Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys osoitteenmuutoksesta

Vierailija
03.04.2015 |

Eli, haukkukaa tyhmäksi, mutta kun olen tehnyt osoitteenmuutoksen maistraattiin ja samalla ilmoituksella myös ilmoittanut kaikki perheenjäsenet, niin tarvitseeko kuitenkin mieheni vielä erikseen tehdä omilla pankkitunnuksillaan muuttoilmoitus maistraattiin?
Sekavaa, tiedän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutettiin poikaystävän kanssa, niin tein postille ilmoituksen ja se meni sitä kautta maistraattiin. Hänen piti tehdä erikseen itsestä maistraattiin ilmoitus :) en tiedä vaikuttaako jos olette naimisissa

Vierailija
2/3 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ollaan naimisissa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä meille (avoliitto) riitti vain minun tekemäni muuttoilmoitus postiin ja maistraattiin. Perheenjäsenenä ilmoitin kumppanini tiedot, eikä hänen tarvinnut tehdä omaa muuttoilmoitusta minnekään.
.
Toisaalta olen jäänyt miettimään toimikohan tuolla ilmoitustavalla homma kuitenkaan ihan oikein, sillä esimerkiksi miehen bussikortin tietoihin on osoitteeksi vaihtunut vanha osoitteemme eri kaupungista. Uusi/nykyinen osoite kuitenkin kirjattiin bussikorttirekisteriin kortin ostohetkellä, joten tuo vaihdos vähän kummastuttaa. Mies on haluton selvittelemään asiaa, koska kortti kuitenkin toimii. Postit ovat kuitenkin tulleet ilmeisesti ihan tänne meille ja opiskelijan asumislisääkin saa nykyisen asunnon vuokran mukaan.