Murheellisten (kaipaajien) ketju
Kommentit (213)
Kiitos tästä ketjusta! Tänäkin aamulla heräsin itkien, miettien sitä yhtä. Olen yrittänyt vaikka mitä, liikuntaa, päiväkirjaa, työntekoa, lukemista... mikään ei auttanut. Mutta pari minuuttia luin tätä ketjua ja nyt helpotti. Hyvää joulua sinulle, joka loit ketjun ja teille kaikille onnettomille kaipaajille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain sentään viestin, pakottamatta, kun olin itse pari päivää hiljaa. Mutta ei tule hellittelynimiä vastauksena, vaikka itse laittaisinkin. Ei sydämiä. Niitä saavat muut somessa.
Epäilyttää miksi minut luoksesi haluat. Helppo? Rahat loppu?Mitä hellittelynimiä, fb:ssa?
Whatsapp. Messenger. Itse kutsun häntä, vielä hiljattain tavatessa hänkin. Mutta ei nyt enää jos vastauksen edes saan. Ja tosiaan kuulemma siellä instassa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin painaa sydäntä. Minulle ei niitä riitä näköjään. Viestit odottavat vastausta vaikka päivän, jos tulee ollenkaan.
Samantapainen tilanne. Taitaa lopahtaa koko juttu alkuunsa. Miehet on aika läpinäkyviä toimissaan.
Hyvää joulua kanssakaipaajille! Parempaa uutta vuotta👑
S-mies en kuuluta täällä enää ensi vuonna🎉
Annoin sun talloa mun sydäntäni. Ihminen joka välittää ei niin tee. Oli virhe olettaa muuta. Olit oppitunti enkä tarvi kertausta. Ei koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuoden päästä näitä ei muistakkaan. Kaikki on katoavaista.
Kyllä muistaa, ja se on ihan hyvä asia. Kun muistaa kuinka onnettoman rakastunut sitä on joskus ollut ihmiseen, joka ei enää aiheuta mitään väristyksiä, niin tietää, että tästäkin vielä selvitään. Ottaa oman aikansa, mutta selvitään kuitenkin,
Vierailija kirjoitti:
Klara vappen!
Jos ei heilaa jouluna, niin ei sitten wappunakaan. 🥂 Skål på den saken!
Tunnistatkohan enää, jos kymmenen vuoden päästä jossain kohdataan. Kohtalon oikusta tiemme risteävät odottamatta. Katsotko ja mietit, tuossa naisessa on jotain etäisesti tuttua. Ehkä esittelet itsesi uudelleen, jos joudumme puheisiin. Ehkä katsot kuin vierasta katsotaan. K-miehelle.
Me voitais törmätä kymmenen vuoden päästä. Seisoisit taas mun takana sen saman paikan jonossa. Onkohan sitä paikkaa enää silloin ja käydäänköhän me enää silloin missään. Onkohan mulla vielä silloin ne korkkarit. Muistatko mua enää.
Ajattelin sinua juuri.
Hyvää joulua🎇
Hyvää joulua murheellisille kaipaajille!
Ehkä et nähnyt tuota viestiä. Olen vähän väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa.
Toivon sinulle voimaa, rohkeutta ja hyvää joulun aikaa.
Pelottaa.