Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on vaikea ostaa teinin lahjoja

Vierailija
21.12.2021 |

Kun mistään ei löydy niitä juttuja joita hän toivoisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan se ilmoitit, että et enää mieti pojan joululahjoja vaan jätät kaikki äijäsi huoleksi...?

Ei se osannut ostaa mitään hyvää.

Ethän sinäkään osaa.

Osaanhan, mutta en pääse isoihin kauppoihin, jossa olisi esim hyviä ipadejä.

Kuinkas sulta taas pääsi unohtumaan, että juuri ostit sen sinisen talosi pihaan oman auton, jotta pääset vapaasti kulkemaan.

Että istahdat nyt vaan ratin taakse ja ajat ihan niin isoon kauppaan kuin haluat.

Ja kuinka sulta pääsi unohtumaan mun tumarkin kohtaukset ja ajokielto.

Mutta auton ostit kuitenkin?

Mulla on hyviäkin kausia, kun pystyn ajamaan.

Vierailija
22/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viinaa, tupakkaa, nuuskaa, cannabista, heroiinia ja selvää cash 1000e. Teini tyytyväinen ja vielä unohtui nuuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kylän kaikille takseillekin on sitten ilmeisesti iskenyt päälle tumarkin kohtaus ja ajokielto.

Vierailija
24/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kylän kaikille takseillekin on sitten ilmeisesti iskenyt päälle tumarkin kohtaus ja ajokielto.

Ei tietenkään ole, mutta taksimatkat on nykyään kalliita eikä nyt vaan sellaisia toivejuttuja ole kaupoissa. Olen ottanut selvää.

Vierailija
25/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupoissa ei ole "toivejuttuja", ei ole sitten tarvetta päästäkään kauppaan. Problem solved.

Ja lapsukaiselle sanot, että valitettavasti pukki ei tänä vuonna voinut tulla, kun se sai tumarkin kohtauksen ja poronajokiellon.

Vierailija
26/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai teillä vielä ruokakaupassa käydään, osta padi samalla.

Tai jos jossain ihan korvessa olette, niin voisiko ruokakauppakäynnillä päästä bussipysäkille, käydä jossain isommassa kaupungissa bussilla.

Minä tuossa tilanteessa tilaisin sen padin verkkokaupasta. Aika hyvin liikkeiden sivuilla on niitä teknisiä tietoja jo lueteltuna.

Vierailija
27/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupoissa ei ole "toivejuttuja", ei ole sitten tarvetta päästäkään kauppaan. Problem solved.

Ja lapsukaiselle sanot, että valitettavasti pukki ei tänä vuonna voinut tulla, kun se sai tumarkin kohtauksen ja poronajokiellon.

Mitä ihmeen hauskaa on ilkeillä mulle sairauksistani? En mä niitä ole itselleni halunnut. Ja tietysti lapsi saa lahjoja. Nuo toivejutut sitten myöhemmin.

Vierailija
28/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai teillä vielä ruokakaupassa käydään, osta padi samalla.

Tai jos jossain ihan korvessa olette, niin voisiko ruokakauppakäynnillä päästä bussipysäkille, käydä jossain isommassa kaupungissa bussilla.

Minä tuossa tilanteessa tilaisin sen padin verkkokaupasta. Aika hyvin liikkeiden sivuilla on niitä teknisiä tietoja jo lueteltuna.

Ainoa kaupassa myytävä ipad on melkein 700€. Toisessa kaupassa on tabletti 330€ mutta kyllä mä jotain keksin.

Vierailija
29/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen hauskaa on ilkeillä mulle sairauksistani? En mä niitä ole itselleni halunnut. Ja tietysti lapsi saa lahjoja. Nuo toivejutut sitten myöhemmin.

Anteeksi, se johtuu vain siitä, ettei me uskota sinun juttujasi, koska olet sanonut, että kertoilet täällä ihan muuta kuin mitä oikeasti elämässäsi on. 

Vierailija
30/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, se johtuu vain siitä, ettei me uskota sinun juttujasi, koska olet sanonut, että kertoilet täällä ihan muuta kuin mitä oikeasti elämässäsi on. 

Sairauteni olen kertonut niinkuin ne on. Mutta vittuilkaa toki lisää.

Vierailija
31/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa osta kalliita badeja ja peliratteja mutta ei varaa mennä isompaa paikkaa mennä hakmemaan ne

Vierailija
32/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varaa osta kalliita badeja ja peliratteja mutta ei varaa mennä isompaa paikkaa mennä hakmemaan ne

Kun sinne isompaan paikkaan on kymmeniä kilometrejä. Taksi tulisi tosi kalliiksi.

Vierailija
33/33 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairauteni olen kertonut niinkuin ne on. Mutta vittuilkaa toki lisää.

Ihan uteliaisuudesta: oletko kertonut Aruban-loman niinkuin se on? Oman sinisen talon ja auton ostamisen niinkuin se on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä