13/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:47"]

Mulla tuli kans ihan kauhea olo kun kuulin exän uudesta vauvasta. Toivoin että vauva kuolisi ja muija samaten, nyt myöhemmin kyllä hävettää.... Ei sitä voi mitenkään järjellä perustella. Kyllä se siitä rauhoittuu, antaa ajannkulua.

[/quote]

No siis mitä itse olen juttuja tästä aiheesta netistä lukenut, niin siksi itsekin pohdin, että kyseessä on jonkin ,sortin tunnemyrsky. Ja mietin vaan, että antaako asian vain olla ja antaa miehen eksän itse sulatella asiaa, vai pitäisikö keskustella, mutta en tiedä sitten nostaako se mahdollista vitutusta potenssiin miljoona..

Ja nyt kun miettii asiaa, niin se kyllä puhuisi ns. järjen voittamisesta, että ei tosiaan ole pojalle puhunut mitään asiasta.

Vierailija
14/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin masentavaa. Lapset joutuvat paitsi ensin kokemaan sen kun koti hajoaa ja sitten vielä teidän itserakkaiden ja pikkumaisten aikuisten draamat.

Vierailija
15/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:53"]

Mistä tiedöt muijan reaktion oikeaksi, ettei äijäsi kuseta? :p Mullekin kerrottiin eksän uudesta vauvasta, ja otin uutisen "aijaa oke". Myöhemmin kuulin et olin silminnähden tyrmistynyt ja ollut todella mustasukkainen. Nauroin tuolle meuhkaamiselle jälkeenpäin.

[/quote]

Mies näytti viestin, jonka hänen eksänsä oli laittanut hänelle.

Vierailija
16/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä luuseri se exä. Miten aikuinen voi käyttäytyä noin? Ja etenkin, kun on äiti. Ei tollasen kuuluis saada olla äiti. Tuhoaa lapsen henkisen kasvun.

Vierailija
17/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:05"]

Vittu mikä luuseri se exä. Miten aikuinen voi käyttäytyä noin? Ja etenkin, kun on äiti. Ei tollasen kuuluis saada olla äiti. Tuhoaa lapsen henkisen kasvun.

[/quote]

No kyllä minusta aikuisillakin voi olla tunteita ja nimenomaanhan miehen eksä ei ole lapselle puhunut mitään. Tässä vain mietin, pitäisikö a)miehen b)minun c)minun ja miehen puhua eksälle jotakin vaiko onko parempi vaan antaa aikaa. Mutta ehkä nyt kuitenkin päädytään siihen, että annetaan aikaa.

Vierailija
18/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:56"]Niin masentavaa. Lapset joutuvat paitsi ensin kokemaan sen kun koti hajoaa ja sitten vielä teidän itserakkaiden ja pikkumaisten aikuisten draamat.
[/quote]
Mistä sinä tiedät, mitä draamoja lapsi kokee?

Itselläni vanhemmat erosivat ollessani 5-vuotias, isälle tuli piakkoin uusi naisystävä. En yhä tänäkään päivänä, 25-vuotiaana muista kokeneeni mitään draamaa ja itse asiassa luulin vielä viime vuoteen, että ero oli todella asiallinen ja helppo eikä riitoja ollut, mutta äiti paljasti että ero oli raskas ja heidän (äidin ja isän) oli pitkään vaikea tulla toimeen keskenään. Jos jostain näin aikuisena olen iloinen niin siitä, että minä tai sisarukseni emme koskaan saaneet kuvaa, että vanhemmilla olisi paskat välit. Draama ei siis ulottunut meidän silmille tai korville.

Vierailija
19/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita toki saa olla, mutta käytöstavat pitää olla. Säälittävää räyhätä noin. Miksi pitää rääkätä lastaan kieltämällä sisarussuhde.

Vierailija
20/29 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tullut kuvioihin jo ennen kun exä lähtenyt, niin nyt olet kuusessa.