Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä rikas mies?

Vierailija
02.04.2015 |

Niin, mistä voi löytää rikkaan miehen? Missä heihin tutustuu ja löytyykö heitä kehäkolmosen ulkopuolelta Suomessa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:30"]

Täytyy vissiin piipahtaa siellä kehäkolmosen sisäpuolella Tinderöimässä, niin katsellaan! Mistä rikkaan miehen voi sitten tunnistaa?

[/quote]

Kyllä löytyy myös ainakin turun suunnalta suht säännöllisesti. 

Vierailija
2/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on julmettu kisa, rikkailla miehillä kun on naisia mistä valita.

41v m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaista.

Vierailija
4/31 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Rikkaita miehiä saavat lähinnä he joita ei varallisuus kiinnosta, kuten minä. Helpottaa elämää, kun mies rikastuu työllään ja  jakaa kaiken perheen kesken. En tuhlaa. Elämme sovussa ja osaamme investoida tulevaisuuttamme ja lastemme tulevaisuutta varten sekä nauttia säästyneistä varoista. Olen vankasti sitä mieltä, että sellainen ihminen, joka haaveilee varallisuudesta kuin kohdalle osuvasta lottovoitosta, ei saa pidettyä rahaa hyppysissään saatika saa sitä lisääntymään. Maltti olisi valttia!

Vierailija
5/31 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä

Vierailija
6/31 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyaikana mies saisi käytettyä tätä pankkiautomaatilta saatavaa tiliote kikkaa baarissa, kun ei tarvitse antaa puhelinnumeroa paperilla. Ennen on voinut etsiä otto automaatin roskiksesta tiliotteen jossa mukava summa rahaa ja antaa tällä puhelinnumero naiselle. Iso summa rahaa tilillä on varmasti tehnyt miehestä naiselle kiinnostavamman :D

Vierailija
7/31 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:04"]

Miten nykyaikana mies saisi käytettyä tätä pankkiautomaatilta saatavaa tiliote kikkaa baarissa, kun ei tarvitse antaa puhelinnumeroa paperilla. Ennen on voinut etsiä otto automaatin roskiksesta tiliotteen jossa mukava summa rahaa ja antaa tällä puhelinnumero naiselle. Iso summa rahaa tilillä on varmasti tehnyt miehestä naiselle kiinnostavamman :D

[/quote]

No mulla ainakin on pankkikortillisella tilillä vain muutama tonni, max jotain kymppitonni ettei lähde jos kortti varastetaan, noin 30.000 on toisella tilillä johon ei kortilla ole pääsyä.

Vierailija
8/31 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on riskaabeli paikka miljonäärien pyydystämisessä. Monet pelaavat siellä rahoilla jotka eivät ole omia ja joskus onnaa joskus ei. Saattaa nopeesti yrityksen luottokortti joutua kuoletetuksi ja vip-ravintolat muuttua katu-kebabbiloiksi;)

Vierailija
9/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pääasiallinen kartanoni sijaitsee kylläkin kehä-III:n sisäpuolella, mutta liikun paljon myös turun suunnalla joissa on myös kiinteistöjä ja juuri hiljattain kävin pari kertaa treffeillä tampereellakin. Suomi24 treffeissä ja Tinderissä voi laittaa viestiä. Tosimielellä olen etsimässä. Mitä sinulla olisi tarjottavana?

Vierailija
10/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vissiin piipahtaa siellä kehäkolmosen sisäpuolella Tinderöimässä, niin katsellaan! Mistä rikkaan miehen voi sitten tunnistaa?

Vierailija
11/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehän sisällä ole kuin asuntovelallisia. Ota steissiltä sompanssi, niillä on aina rahaa ja muutenkin fiksua porukkaa

Vierailija
12/31 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en itseäni rikkaaksi laskisi, mutta raha asioista ei tarvitse stressata. Olen sinkku ja en tietenkään mainosta varallisuuttani naiselle, koska en halua, että nainen rakastuu rahoihini eikä minuun. Menen aina treffeillekin muutaman tonnin kakkosautolla ja en vie naista kotiini. Minua et tunnista keskiluokkaisesta ihmisestä mitenkään.

Vierailija
13/31 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/31 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, et aika kiva tunne kun tiedän olevani ihan hyvin toimeentuleva, niin yllättävän harva nainen kiinnostuu.

Vaikka fysiikka ja ikä ok, ne jotka sillä mielellä ovat kiinnostuneet, niin vaisto sanoo aika nopeasti naisesta.

Yksikin julkisuudessa, ohjelmassa ollut nainen rakastui merenrantatalooni ja autooni, vaisto sanoi, et varo.

Jotenkin aika alussakin teen selväksi, et avioehto tulee, avioeron osalta poissulkevaksi.

Kun kumpikin osallistuu perheeseen kykyjen mukaan se riittää. Täytyy sanoa, että nykyistä vaimoa huomioin, löytyy kivat korut, kellot ja Mersut tms, auto nyt on lähes 10 vuotias.

Vaimo saa tehdä lyhyttä työviikkoa ja viettää laatuaikaa perheen parissa, sienessä tms harrastaa.

Löytyy mökit, pienveet tms.

Kaiketi tätä voi sanoa elämän laaduksi, vaikka maakunnassa ollaankin.

Vierailija
15/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en itseäni rikkaaksi laskisi, mutta raha asioista ei tarvitse stressata. Olen sinkku ja en tietenkään mainosta varallisuuttani naiselle, koska en halua, että nainen rakastuu rahoihini eikä minuun. Menen aina treffeillekin muutaman tonnin kakkosautolla ja en vie naista kotiini. Minua et tunnista keskiluokkaisesta ihmisestä mitenkään.

Tuo on hiukan sama kuin menisit naisena treffeille ilman meikkiä ja hiukset sekaisin ja pesemättä...

Totta kai naisen kuuluu tietää jos mies on rikas, mutta yleensä se tulee avioehdon kera kuten joku mainitsikin. Ja suurituloinenhan ei muuten välttämättä ole rikas.

Vierailija
16/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hiukan sama kuin menisit naisena treffeille ilman meikkiä ja hiukset sekaisin ja pesemättä...

Totta kai naisen kuuluu tietää jos mies on rikas, mutta yleensä se tulee avioehdon kera kuten joku mainitsikin. Ja suurituloinenhan ei muuten välttämättä ole rikas.

Miksi naisen kuuluu tietää miehen varakkuudesta yhtään mitään? Eikö se tasa-arvo ja omat rahat pädekään enää?

Vierailija
17/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mennä hyväpalkkaiseen työhön, kuin yrittää lokkeilla toisen siivellä.

Vierailija
18/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen kuuluu tietää miehen varakkuudesta yhtään mitään? Eikö se tasa-arvo ja omat rahat pädekään enää?

Jos mies on rikas niin tottakai naisen kuuluu se tietää. Se on kuitenkin niin iso asia, joka tulee määrittelemään elämää tulevaisuudessa.

Vierailija
19/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on rikas niin tottakai naisen kuuluu se tietää. Se on kuitenkin niin iso asia, joka tulee määrittelemään elämää tulevaisuudessa.

Eihän se sinun elämää määrittele millään tavalla... Molemmilla omat rahat ja miehen varallisuus ei silloin koske sinua siis millään tavalla, ja sama toisinkinpäin.

Vierailija
20/31 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omani Lidlistä. Vei siskollekin, kun niitä siellä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme