Nyt pois palstalta ja siivoamaan, leipomaan ym...
Turha valittaa, että on kiire ja stressi, kun ette muuta tee kuin väittelette täällä typeristä ja turhista asioista. Esim. tuosta kauppojen hyllytysaikataulusta.
Joka kaupassa sama.
Kommentit (15)
Mä oon just päässyt töistä kotiin ja syön nyt aamupalaa. Koko yön oon tehnyt raskasta fyysistä työtä ja polkenut fillarilla kohteesta toiseen. Aion istua perseelläni ja palstailla, kunnes menen nukkumaan. Sä voit siivota ja leipoa maailman tappiin, mua ei hetkauta pätkääkään 🥱
Ei oo kiire eikä stressi. Siivoukset on tehty, leivonta ei muuta kuin Piparkakkutalo, sen tein eilen ja aattona/joulupäivänä torttuja. Muutaman paketin haen ensi yönä ja toimitan illalla. Laatikot on pakkasessa. Kinkku sulamassa. Kala savustetaan aatonaattona. Ruokatilaus on tehty. Yleensä oon nää vika päivät ennen joulua käyttänyt ystävien /sukulaisten kanssa kahvitteluun/glögin juontiin ja tunnelmointiin mutta nyt on tää korona ja lisäksi aatto osuu perjantaiksi, suurin osa on nää aluspäivät töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kiire eikä stressi. Siivoukset on tehty, leivonta ei muuta kuin Piparkakkutalo, sen tein eilen ja aattona/joulupäivänä torttuja. Muutaman paketin haen ensi yönä ja toimitan illalla. Laatikot on pakkasessa. Kinkku sulamassa. Kala savustetaan aatonaattona. Ruokatilaus on tehty. Yleensä oon nää vika päivät ennen joulua käyttänyt ystävien /sukulaisten kanssa kahvitteluun/glögin juontiin ja tunnelmointiin mutta nyt on tää korona ja lisäksi aatto osuu perjantaiksi, suurin osa on nää aluspäivät töissä.
mutta oot oikeassa, voisi tän aja käyttää vaikka johonkin positiivisempaan asiaan .
Totta turiset...on nuo jotkut naiset kyllä outoa porukkaa.
Turhanpäiväisiä asioita jauhetaan kuukausitolkulla.
Jäänyt mieleen joku Stefan&Sofia-ketju, taitaa olla jo vuosi väännetty sitä😄
Aamukahvi, sitten koira lenkille, sitten asioille. Leipomiset tehty jo, huomenna siivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ööh...unohdit jouluverhot!
Kyllä. Äiti
Kuulosti hauskalta tuo komennus. Olin lapsenakin innokas lukija. Muistan aina joulun aikaan, kun piti siivota, leipoa yms ja lukemiset jäi. Sit aattoiltana rauha maassa.
Tulipas kotoisa olo.
Hörppään vaan nää aamukaffet. Sit alan leipoa. Koristella huushollia. Yms ulos kynttilöitä, lyhtyjä valmiiksi illan hämärään.
Hih. Hauskaa Joulua Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon just päässyt töistä kotiin ja syön nyt aamupalaa. Koko yön oon tehnyt raskasta fyysistä työtä ja polkenut fillarilla kohteesta toiseen. Aion istua perseelläni ja palstailla, kunnes menen nukkumaan. Sä voit siivota ja leipoa maailman tappiin, mua ei hetkauta pätkääkään 🥱
Täällä toinen! :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Äiti
Kuulosti hauskalta tuo komennus. Olin lapsenakin innokas lukija. Muistan aina joulun aikaan, kun piti siivota, leipoa yms ja lukemiset jäi. Sit aattoiltana rauha maassa.
Tulipas kotoisa olo.Hörppään vaan nää aamukaffet. Sit alan leipoa. Koristella huushollia. Yms ulos kynttilöitä, lyhtyjä valmiiksi illan hämärään.
Hih. Hauskaa Joulua Ap
Kiitos samoin😚
AP
Mulla nukkuu täällä kotiin palannut opiskelija, jolla on tentti iltapäivällä sekä migreenikohtauksen saanut koululainen. Ei voi tehdä mitään, ettei tule mekkalaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset...on nuo jotkut naiset kyllä outoa porukkaa.
Turhanpäiväisiä asioita jauhetaan kuukausitolkulla.
Jäänyt mieleen joku Stefan&Sofia-ketju, taitaa olla jo vuosi väännetty sitä😄
Sitä ketjua kyllä jauhaa jotkut teinitytöt, ei kukaan aikuinen voi olla kiinnostunut noista niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh...unohdit jouluverhot!
Ne vaihdan niin ajoissa, että en laske niitä joulujuttuihin :D
Tekemistä olisi vaikka kuinka, mutta vauva sairaana, niin aika menee nyt häntä sylitellessä. Nyt nukkuu, mutta mitään ei uskalla aloittaa kun ne unet on nyt ollut korkeintaan vartin pituisia. Tulee se joulu siivoamatta ja leipomattakin, kunhan tuon pikkuisen saisi nyt terveeksi.
Kuka se täällä riehuu ja märisee? Sinä.