Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rikas mies?

Vierailija
02.04.2015 |

Niin, mistä voi löytää rikkaan miehen? Missä heihin tutustuu ja löytyykö heitä kehäkolmosen ulkopuolelta Suomessa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en itseäni rikkaaksi laskisi, mutta raha asioista ei tarvitse stressata. Olen sinkku ja en tietenkään mainosta varallisuuttani naiselle, koska en halua, että nainen rakastuu rahoihini eikä minuun. Menen aina treffeillekin muutaman tonnin kakkosautolla ja en vie naista kotiini. Minua et tunnista keskiluokkaisesta ihmisestä mitenkään.

Tuo on hiukan sama kuin menisit naisena treffeille ilman meikkiä ja hiukset sekaisin ja pesemättä...

Totta kai naisen kuuluu tietää jos mies on rikas, mutta yleensä se tulee avioehdon kera kuten joku mainitsikin. Ja suurituloinenhan ei muuten välttämättä ole rikas.

Miksi naisen kuuluu tietää miehen varakkuudesta yhtään mitään? Eikö se tasa-arvo ja omat rahat pädekään enää?

Jos mies on rikas niin tottakai naisen kuuluu se tietää. Se on kuitenkin niin iso asia, joka tulee määrittelemään elämää tulevaisuudessa.

Eihän se sinun elämää määrittele millään tavalla... Molemmilla omat rahat ja miehen varallisuus ei silloin koske sinua siis millään tavalla, ja sama toisinkinpäin.

Jokainen pariskunta voi sopia miten rahat ja kulut jyvitetään. Rikkaalle miehelle ei yleensä naisen pikku pennosilla ole merkitystä, eli mies hoitaa kulut.

Vierailija
22/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en itseäni rikkaaksi laskisi, mutta raha asioista ei tarvitse stressata. Olen sinkku ja en tietenkään mainosta varallisuuttani naiselle, koska en halua, että nainen rakastuu rahoihini eikä minuun. Menen aina treffeillekin muutaman tonnin kakkosautolla ja en vie naista kotiini. Minua et tunnista keskiluokkaisesta ihmisestä mitenkään.

Tuo on hiukan sama kuin menisit naisena treffeille ilman meikkiä ja hiukset sekaisin ja pesemättä...

Totta kai naisen kuuluu tietää jos mies on rikas, mutta yleensä se tulee avioehdon kera kuten joku mainitsikin. Ja suurituloinenhan ei muuten välttämättä ole rikas.

Miksi naisen kuuluu tietää miehen varakkuudesta yhtään mitään? Eikö se tasa-arvo ja omat rahat pädekään enää?

Jos mies on rikas niin tottakai naisen kuuluu se tietää. Se on kuitenkin niin iso asia, joka tulee määrittelemään elämää tulevaisuudessa.

Eihän se sinun elämää määrittele millään tavalla... Molemmilla omat rahat ja miehen varallisuus ei silloin koske sinua siis millään tavalla, ja sama toisinkinpäin.

Jokainen pariskunta voi sopia miten rahat ja kulut jyvitetään. Rikkaalle miehelle ei yleensä naisen pikku pennosilla ole merkitystä, eli mies hoitaa kulut.

Tuonkaltaisella elätillä on myös ihan oma nimikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on löytää työpaikalta. Joko saman firman työntekijä tai jos esim. on itse myyjänä jossain niin voi aika helposti tunnistaa asiakkaista kuka on varakas.

Toinen vaikka harrastusten parista, esim. purjehdusseurat. 

Vierailija
24/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma varallisuus. Ei miljoonia, mutta puolikas kuitenkin.

Hei sinä tonnin autolla feikkaileva mies, toivottavasti treffikumppani tulee paikalle burkhassa.

Vierailija
25/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi

Vierailija
26/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmani olisi saada "täydellisten naisten" sarjan kaltainen elämä. Rikas mies, täydellinen talo ja puutarha. Täydellinen elämä. Suomessa täysin mahdotonta.

Vierailija
27/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että joku provosoituu tästä. 

Kyllä minulle miehenä on aina ollut ihan selvä juttu, että varakkuus on kiinteä osa miehen viehätysvoimaa. Ei se nyt kauhean kummallista ole jos ajattelee, että itse koen viehättävänä mitä "oudoimmat" asiat naisissa.

Tosin en tiedä onko minussa normaalia enemmän naista kun miellän ihannenaiseni mielellään hiukan yläluokkaiseksi. Minussa ei ole piiruakaan mitään pummia kuitenkaan ja haluan ehdottomasti ansaita paremmin kuin naiseni, mutta kyllähän esim. vauras sukutausta naistakin pukee. 

Vierailija
28/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin erittäin hyvätuloinen mies, ehkä jollain mittarilla myös rikaskin. Minut löysi ennen Tinderistä kunnes löysin nuoren kauniin naisen ja poistuin sieltä. M46

Vierailija
29/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on muutama nainen, jolla oikeasti Suomen mittapuun mukaan rikas mies.

Yksi löysin miehensä hevosiin liittyvän harrastuksen kautta, kaksi työpaikaltaan (pokasivat pomonsa), yksi tapasi juhlissa. Kaikkia naisia yhdistää se,että ovat erittäin kauniita ja myös todella mukavia henkilöitä.

Vierailija
30/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että joku provosoituu tästä. 

Kyllä minulle miehenä on aina ollut ihan selvä juttu, että varakkuus on kiinteä osa miehen viehätysvoimaa. Ei se nyt kauhean kummallista ole jos ajattelee, että itse koen viehättävänä mitä "oudoimmat" asiat naisissa.

Tosin en tiedä onko minussa normaalia enemmän naista kun miellän ihannenaiseni mielellään hiukan yläluokkaiseksi. Minussa ei ole piiruakaan mitään pummia kuitenkaan ja haluan ehdottomasti ansaita paremmin kuin naiseni, mutta kyllähän esim. vauras sukutausta naistakin pukee. 

Sinäkin haluat ansaita enemmän kuin kumppanisi... Nää naikkoset haluaa olla elätettävänä, siinä on se iso ero. Rikas mies pitäisi löytä ettei itse joutuisi enää töihin.

Vierailija
31/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys päiväunilta ja takas kouluun siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän