Petin vaimoani naapurimme kanssa
Vaimo on lomalla lastemme kanssa ja sitten vain päädyimme naapurin naisen kanssa sänkyyn. Miten jatkossa pitäisi toimia? Olen todella ihastunut tähän naapuriin mutta miten pystyn koskaan rikkomaan perheen? Kaikki menee ihan uusiksi. Tuo nainen on myös rakastunut minuun, ollut jo kuulemma pidemmän aikaa, hän on valmisu suhteeseen heti koska on sinkku eikä lapsia, minulle taas kaikki on vaikeampaa koska olen naimisissa ja kolme lasta.
Kommentit (22)
Täällä jengi reagoi hirveen agressiivisesti (kuten arvata saattaa), mutta sanoisin sulle että ensinnäkin lopeta tuo suhde ennekuin se edes alkaa - ota aikalisä. Puhu vaimosi kanssa siitä että haluaisit erota. Kunnioita häntä! Älä pane ketään toista siinä sivussa vaan mieti haluatko oikeesti erota. Onko tuo hairahdus ja ihastuminen oikeesti sun perheen jättämisen arvoinen asia? Jos teidän avioliitto ei enää toimi, okei, mutta kunnioita sen verran perhettäsi että mieti mikä on oikein, Ja jos eroon päädytte, eroa ilman kolmatta osapuolta kuvioissa. Näin KAIKKIIN sattuu vähemmän. Sun tekemiset vaikuttaa isoon joukkoon ihmisiä sun ympärillä - sä et elä tyhjiössä. Ajattele muitakin.
...eiks näitä keskusteluja ja provoja o käyty täl palstal jo kyllästymiseen asti. Jutellaa jostaa muusta.