Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko ruma?

Vierailija
02.04.2015 |

Tuli mieleen näistä miten kauniita/rumia naisia kohdellaan ketjuista.

Itse en tiedä olenko ruma/tavis/nätti.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson peiliin, siellä on vastaus. Ihmettelen, miten joku ei itse näe, onko ruma, nätti tai kaunis... Kait sitä vertailupohjaa on jokaisella?

t. ei susiruma, mutta ei nättikään

Vierailija
42/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumahan se on kun yrittää roikkua miehen perässä, asemaaukiollakin, varsinkaan kun tämä ei sinusta piittaa. menikö pää sekaisin siellä käherryskopissa?

mutta turhaan miestä yrität häiritä, pahennat vaan uudelleen siipirikkoasi.

nim "tuollainenko otus se onkin joka minun perässä painelee kampin ja asamahallin väliä" huomaa kyllä ettei ole kouluja käynyt. mitäs jos alamme meluta vastaavasti snun pikku äidistäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva puhelimella ja katso siitä. Jos näytät perseenreijältä niin sitten viehätät vain jotakin.

Vierailija
44/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,168 eli kultainen leikkaus. Jos kasvojen mittasuhteet noudattavat tuota, on ihminen kaunis. Esim silmien etäisyyksien suhde nenän korkeuteen jne.

Vierailija
45/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]

Kun katson peiliin, siellä on vastaus. Ihmettelen, miten joku ei itse näe, onko ruma, nätti tai kaunis... Kait sitä vertailupohjaa on jokaisella?

[/quote]

Peili kotona vääristää. Värit on valmiiksi sellaiset kusenkeltaiset.

Vierailija
46/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]Kun katson peiliin, siellä on vastaus. Ihmettelen, miten joku ei itse näe, onko ruma, nätti tai kaunis... Kait sitä vertailupohjaa on jokaisella?

[/quote]
Itseään on vaikea arvioida objektiivisesti.

Vierailija
47/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]Kun katson peiliin, siellä on vastaus. Ihmettelen, miten joku ei itse näe, onko ruma, nätti tai kaunis... Kait sitä vertailupohjaa on jokaisella?

[/quote]

No mä en oikeesti tiedä. Kai olen sitten tavallinen? Koulussa minua pojat haukkui rumaksi ja aikuisena sitten on kehuttu. Mutta ei nyt mitenkään ylenpalttisesti.

Ap

Vierailija
48/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:57"]

Okei. Minä kerron. Jos vauvat alkaa itkemään ja raavaat miehetkin välttää katsekontaktia hamuillen samalla mittoja, niin olet ruma.

[/quote]

Mitä mittoja?

Vierailija
49/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]Ota kuva puhelimella ja katso siitä. Jos näytät perseenreijältä niin sitten viehätät vain jotakin.
[/quote]
Ei se valokuva mitään muuta todista kuin sen oletko forogeeninen vai et. Jotkut ei niin nätit näyttävät kuvassa aina aivan upeilta ja jotkut kauniit taikinanaamoilta.

Vierailija
50/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:57"]

Okei. Minä kerron. Jos vauvat alkaa itkemään ja raavaat miehetkin välttää katsekontaktia hamuillen samalla mittoja, niin olet ruma.

[/quote]

Mitä mittoja?
[/quote]
Hups! NITROJA, perskuleen ennakoiva tekstin syöttö.

Vierailija
51/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän mielestä kertoo jos miehet punastuu kun jutellaan? Siis vaikka ohimennen jotain kuulumisia?

Vierailija
52/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:57"] Okei. Minä kerron. Jos vauvat alkaa itkemään ja raavaat miehetkin välttää katsekontaktia hamuillen samalla mittoja, niin olet ruma. [/quote] Mitä mittoja? [/quote] Hups! NITROJA, perskuleen ennakoiva tekstin syöttö.

[/quote]

Miehet tuijottavat minua mutteivät tule koskaan juttelemaan, paitsi jos ovat todella nuoria, todella vanhoja, humalassa tai jotenkin muuten sekaisin. Olen tullut siihen lopputulokseen että ne loput miehet tuijottavat minua kauhun vallassa.

Vierailija
53/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:09"]Mitä se teidän mielestä kertoo jos miehet punastuu kun jutellaan? Siis vaikka ohimennen jotain kuulumisia?
[/quote]
Joko ujostelee, kun olet niin kaunis tai häpeilee kun joutuu näyttäytymään seurassasi, koska olet ei niin viehättävän näköinen.

Vierailija
54/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:54"]

Jos miehet kehuu sinua kauniiksi, olet varmaan kaunis. Turhaan murehdit

[/quote]

Miehenä voin sanoa, että suurin osa miehistä kehuu kärkkäiten niitä rumaan päin kallistuvia taviksia. Saattaa irrota pesää, kun joku herrasmies "kerrankin arvostaa" naista.

Jos nainen on ns. vaimomatskua, mutta rumahko, niin sitä taas on syytä kehua nostaakseen sen itsetuntoa, koska ruma JA huonoitsetuntoinen nainen on kaikista pahin yhdistelmä.

Vierailija
55/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]

[/quote]

Peili kotona vääristää. Värit on valmiiksi sellaiset kusenkeltaiset.

[/quote]

Hommaa ihmeessä uusia peilejä niiden mummovainaan peilien tilalle!

Vierailija
56/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:09"]Mitä se teidän mielestä kertoo jos miehet punastuu kun jutellaan? Siis vaikka ohimennen jotain kuulumisia?
[/quote]
Joko ujostelee, kun olet niin kaunis tai häpeilee kun joutuu näyttäytymään seurassasi, koska olet ei niin viehättävän näköinen.
[/quote]

Kaksi ääripäätä joten ei voi tietää :D

Vierailija
57/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole itseasiassa koskaan kuullut olevani komea, mutta sitä "minkä makuun ei ole koskaan päässyt" ei myöskään osaa surra, joten en mä nyt sitten tiedä onko tällä sinänsä merkitystä. sitä on oppinut pelaamaan sillä vähällä mikä on annettu :)

-m35

Vierailija
58/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]Ota kuva puhelimella ja katso siitä. Jos näytät perseenreijältä niin sitten viehätät vain jotakin.
[/quote]
Ei se valokuva mitään muuta todista kuin sen oletko forogeeninen vai et. Jotkut ei niin nätit näyttävät kuvassa aina aivan upeilta ja jotkut kauniit taikinanaamoilta.
[/quote]

Näin. Tiedän ihmisiä, jotka ovat luonnossa todella kauniita, mutta joista ei saa mitenkään päin hyvännäköisiä kuvia (tai ainakin siihen tarvitaan ammattilainen ja oikeat olosuhteet).

Vierailija
59/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miespuoliset ystävät vaikuttaa aina tosi vaivaantuneilta kun ollaan jossain julkisella paikalla. Siis huonolla tavalla.

Vierailija
60/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon että olet nätti ap :) Minua ei kouluaikoina monet pojat jahdannut, eikä täysi-ikäisyyttä lähestyessäkään ollut kauheaa tunkua. Kyllähän joku aina kännissä tuli mongertamaan että oot kaunish shösshön mösshön. Enpä sitä niin uskonut. Ennen kuin kävin ulkomailla pyörähtämässä vuoden verran. Meinasin saada slaagin miten paljon sain huomiota. Tuntui että heitin vain bensaa liekkeihin, kun olin asiasta hämilläni ja aidosti vaatimaton. Hädissäni miespuoliselle kaverille sitten sopersin että "mikä hitto näitä ihmisiä vaivaa, mitä ihmeellistä mussa on ??"Niin mies tuijotti minua halvaantuneena ja totesi että "KOSKA OLET HELVETIN KAUNIS !". Noh eri kulttuuri ja eri kauneusarvot oli siellä ja olin jokseenkin eksoottinen, mutta jotenkin havahduin. Jaa että kaunis ? Tulin Suomeen takaisin ja huomasin että koska olin mielestäni aina ollut tavis, en edes huomannut miesten katseita. En huomaa oikein vieläkään, mutta pidän omasta ulkonäöstäni vaikken mikään missi olekaan. Olen ymmärtänyt että no OLENHAN MINÄ KAUNIS ! En välttämättä kaikkien mielestä, mutta ainakin monen, mukaanlukien tärkeimmän eli itseni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän