Murheellisten (kaipaajien) ketju
Kommentit (213)
Masentaa, miksei voi edes vastata viestiin. Lyhyesti, ei vie paljoa aikaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa, miksei voi edes vastata viestiin. Lyhyesti, ei vie paljoa aikaa elämässä.
Oon pahoillani, haluaisin vastata mutta mulla on perhe ja en tiedä onko se enää hyvä asia jos viestittelemme.
Miten voi ihmisellä olla aina huono onni. Karmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani, haluaisin vastata mutta mulla on perhe ja en tiedä onko se enää hyvä asia jos viestittelemme.
Ei hänellä ole perhettä, aikuinen lapsi asuu omillaan.
Odotan joulumuistamista S-mieheltä. Turhaan tottakai. Taitaa olla toinen mielessä jollei kolmaskin.
Syötkö piparia jouluna? Niin. Ehkä se uusi rakkaus nyt vielä kukoistaa. Mun sydämen tapoit.
Rukkaset sain, mutta sua mietin yhä vain. Vain unissani sut nään, todellisuudessa et kuulu enää mun elämään. Semmoista.
Kyttäätkö someläsnäoloani, mies?
Vierailija kirjoitti:
No en. Yritä nyt ymmärtää, että elämässä meidän suhteemme on kuin pisara valtameressä: mitätön. Tai elämämme ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Rukkaset sain, mutta sua mietin yhä vain. Vain unissani sut nään, todellisuudessa et kuulu enää mun elämään. Semmoista.
I feel you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Yritä nyt ymmärtää, että elämässä meidän suhteemme on kuin pisara valtameressä: mitätön. Tai elämämme ylipäätään.
Välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihmisellä olla aina huono onni. Karmaa?
Samaa mietin yhtenään, joku kirous päällä kun mikään ei onnistu.
Tänäkään jouluna et muista minua, joten en itse enää lähettele toivotuksia. Olet silti mielessäni.
Joku poisti edellisen asiallisen ketjun.