Miten saa vaihdettua lapsen opettajaa/luokkaa?
Tunnemme entuudestaan ja syyt ovat monimutkaiset. Henkilökohtaisella tasolla emme tule näiden asioiden vuoksi toimeen. Lapsi on menossa kouluun ja on todennäköistä, että tämä opettaja voi opettaa lastamme. Miten voin vaikuttaa asiaan?
Kommentit (28)
Eiköhän ope itse sano, että ei halua lastasi luokalleen ja KYLLÄ koululle saa esittää toiveen, että henkilökohtaisten syiden vuoksi et halua lastasi hänen luokalleen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:29"]Ope ei inhoa lastasi, vaikka inhoaisi sinua, lähetä mies kaikkiin koulun tilaisuuksiin
[/quote]
Kuulostaa vähän siltä että on joku pettämisdraama kyseessä, miehen lähettäminen ei ehkä sekään onnistu..
Kerro tilanne rehtorille ja käske kysymään myös sen opettajan mielipidettä, jos hän on samaa mieltä ettei halua lastasi luokalleen niin tuskin lasta sinne laitetaan.
[/quote]
Miten asia kannattaisi muotoilla ilman, että kerron pettämiskuviosta ja ottaisi riittävän tosissaan? En usko, että opettajakaan haluaa toisaalta lasta opettaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:37"]Eiköhän ope itse sano, että ei halua lastasi luokalleen ja KYLLÄ koululle saa esittää toiveen, että henkilökohtaisten syiden vuoksi et halua lastasi hänen luokalleen.
[/quote]
Toivottavasti asia järjestyy näin. Ap
Jos lapsi joutuu hänen luokalle, otat yhteyttä rehtoriin ja pyydät luokan vaihtamista. Minulla oli juuri tilanne, kun esikoisen entinen opettaja oli vaarassa tulla toisenkin lapsen opettajaksi. En olisi suostunut asiaan missään nimessä, kun opettaja kohteli lasta huonosti (kosti meidän välisen kitkan lapselle), mutta onneksi ei sitten tullutkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:27"]Olen pannut tämän opettajan miehen kanssa. Mies on entinen ystäväni. En todellakaan halua, että lapsi joutuisi hänen opetettavaksi. Emme ole olleet väleissä vuosiin. Yhteisiltä tutuilta kuulen, että häntä vituttaa edelleen. Ap
[/quote]
Eli kannattaa todellakin kertoa rehtorille miksi et halua tuota naista lapsesi opettajaksi. Onhan ensiarvoisen tärkeää ettei moraaliltaan lyöhän lapsi tule korkeamman moraalin opettajan oppilaaksi.
Kyllä saa koukun porukka hyvät naurut sinusta opettajien kahvihuoneeseen. Eli kerro ihmeessä.
Ei sun auta kuin rehellisesti kertoa että ope on vieläkin suuttunut vaikka sinun ja hänen miehen panosta on monta vuotta. Se että saat lutkan leiman on sitten "voi voi"
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:27"]
Olen pannut tämän opettajan miehen kanssa. Mies on entinen ystäväni. En todellakaan halua, että lapsi joutuisi hänen opetettavaksi. Emme ole olleet väleissä vuosiin. Yhteisiltä tutuilta kuulen, että häntä vituttaa edelleen. Ap
[/quote]
Tulihan se sieltä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:50"]Tämä nainen on ollut osallisena elämässäni tapahtuneessa isossa draamassa. En haluaisi kertoa juttua kokonaisuudessaan rehtorille mutta emme tapauksen vuoksi todellakaan tule toimeen keskenämme. Ap
[/quote]
Hihii, voin kuvitella kun hysteerinen mamma soittaa lapsensa koulun reisille ja vaatii potkuja yhdelle opettajalle koska ope on vuonna kivi ja vasara vienyt mamman poikaystävän.