Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko ruma?

Vierailija
02.04.2015 |

Tuli mieleen näistä miten kauniita/rumia naisia kohdellaan ketjuista.

Itse en tiedä olenko ruma/tavis/nätti.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on treffipalstalla kirjoitellut naisen kanssa, treffit on jo sovittuna ja nainen pyytää laittamaan kuvan ja kuvan lähettämisen jälkeen peruu treffit ja sanoo että voidaan ehkä kavereina jatkaa kirjoittelua :(

Vierailija
22/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfieitä ottamalla se selviää. Peilissä näytän ihan ok mutta kuvissa harakanperseeltä. Koulussa mua haukuttiin rumaksi ja oon sen saman todennut itsekkin. Mulla on aika epäsymmetrinen naama joka tekee mut ruman näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"]

No,on minua kehuttu kauniiksi, niin naiset kun miehet. Koulussa minua haukuttiin taas rumaksi. Kun itse katson peiliin en ole varma miltä näytän. Ap

[/quote]

Jos miehet kehuu sinua kauniiksi, olet varmaan kaunis. Turhaan murehdit
[/quote][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"]

No,on minua kehuttu kauniiksi, niin naiset kun miehet. Koulussa minua haukuttiin taas rumaksi. Kun itse katson peiliin en ole varma miltä näytän. Ap

[/quote]

[/quote]

Miehet osaavat myös valehdella saadakseen haluamansa. Jos silmissä on pinpinkiilto, ei kannata uskoa kauniiksi kehumisia.

Vierailija
24/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:57"]Okei. Minä kerron. Jos vauvat alkaa itkemään ja raavaat miehetkin välttää katsekontaktia hamuillen samalla mittoja, niin olet ruma. [/quote] Jos äitisi sanoo, että tärkeintä on sisäinen kauneus ja samalla yrittää ujuttaa päähäsi säkkiä, niin olet ruma.

[/quote]

tämä oli parasta mitä tällä palstalla on koskaan ollut!

Vierailija
25/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se johonkin ikään mennessä valkenee..

Vierailija
26/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sanota ulkonäöstä juuri koskaan mitään suuntaan eikä toiseen, joten oletan että olen aika helvetin ruma. Kukaan ei siis ole koskaan kehunut, joskus koulussa sain haukkuja. Kukaan ikäiseni mies ei ole lähestynyt minua. Kukaan ei ikinä kysy onko minulla miestä. Naispuoliset ehkä kohteliaasti kehuvat jotain korua jne. Kyllähän näistä vihjeistä jo tajuaa ja muutenkin yleisestä kohtelusta.

Vierailija
27/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se selviä peiliin katsomalla.

Vierailija
28/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvasi av-mammojen arvosteltavaksi → saat tietää olevasi ruma

Vierailija
29/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tuijottavat kadulla tai kaupassa. Hymyileminen kaunistaa :)

Vierailija
30/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,on minua kehuttu kauniiksi, niin naiset kun miehet. Koulussa minua haukuttiin taas rumaksi. Kun itse katson peiliin en ole varma miltä näytän.

Ap

Vierailija
31/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:44"]

Minulle ei sanota ulkonäöstä juuri koskaan mitään suuntaan eikä toiseen, joten oletan että olen aika helvetin ruma. Kukaan ei siis ole koskaan kehunut, joskus koulussa sain haukkuja. Kukaan ikäiseni mies ei ole lähestynyt minua. Kukaan ei ikinä kysy onko minulla miestä. Naispuoliset ehkä kohteliaasti kehuvat jotain korua jne. Kyllähän näistä vihjeistä jo tajuaa ja muutenkin yleisestä kohtelusta.

[/quote]

Näin.

Vierailija
32/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheus tai kauneus on katsojan silmässä. Ei ole olemassa absoluuttista rumuutta tai kauneutta. Makuasia ja mm. kulttuurisidonnainen juttu, mitä pidetään kauniina ja mitä rumana.

Vierailija
33/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"]

[/quote]

Vierailija
34/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:46"]

Lapset tuijottavat kadulla tai kaupassa. Hymyileminen kaunistaa :)

[/quote]

No kamala, minua ne aina katselevat hymyillen ja haluavat tulla juttelemaan, etenkin pienet tytöt :/. Olen siis ruma.

Vierailija
35/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Minä kerron.

Jos vauvat alkaa itkemään ja raavaat miehetkin välttää katsekontaktia hamuillen samalla mittoja, niin olet ruma.

Vierailija
36/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kauniita ystäviä mutta miehet ei esimerkiksi lähesty heitä baarissa

Vierailija
37/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:45"]

Eiköhän se selviä peiliin katsomalla.

[/quote]

Ei välttämättä, jos on huono itsetunto tai vääristynyt kuva itsestä. Kuulun itsekin heihin, joita monet muut ovat sanoneet vuosien varrella nätiksi tai kauniiksi, mutta itse tunnen sitkeästi olevani ruma tai ainakin epäviehättävä. Viimeisin poikaystävä kyllä vaikutti siihen haukkumalla ulkonäössäni milloin mitäkin ja haluamalla parannella minua milloin mistäkin. Sanoi ettei minussa ole mitään vikaa, mutta jos kuitenkin tekisit / muuttaisit sitä, tätä ja tuota. Tuo suhde loppui vuosia sitten mutta vääristynyt kehonkuva jotenkin jäi.

Vierailija
38/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rumia olekaan.

Vierailija
39/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:57"]Okei. Minä kerron.

Jos vauvat alkaa itkemään ja raavaat miehetkin välttää katsekontaktia hamuillen samalla mittoja, niin olet ruma.
[/quote]
Jos äitisi sanoo, että tärkeintä on sisäinen kauneus ja samalla yrittää ujuttaa päähäsi säkkiä, niin olet ruma.

Vierailija
40/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"]

[/quote]

[/quote]
Tai sit ne vain haluaa sänkyyn kanssasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi