Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mastercard ostoista alkaa heti juosta korko

Vierailija
21.12.2021 |

Ostin viime viikolla verkkokaupasta tuotteen. Vahingossa maksoin mastercard luottotililtä. Eilen tuli lasku kotiin ja siinä korot ja laskutuspalkkiot. Tuli kalliiksi pieni ostos kun sivukulut noin suuret. Op:n luottokortilla ei koskaan mitään kuluja jos maksaa eräpäivänä laskun mut mastercardilla jo ostopäivästä alkaen korot. Miksi näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Minulla on mastercard ollut jo kauan, siitä lähtien kun Nordea muutti Visa-kortit mastereiksi. Ikinä ei ole korkoja mennyt, eikä kyllä mitään laskutuspalkkioitakaan. Mielenkiintoista, en ole tuollaiseen törmännyt.

Vierailija
2/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä ihmettelen. Viime viikolla ostos ostettu, ei muita tapahtumia. Eilen tuli lasku korkoineen ja laskutuskuluineen. Laitoin heti maksuun vaikka eräpäivä tammikuussa ettei ihan hirveästi ehdi korkoa kertymään. Tästä lähin käytän vain visaa, se ei maksa mitään kunhan maksaa eräpäivänä (ja vaikka unohtuis silloinkin maksaa niin korko tosi pieni eikä laskutuskuluja yms kuten mastercardilla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan koskaan tullut tuollaista laskua. Nordean master

Vierailija
4/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla joku Tuohi mastercard tms kulutusluotto?? Ei tavallinen luottokortti käyttäydy noin.

Vierailija
5/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla ei ole maksuaikakorttia. Kyllä sun pitäisi tietää millaisia kortteja sulla on.

Vierailija
6/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis oli mastercard kortti. Kortti suljettu mutta tili toiminnassa eli verkko-ostoja pystyn tekemään. Mutta en aio enää käyttää kunnostopäivästä alkaa korot juosta +3,50e laskutuskulut

Vierailija
7/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla siis oli mastercard kortti. Kortti suljettu mutta tili toiminnassa eli verkko-ostoja pystyn tekemään. Mutta en aio enää käyttää kunnostopäivästä alkaa korot juosta +3,50e laskutuskulut

Suljin siis kortin itse kun tippui paikkaan josta sitä ei pois saa. Mietin että pärjään visalla ja aionkin pärjätä. Tää oli vahinko-ostos joka tuli kalliiksi suhteessa tuotteen hintaan.

Vierailija
8/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti suljettu = tarkoittaa mitä? Oletko ylittänyt tilisi vai mitä ihmettä?

Vierailija
9/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla joku Tuohi mastercard tms kulutusluotto?? Ei tavallinen luottokortti käyttäydy noin.

Tuohesta en tiedä, ihan tavallinen dansken mastercard

Vierailija
10/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko maksut johtua siitä että kortti on suljettu?

En kyllä ymmärrä miten voit käyttää kadonnutta ja suljettua korttia vahingossa. Kortin sulkemisen pointtihan om juuri siinä että sitä ei voi enää käyttää ostoksiin ja välttää mahdolliset väärinkäytökset.

Vierailija
11/11 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko maksut johtua siitä että kortti on suljettu?

En kyllä ymmärrä miten voit käyttää kadonnutta ja suljettua korttia vahingossa. Kortin sulkemisen pointtihan om juuri siinä että sitä ei voi enää käyttää ostoksiin ja välttää mahdolliset väärinkäytökset.

Itse pyysin sulkemaan kun tippui paikkaan mistä sitä ei kukaan tule löytämään ainakaan satoihin vuosiin. En itsekään tiennyt luottotiliä olevan. Olen uutta luottkorttia pyytänyt niin ovat käskeneet tehdä uuden hakemuksen. No eilen tuli tää luottokorttilasku.