Minkä verran mies kiinnittää huomiota esim. naisen kynsilakkaan?
Päivän tärkeät pohdinnat!
Olen sinkkunainen, 25v, lähdössä illalla hieman juhlimaan, ja kynsilakan väriä pähkäillessä tulin miettineeksi, että huomioivatko miehet naisen kynsilakkaa edes?
Nyt pohdin laitanko hauskasti pääsiäisenkeltaista mattalakkaa (asuni on musta, ei mikään pääsiäisviritys muuten), yleensä on lakkana tummanpunaista, tai hopeaa.... Kynteni ovat yleisesti hyvin hoidetut ja siistit, väristä huolimatta. Kaikkea sitä tulee miettineenksi, mielipiteitä?
Kommentit (54)
Uu, kivasti tullut vastauksia! Minussa on kyllä muut asiat kohdallaan, hiukset siistit, meikkaan ns. sopivasti, ja vaatteet ovat aika hillityt, siksi mietin että keltainen voisi olla hauska yksityiskohta. Ja toisaalta, jos joku mies nyt minua sen takia karttaa, ehkä parempi niin? ;) AP
Kuulen mielelläni lisääkin vastauksia!
Jotkut miehet huomaa. En tiiä jostain baarityypeistä, mutta oon huomannu että jos mies on kiinnostunut (muutenkin kun seksimielessä) niin hän huomioi ja kehuu tollasia pieniä juttuja ulkonäössä :)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:20"]
Päivän tärkeät pohdinnat!
Olen sinkkunainen, 25v, lähdössä illalla hieman juhlimaan, ja kynsilakan väriä pähkäillessä tulin miettineeksi, että huomioivatko miehet naisen kynsilakkaa edes?
Nyt pohdin laitanko hauskasti pääsiäisenkeltaista mattalakkaa (asuni on musta, ei mikään pääsiäisviritys muuten), yleensä on lakkana tummanpunaista, tai hopeaa.... Kynteni ovat yleisesti hyvin hoidetut ja siistit, väristä huolimatta. Kaikkea sitä tulee miettineenksi, mielipiteitä?
[/quote]
jonkin verran kiinnitän. kiva detalji, josta näkee että näkee naisen kiinnittävän huomiota ulkonäköön yksityiskohtia myöten.
naisellista. läpinäkyvää tuskin edes huomaa jos ei kiillä, liian kontrastiset sävyt ei istu muuhun pukeutumiseen.
[/quote] Nimenomaan yksityiskohta, mutta jos on aikaa joko kynsistudioon ja tai lenkille niin kumpikohan on tärkeämpää?
Vain hajuun kun nainen sitä laittaa
No ei todellakaan kiinnitä, parempi kun ei laita ollenkaan tai jos laittaa niin väritöntä. Yleensä miehet tykkää luonnollisuudesta.
Ainakin ystäväni kertoi, että oli kiireessä puunannut itseään treffeille ja kynsien laittoon ei sitten riittänyt aikaa. Niin mies oli tokaissuit vain että etkä edes kynsiä voinut laittaa. Että kai sitten kiinnittää huomiota kun muuten tällätyn ja vaivaa nähdyn ulkonäön sijaan sai moiteita vain kynsistä. Ja jep, ei tullut siitä parista mitään.
Itse kuitenkin pidän tärkeänä että kädet ja kynnet on aina huolletut ja kauniin luonnolliset että sopivat muutenkin siistiin ulkonäköön.
Katson kynsiä. Jos on lyhyet kunnet on hyvä työihminen. Jos pitkät mietin miten se oikein pyyhkii.
yksityiskohdat on tärkeitä ja niillä erottuuu :)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:36"]Jotkut miehet huomaa. En tiiä jostain baarityypeistä, mutta oon huomannu että jos mies on kiinnostunut (muutenkin kun seksimielessä) niin hän huomioi ja kehuu tollasia pieniä juttuja ulkonäössä :)
[/quote]
Mies on juuri kiinnostunut seksimielessä jos hän koittaa mielyttää muka huomioimalla asioita jotka ei häntä normaalisti edes kiinnosta. Älkää olko noin helposti huijattavissa arvon mammat.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:26"]
Kiinnittää ne siihenkin huomiota, kun katse osuu käsiin.
Punainen on seksikkäin väri.
[/quote]
Punainen on seksikäs mutta tyrkky. Laita vaan sitä keltaista nyt pääsiäisen kunniaksi.
[/quote]
Miten kynsien väri voi olla tyrkky? :D :D
Kyllä miehiltä on pari kertaa tullut kohteliaisuuksia kynsilakan väristä. Pitkiä kynsiä tuntuvat paheksuvan kun olen antanut kasvaa oikein pitkiksi. Mutta ei sillä väliä kun pidän niistä itse.
Olen 31v. mies. En kiinnitä huomiota käsiin yleensäkkään. Paitsi jos on semmoiset valkoiset, ylipitkät rakennekynnet. Sen otan varoitusmerkkinä.
Kannattaa kiinnittää enemmän huomiota esim. tukkaan. Suomalaisilla naisilla on ohut tukka, joten jos sitä jotenkin saa tuuheammaksi, se on aina plussaa. Kenkiä ei kukaan mies katso. Kasvot, rinnat ja perse, siinä on ne kolme asiaa mitä mies jaksaa katsoa.
Niin, ja hajuvesi. Auta armias, jos kuulut niihin (onneksi harvoihin) jotka vetävät puoli pulloa hajuvettä niskaansa. Siihen loppuisi treffit minun osaltani.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:26"]
Kiinnittää ne siihenkin huomiota, kun katse osuu käsiin.
Punainen on seksikkäin väri.
[/quote]
Punainen on seksikäs mutta tyrkky. Laita vaan sitä keltaista nyt pääsiäisen kunniaksi.
[/quote]
Mitä helvetin paskaa saa taas lukea. Punainen on ihan normaali väri eikä mikään tyrkky.
Alle sopivasti nostavaa ja päälle tarpeeksi syvään uurrettua, niin unohtuu ne turhanpäiväiset kynsilakat ja kaikki muu - ei tarvitse edes naamaa laittaa, kun ei se katse siellä kauaa kuitenkaan viivy.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:51"]
Kannattaa kiinnittää enemmän huomiota esim. tukkaan. Suomalaisilla naisilla on ohut tukka, joten jos sitä jotenkin saa tuuheammaksi, se on aina plussaa. Kenkiä ei kukaan mies katso. Kasvot, rinnat ja perse, siinä on ne kolme asiaa mitä mies jaksaa katsoa.
[/quote]
Miehillähän enemmän ongelmia hiusten kanssa on, aijai se kaljuuntuminen...en tiedä mitään suurempaa turn offia kun vetäytyvä hiusraja hyi olkoon.
Miehen suusta: "Ei, miehet huomioi tissit ja naaman, ei muuta."
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:52"]
Alle sopivasti nostavaa ja päälle tarpeeksi syvään uurrettua, niin unohtuu ne turhanpäiväiset kynsilakat ja kaikki muu - ei tarvitse edes naamaa laittaa, kun ei se katse siellä kauaa kuitenkaan viivy.
[/quote]
Tuo on yksi syy miksi ei koskaan kannata pukeutua noin - tuollaisten miesten huomiota sitten vain saa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 12:52"]
[/quote]
Tuo on yksi syy miksi ei koskaan kannata pukeutua noin - tuollaisten miesten huomiota sitten vain saa.
[/quote]
Väärin. Sillä saa tasan kaikkien miesten huomion.
Heteromies ei kiinnitä kynsilakkaan mitään huomiota. Itse en ainakaan pitäisi sitä puoleensavetävänä ominaisuutena.
Keltainen kuulostaa kivalta. Miehiä ei tod. kiinnosta.