Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta siirrytään taas ainoaan oikeaan aikaan eli KESÄAIKAAN

Vierailija
25.03.2015 |

On se kivaa, kun muutaman päivän päästä siirrytään taas kesäaikaan. Viikon päästä onkin sitten illalla jo kello 20-21 asti valoisaa. Minusta on erityisen mukavaa, kun illat ovat valoisia. Se on ehdottomasti kesäajan paras puoli.

Haluaisin, että Suomessa lopetettaisiin kellojen siirtäminen ja oltaisiin pysyvästi kesäajassa. Se tietäisi talvisinkin sitä, että silloin olisi tunti pitempään valoa iltaisin. Minusta se on talvisin aika masentavaa, jos lähtee aamuisin kouluun tai töihin, on pimeää. Ja koulupäivän tai työpäivän päätyttyä on myös pimeää. Päivän ainoat valoisat tunnit menevät silloin koulussa tai töissä. Jos talvisinkin oltaisiin kesäajassa, olisi mahdollisuus nähdä edes vähän aikaa valoa koulupäivän tai työpäivän ulkopuollla.

Talveen ja pimeimpään syksyyn kesäaika sopisi ehdottomasti talviaikaa paremmin. Kesällä on niin paljon valoa, että silloin on melkein sama, oltaisiinko talviajassa vai kesäajassa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama missä ajassa ollaan, mutta kellojen siirtely pitäisi lopettaa. Se on täysin hyödytöntä ja haitallista.

Vierailija
2/3 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA HOMMA KUN OON TYÖTÖN :O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä, että kesäaika koko vuodeksi! Talvella on yks hailee, jos muutaman viikon on pimeetä, kun töihin lähtee. Työmatkalla on mielestäni oikeesti ihan sama, onko valoisaa vai ei. Mutta iltapäivällä ei oo sama; silloin ois ihanaa, jos näkis tehdä jotain ilman lampunvaloa. Ja tää saatais, jos olis aina kesäaika! Ja kuten sanottu, kesällä on ihan sama, mikä aika on, kyse on nimenomaan talvesta ja siitä, milloin talvella tarvittaisiin lisää valoa. Ja se aika on iltapäivä, saletti!!!