Kyllä on vaikea ostaa teinin lahjoja
Kun mistään ei löydy niitä juttuja joita hän toivoisi.
Kommentit (33)
Osta viinaa, tupakkaa, nuuskaa, cannabista, heroiinia ja selvää cash 1000e. Teini tyytyväinen ja vielä unohtui nuuskaa.
Ja kylän kaikille takseillekin on sitten ilmeisesti iskenyt päälle tumarkin kohtaus ja ajokielto.
Vierailija kirjoitti:
Ja kylän kaikille takseillekin on sitten ilmeisesti iskenyt päälle tumarkin kohtaus ja ajokielto.
Ei tietenkään ole, mutta taksimatkat on nykyään kalliita eikä nyt vaan sellaisia toivejuttuja ole kaupoissa. Olen ottanut selvää.
Jos kaupoissa ei ole "toivejuttuja", ei ole sitten tarvetta päästäkään kauppaan. Problem solved.
Ja lapsukaiselle sanot, että valitettavasti pukki ei tänä vuonna voinut tulla, kun se sai tumarkin kohtauksen ja poronajokiellon.
kai teillä vielä ruokakaupassa käydään, osta padi samalla.
Tai jos jossain ihan korvessa olette, niin voisiko ruokakauppakäynnillä päästä bussipysäkille, käydä jossain isommassa kaupungissa bussilla.
Minä tuossa tilanteessa tilaisin sen padin verkkokaupasta. Aika hyvin liikkeiden sivuilla on niitä teknisiä tietoja jo lueteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupoissa ei ole "toivejuttuja", ei ole sitten tarvetta päästäkään kauppaan. Problem solved.
Ja lapsukaiselle sanot, että valitettavasti pukki ei tänä vuonna voinut tulla, kun se sai tumarkin kohtauksen ja poronajokiellon.
Mitä ihmeen hauskaa on ilkeillä mulle sairauksistani? En mä niitä ole itselleni halunnut. Ja tietysti lapsi saa lahjoja. Nuo toivejutut sitten myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
kai teillä vielä ruokakaupassa käydään, osta padi samalla.
Tai jos jossain ihan korvessa olette, niin voisiko ruokakauppakäynnillä päästä bussipysäkille, käydä jossain isommassa kaupungissa bussilla.
Minä tuossa tilanteessa tilaisin sen padin verkkokaupasta. Aika hyvin liikkeiden sivuilla on niitä teknisiä tietoja jo lueteltuna.
Ainoa kaupassa myytävä ipad on melkein 700€. Toisessa kaupassa on tabletti 330€ mutta kyllä mä jotain keksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen hauskaa on ilkeillä mulle sairauksistani? En mä niitä ole itselleni halunnut. Ja tietysti lapsi saa lahjoja. Nuo toivejutut sitten myöhemmin.
Anteeksi, se johtuu vain siitä, ettei me uskota sinun juttujasi, koska olet sanonut, että kertoilet täällä ihan muuta kuin mitä oikeasti elämässäsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, se johtuu vain siitä, ettei me uskota sinun juttujasi, koska olet sanonut, että kertoilet täällä ihan muuta kuin mitä oikeasti elämässäsi on.
Sairauteni olen kertonut niinkuin ne on. Mutta vittuilkaa toki lisää.
varaa osta kalliita badeja ja peliratteja mutta ei varaa mennä isompaa paikkaa mennä hakmemaan ne
Vierailija kirjoitti:
varaa osta kalliita badeja ja peliratteja mutta ei varaa mennä isompaa paikkaa mennä hakmemaan ne
Kun sinne isompaan paikkaan on kymmeniä kilometrejä. Taksi tulisi tosi kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairauteni olen kertonut niinkuin ne on. Mutta vittuilkaa toki lisää.
Ihan uteliaisuudesta: oletko kertonut Aruban-loman niinkuin se on? Oman sinisen talon ja auton ostamisen niinkuin se on?
Mulla on hyviäkin kausia, kun pystyn ajamaan.