Murheellisten (kaipaajien) ketju
Kommentit (213)
Varmaan olet yhteydessä jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko teillä muuten Alaston Suomi -sivusto ihan normaaliin tapaan vai onko teilläkin epätavallista hitautta kuvien latautumisessa?
Pyllistyskuvia?
… Olen kaivannut sinua Kyllikki
Kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa
Sinä miestenlehdessä pyllistit
Ja mua juopporentuksi pystybaarissa solvataan…Leevi and the Leavings
Onko kyseessä 'nyrkki-kyllikki' ?
Nyt sain sentään viestin, pakottamatta, kun olin itse pari päivää hiljaa. Mutta ei tule hellittelynimiä vastauksena, vaikka itse laittaisinkin. Ei sydämiä. Niitä saavat muut somessa.
Epäilyttää miksi minut luoksesi haluat. Helppo? Rahat loppu?
Lopetan kaikki palstat sun muut aikasyöpöt tähän vuoteen.
Ei tästä mitään sitten tullut. Viimeinen kurkistus palstalle.
Mies, toivottavasti tiedät miten upea ja komea olet.
Jäät mun mieleen vaikka en täällä enää käykään. Hyvää Joulua!
Toivottavasti nähdään pian, tammikuussa?
Pitkänsitkeitä nämä päivät.
Odotan muuten viestiä sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden ajan sitä kesti. Minä olin epätoivoisen ihastunut, näin meidät jo palmurannalla kävi kädessä kävelemässä kunhan korona olisi ohi. Mutta sinä valitsit toisin. Harhaa, pelkkää harhaa.
En valinnut koronaa. Se jyllää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sinusta yhä unia. Et edes hyvästellyt, vaan katosit niin kuin meitä ei olisi koskaan ollutkaan.
Toi on pahinta mitä voi tehdä, jättää roikkumaan.
Mitä roikkumista siinä on? Selkein mahdollinen viesti että homma on ohi.
Taaskaan et ole lukenut viestiäni, vaikka tärkeä asia. Ja roikut somessa tälläkin hetkellä.
Minun pitäisi huomenna tulla luoksesi, mutta epäilen kyllä kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
Taaskaan et ole lukenut viestiäni, vaikka tärkeä asia. Ja roikut somessa tälläkin hetkellä.
Minun pitäisi huomenna tulla luoksesi, mutta epäilen kyllä kannattaako.
Kumma jos joku ei lue ikinä viestejään. Onko käynyt sillä somekanavalla?
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain sentään viestin, pakottamatta, kun olin itse pari päivää hiljaa. Mutta ei tule hellittelynimiä vastauksena, vaikka itse laittaisinkin. Ei sydämiä. Niitä saavat muut somessa.
Epäilyttää miksi minut luoksesi haluat. Helppo? Rahat loppu?
Mitä hellittelynimiä, fb:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttää miksi minut luoksesi haluat. Helppo? Rahat loppu?Mitä hellittelynimiä, fb:ssa?
Kuka? N vai M?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttää miksi minut luoksesi haluat. Helppo? Rahat loppu?Mitä hellittelynimiä, fb:ssa?
Whatsapp. Messenger. Itse kutsun häntä, vielä hiljattain tavatessa hänkin. Mutta ei nyt enää jos vastauksen edes saan. Ja tosiaan kuulemma siellä instassa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin painaa sydäntä. Minulle ei niitä riitä näköjään. Viestit odottavat vastausta vaikka päivän, jos tulee ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? N vai M?
Naiselta miehelle oli alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi huomenna tulla luoksesi, mutta epäilen kyllä kannattaako.Kumma jos joku ei lue ikinä viestejään. Onko käynyt sillä somekanavalla?
Hän on somessa tunteja päivässä varmaan. Tykkäilemässä muista naisista. Viestini laitan whatsapissa, siellä ei juuri näytä katsovan.
Haluaisitko ilahduttaa minua jollakin pienellä tavalla.
Sepä se kun lähtee laukalle turhan äkkiä. Himputin miehet.