Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poste restante ja asunnon saaminen

Vierailija
25.03.2015 |

Hei,

te joilla virallinen osoite on ollut poste restantessa (olette esim. olleet asunnottomia), kuinka kauan kesti että saitte asunnon? Yksityisen tai kaupungin vuokra-asunnon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin yksitysellä puolella sitä kummasteltiin. Mutta sain kuitenkin kuukauden sisällä asunnon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletko itse siinä tilanteessa? Mulla sama tilanne ja olisi todella kiva, jos joku tietäisi asiasta.

Vierailija
5/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia, kun selitin syyn, joka ei kyllä ollut asunnottomuus.

Vierailija
6/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luottotiedot kunnossa ja työpaikka tai kunnollinen opiskelupaukka, niin voi saadakin asunnon.

Vierailija
7/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta meni. Oli hauskaa nukkua kavereiden sohvalla... NOT! Kaupunkia ei ainakaan kiinnosta, muttei siitä mitään säälipisteitäkään ropise.

Vierailija
8/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö nyt sitten on se hyvinvointivaltio jossa ei ole tuloeroja, tai ne ovat kuulemma tosi pienet?

Vierailija
9/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut poste restantea vaan ohjasin postini serkkuni luo tyyliin:

Minun nimi c/o Serkun nimi

Osoite

Kaupunki

Ei herätä epäilyksiä niin paljoa :)

Vierailija
10/11 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:46"]

Tämäkö nyt sitten on se hyvinvointivaltio jossa ei ole tuloeroja, tai ne ovat kuulemma tosi pienet?

[/quote]

Jep. Kuvittelepa millaista on Nigeriassa. Monissa länsimaissakin on paljon oikeasti kodittomia Suomeen verrattuna.

Vierailija
11/11 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen edelleen asunnoton eli samassa tilanteessa ollaan ja asia on tiedossa myös Stadin asunnoilla. Olen hakenut myös Vantaan kaupungin asuntoja. Luottotietoni ovat kunnossa, viimeisimmästä lainastakin on vuoden verran aikaa ja sen maksoin tietysti pois jo viime kesänä. Noh, lisäsin aluevalintoja ja toivon parasta. Olen myös kokoaikaisessa työssä. Mietin kyllä, että olisiko helmpompaa jos olisin sosiaaliviranomaisten asiakas enkä tällainen tavallinen työssäkäyvä ihminen. Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa painiville  On hirveää olla toisten ihmisten tiellä heidän kodeissansa. :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän