Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi apua näitä nettideitti-ilmoituksia:D

Vierailija
03.04.2015 |

Siis herrajumala, yhdellä luki, että etsii naista joka on minun lainen, siis oikeesti, MINUN___LAINEN! toinen kirjoittaa esittelytekstissään, ettei hänellä ole rikos__taustaa, mutta joitakin paheita löytyy.:'D minä luovutan, ei löytynyt tuoltakaan sitä miestä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
2/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:01"]Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]
25. Kuinka niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän on kaksi eri sanaa minun ja lainen mikä on ongelma?

Vierailija
4/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lainen-juttu on ennenvanhaan ollutkin niin että kirjoitettu erikseen. Onhan se nykyään väärin.

Vierailija
5/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on ihan sama mitä sinne laittaa. Ulkonäkö ratkaisee.

Vierailija
6/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:02"]Tuo lainen-juttu on ennenvanhaan ollutkin niin että kirjoitettu erikseen. Onhan se nykyään väärin.
[/quote]
kirjoittaja oli noin 20v:)

Vierailija
7/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:01"]Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]
25. Kuinka niin?
[/quote]

Mietin vaan.

Vierailija
8/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:01"]No siinähän on kaksi eri sanaa minun ja lainen mikä on ongelma?
[/quote]
sulle ei ilmeisesti mikään.

Vierailija
9/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:03"]Miesten on ihan sama mitä sinne laittaa. Ulkonäkö ratkaisee.
[/quote]

Ei todellakaan. Jos mies on kun kreikkalainen jumala mutta ei osaa edes yhdyssanoja niin ei mua kyllä kiinnosta. Kyllä mä vaadin jotain muutakin kun sen ulkokuoren.

Vierailija
10/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:03"]Miesten on ihan sama mitä sinne laittaa. Ulkonäkö ratkaisee.
[/quote]

Ei todellakaan. Jos mies on kun kreikkalainen jumala mutta ei osaa edes yhdyssanoja niin ei mua kyllä kiinnosta. Kyllä mä vaadin jotain muutakin kun sen ulkokuoren.
[/quote]
samoin. Se,ettei mies hallitse tavallisia yhdyssanoja, on totaalinen turn off.

Vierailija
11/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kuitenkin parempi huomata jo etukäteen, että ette sovi toisillenne, kuin vasta myöhemmin?

Vierailija
12/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:03"]Miesten on ihan sama mitä sinne laittaa. Ulkonäkö ratkaisee. [/quote] Ei todellakaan. Jos mies on kun kreikkalainen jumala mutta ei osaa edes yhdyssanoja niin ei mua kyllä kiinnosta. Kyllä mä vaadin jotain muutakin kun sen ulkokuoren. [/quote] samoin. Se,ettei mies hallitse tavallisia yhdyssanoja, on totaalinen turn off.

[/quote]

myös tällaiset lauseet,joissa pilkut ja isot alkukirjaimet ovat missä sattuu,ovat turn off kenessä tahansa.

Vierailija
13/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:17"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:03"]Miesten on ihan sama mitä sinne laittaa. Ulkonäkö ratkaisee. [/quote] Ei todellakaan. Jos mies on kun kreikkalainen jumala mutta ei osaa edes yhdyssanoja niin ei mua kyllä kiinnosta. Kyllä mä vaadin jotain muutakin kun sen ulkokuoren. [/quote] samoin. Se,ettei mies hallitse tavallisia yhdyssanoja, on totaalinen turn off.

[/quote]

myös tällaiset lauseet,joissa pilkut ja isot alkukirjaimet ovat missä sattuu,ovat turn off kenessä tahansa.
[/quote]
täh?

Vierailija
14/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa vitu varas,tai tulee tunti turpiin.

Vierailija
15/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:33"]

Haistaa vitu varas,tai tulee tunti turpiin.

[/quote]

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13518273

Vierailija
16/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:03"]Miesten on ihan sama mitä sinne laittaa. Ulkonäkö ratkaisee. [/quote] Ei todellakaan. Jos mies on kun kreikkalainen jumala mutta ei osaa edes yhdyssanoja niin ei mua kyllä kiinnosta. Kyllä mä vaadin jotain muutakin kun sen ulkokuoren.

[/quote]

Dyslektikko voi olla hyvinkin älykäs, lahjakas ja luova henkilö, mutta hän lukee ja kirjoittaa selvästi huonommin kuin hänen lahjakkuuteensa edellyttäisi. Hän voi olla erityisen lahjakas matematiikan, tietojenkäsittelyn, musiikin ja yleensä taiteiden ja/tai tekniikan alalla. Taideopiskelijoiden keskuudessa on enemmän dyslektikkoja kuin muiden alojen opiskelijoiden keskuudessa (Wolff ja Lundberg 2002).

Tunnettuja dyslektikkoja
Ruotsin kuningas Kaarle XVI Kustaa ja hänen lapsensa lienevät Pohjoismaiden tunnetuimmat dyslektikot. Muita kuuluisia dyslektikkoja ovat olleet muun muassa Leonardo da Vinci, Albert Einstein,Thomas Alva Edison, Alexander Graham Bell, Walt Disney, Hans Christian Andersen , Pablo Picasso, Winston Churchill ja Tom Cruise. Osalla heistä oli ilmeisesti myös ADHD-oireyhtymä, jota luonnehtivat oppimis-, tarkkaavaisuus,- impulsiivisuushäiriö, levottomuus ja ylivilkkaus. Tunnettuja suomalaisia dyslektikkoja ovat arkkitehti Alvar Aalto (k), Hjallis Harkimo ja runoilija Arja Tiainen.

Vierailija
17/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon iso kyrpäinen tavallisten asiotten asiantuntia. Oon pano mies enkä mikään kynä mies tai joku runo loru mies. Mua ei kiinosta jos on pikku virhe kirjottamisessa kun ihmisen sydämmessa on lämpönen lieki. Mä en mieti että onko mun kirjotus asu oikein mutta kun mä pistän ison kullin naisen sisään niin mä on niin innolla elämän mukana että oon kun kaksi vuotta navetassa väkiselllä pietty siitos sonni. sperma valuu naisen sisästä monta päivää ja kunniotan naista muutenki.

Vierailija
18/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:03"]Miesten on ihan sama mitä sinne laittaa. Ulkonäkö ratkaisee. [/quote] Ei todellakaan. Jos mies on kun kreikkalainen jumala mutta ei osaa edes yhdyssanoja niin ei mua kyllä kiinnosta. Kyllä mä vaadin jotain muutakin kun sen ulkokuoren.

[/quote]

Dyslektikko voi olla hyvinkin älykäs, lahjakas ja luova henkilö, mutta hän lukee ja kirjoittaa selvästi huonommin kuin hänen lahjakkuuteensa edellyttäisi. Hän voi olla erityisen lahjakas matematiikan, tietojenkäsittelyn, musiikin ja yleensä taiteiden ja/tai tekniikan alalla. Taideopiskelijoiden keskuudessa on enemmän dyslektikkoja kuin muiden alojen opiskelijoiden keskuudessa (Wolff ja Lundberg 2002).

Tunnettuja dyslektikkoja
Ruotsin kuningas Kaarle XVI Kustaa ja hänen lapsensa lienevät Pohjoismaiden tunnetuimmat dyslektikot. Muita kuuluisia dyslektikkoja ovat olleet muun muassa Leonardo da Vinci, Albert Einstein,Thomas Alva Edison, Alexander Graham Bell, Walt Disney, Hans Christian Andersen , Pablo Picasso, Winston Churchill ja Tom Cruise. Osalla heistä oli ilmeisesti myös ADHD-oireyhtymä, jota luonnehtivat oppimis-, tarkkaavaisuus,- impulsiivisuushäiriö, levottomuus ja ylivilkkaus. Tunnettuja suomalaisia dyslektikkoja ovat arkkitehti Alvar Aalto (k), Hjallis Harkimo ja runoilija Arja Tiainen.

[/quote]

Olisi erittäin mielenkiintoista nähdä teitä oikeinkirjoitusfanaatikkoja, että millaisia ihmisiä te olette.

Vierailija
19/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:46"]Mä oon iso kyrpäinen tavallisten asiotten asiantuntia. Oon pano mies enkä mikään kynä mies tai joku runo loru mies. Mua ei kiinosta jos on pikku virhe kirjottamisessa kun ihmisen sydämmessa on lämpönen lieki. Mä en mieti että onko mun kirjotus asu oikein mutta kun mä pistän ison kullin naisen sisään niin mä on niin innolla elämän mukana että oon kun kaksi vuotta navetassa väkiselllä pietty siitos sonni. sperma valuu naisen sisästä monta päivää ja kunniotan naista muutenki.
[/quote]
Mennäänkl treffeille?

Vierailija
20/37 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisit olla AP ehka vähän sallivampi... :) Yhdyssanat on toki hyvä osata, mutta ei se tosirakkaus kielioppivirheistä ole kiinni. Itsekin etsin kymmenen vuotta sitä täydellistä, akateemista ja hyvän uran omaavaa sinkkumiestä enkä saanut siitä hyvästä kuin särkyneen sydämen. Kunnes tapasin ihan sattumalta miehen, jolla oli valloittava hymy ja hyvä sydän. Hän on valtavan sivistynyt, älykäs. hyvä keskustelija, sosiaalinen, ystävällinen, komea, hyvä isä ja kaikinpuolin loistava aviomies. Olin jo ehtinyt rakastua häneen ennen kuin selvisi, ettei miehellä ole kuin lukiotausta. Silti hän pyörittää menestyvää omaa yritystä ja nyt voin jälkikäteen vain naureskella itselleni kun etsin miestä joka olisi ollut 'paperilla virheetön'. 

Kukaan ei ole täydellinen, mutta hyviä tai jopa erinomaisia puolisokandidaatteja varmasti löytyy kun höllää vähän omistakin vaatimuksista. Tsemppiä matkaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi