Mies inhoaa läheisyyttä ja seksiä kanssani
Otsikossa tulikin aihe kiteytettynä. Näin on ollut viitivuotisesta suhteestamme noin neljän vuoden ajan. Jos vaikka leikilläni sipaisisin olkapäätä tai halisin, niin mies tönäisee mut melkein väkivaltaisesti pois ja saattaa sanoa jotain tyyliin "painu v*ttuun" tai "häivy" tai "älä viitti roikkua". Meillä ei ole ollut seksiä pariin vuoteen. Tuossa illemmalla jotain kysyin häneltä, niin hän sanoi, että "turpa kiinni, käppyrä" tai "ole hiljaa, kotka". Ja siis olen häntä hieman nuorempi ja ihan ok-näköinen, päälle kolmekymppinen tosin.
Mies itse on sanonut olevansa yhdessä kanssani lasten takia ainoastaan ja minäkin olen hänen kanssaan ainoastaan samasta syystä. Arki on jotenkin raskasta kamppailua, aivan kuin vetäisi kivirekeä. Ja hän kuulemma kokee samoin. Hän on verbaalisesti todella jukma minua kohtaan ja ruotii kaikki heikkouteni (raskausaikana olin "paskamaha" jne.). Haluaisin erota, mutta en jotenkin uskalla, sillä itsetuntoni on ihan pohjamudissa. Olisin vielä halunnut kolmannen lapsen sekä mukavan, lämminhenkisen perheen, mutta en voi sellaista mieheni kanssa saavuttaa, sillä hän on niin oikukas, julma ja itsepäinen. Lisäksi hän on erittäin pihi (myös harvaa paria kaveriaan kohtaan). Oisko vinkkejä tilanteeseeni?
Kommentit (25)
Olisi! Eroa mahdollisimman nopeasti, lapsetkin kärsivät tuollaisesta valtavasti, myös myöhemmällä iällä kun saavat noin sairaan parisuhde- ja perhemallin.
Tää sama aloitus ollut täällä aikaisemminkin, haiskahtaa Porvoolta.
Hei ei mitään salaisia tilejä voi perustaa jos on avioliitossa, silloin kaikki on yhteistä.
Kysy itseltäsi, haluatko kymmenen vuoden päästä että olet kokenut kymmenen vuotta tuota samaa, vai jotain muuta. Toimi sitten halusi mukaan.
Minä en edes sylkisi sellaiseen päin, joka kutsuisi minua raskaana paskamahaksi. Anteeksi nyt vaan mutta harvinaisen sisuton ihminen olet.
Jos lähdet soppahuolto hommaa kämpän ja saat tukia vuokran ym. Maksuun,lisäksi saat oikeusaputoimistosta asianajajan joka hoitaa osituksen ja elatusmaksut,millään suullisella sopimuksella ei ole mitään merkitystä ja elatusmaksut ukon pakko maksaa.