Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko ruma?

Vierailija
02.04.2015 |

Tuli mieleen näistä miten kauniita/rumia naisia kohdellaan ketjuista.

Itse en tiedä olenko ruma/tavis/nätti.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katsottuna näytän mielestäni ihan kivalta, en nyt mikään kaunis ole mutten myöskään ruma. Ongelma on, että valokuvissa näytän melkein aina aivan perseeltä. :D Kumpaa sitä nyt sitten uskoisi?

Vierailija
2/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"] No,on minua kehuttu kauniiksi, niin naiset kun miehet. Koulussa minua haukuttiin taas rumaksi. Kun itse katson peiliin en ole varma miltä näytän. Ap [/quote] Jos miehet kehuu sinua kauniiksi, olet varmaan kaunis. Turhaan murehdit [/quote][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:47"] No,on minua kehuttu kauniiksi, niin naiset kun miehet. Koulussa minua haukuttiin taas rumaksi. Kun itse katson peiliin en ole varma miltä näytän. Ap [/quote] Jos miehet kehuu sinua kauniiksi, olet varmaan kaunis. Turhaan murehdit [/quote] Miehet osaavat myös valehdella saadakseen haluamansa. Jos silmissä on pinpinkiilto, ei kannata uskoa kauniiksi kehumisia.

[/quote]

Aika pitkälle miesten valehtelu ulottuu kun niitä rumia naisia jaksetaan viedä alttarille asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:41"]

Tuli mieleen näistä miten kauniita/rumia naisia kohdellaan ketjuista. Itse en tiedä olenko ruma/tavis/nätti.

[/quote]

Kuva kiitos. Mä oon aivan varma, että sä olet kaunis nainen.

T: Miäs korsosta

Vierailija
4/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo muutako poikaystävä ja sukulaiset kehunu :D Toisaalta kouluaikana olin aika suosittu poikien keskuudesa, mutta en tiiä olinko vaan mukava.
Mutta sen perusteella että naiset jää katsomaan nyrpeästi päästä varpaisiin ja miehet vain katsovat pitkään, oletan etten nyt varmaan kauhean ruma ole.

Vierailija
5/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:38"]

Mua ei oo muutako poikaystävä ja sukulaiset kehunu :D Toisaalta kouluaikana olin aika suosittu poikien keskuudesa, mutta en tiiä olinko vaan mukava. Mutta sen perusteella että naiset jää katsomaan nyrpeästi päästä varpaisiin ja miehet vain katsovat pitkään, oletan etten nyt varmaan kauhean ruma ole.

[/quote]

Ei ketään muu oo kehunu kauniiks? Aika outoo. Hyvännäköiset ihmiset kyllä aina tietävät hyvännäköisyytensä...siitä ei vaan voi erehtyä.

Vierailija
6/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:38"]

Mua ei oo muutako poikaystävä ja sukulaiset kehunu :D Toisaalta kouluaikana olin aika suosittu poikien keskuudesa, mutta en tiiä olinko vaan mukava. Mutta sen perusteella että naiset jää katsomaan nyrpeästi päästä varpaisiin ja miehet vain katsovat pitkään, oletan etten nyt varmaan kauhean ruma ole.

[/quote]

Ei ketään muu oo kehunu kauniiks? Aika outoo. Hyvännäköiset ihmiset kyllä aina tietävät hyvännäköisyytensä...siitä ei vaan voi erehtyä.
[/quote]
No kaverit.. en mä tiiä, en osaa ottaa tosissaan jos kehutaan :D oon vaan tyytyväinen etten iha rumilus oo

Vierailija
7/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, 95% ihmisistä on ihan neutraalin näkösiä. Jostain kulmista, joinain päivinä, jollain laittamisella voivat olla vähän "normaalia" viehättävämpiä ja ylipäätään omaavat joitain kivoja piirteitä. Mutta silti, aivan perustyyppejä. ERITTÄIN harvan rumuus tai kauneus kääntää päitä tai jää mieleen.

Joten voitte aika luottavaisesti olettaa, että olette ns. massojen silmissä ihan tavallisen näköisiä! Ja joissain tilanteissa ja etenkin joidenkin teihin ihastuneiden silmään tietty kauniita ;)

Vierailija
8/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kuvissa näytän mielestäni hirveältä. Toivottavasti luonnossa näytän edes hieman paremmalta.

Vierailija
9/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin ehkä kauneus on katsojan silmissä. Mun mielestä esim. Tyra Banks ja Nina Dobrev on epäviehättävän näköisiä ja jonkun muun mielestä maailman kauneimpia.

Vierailija
10/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä huomaan ainaki omien lasteni kohdalla että valokuvissa näyttävät vähän eriltä, tosi vaikea saada LUONNOLLINEN kuva.

Vierailija
11/62 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:30"]Minun miespuoliset ystävät vaikuttaa aina tosi vaivaantuneilta kun ollaan jossain julkisella paikalla. Siis huonolla tavalla.
[/quote]

Mulla myös mutta yleensä silloin jos ollaan baarissa, ja miesystäväni on siellä mukana. Kahdestaan julkisesti ei niin vaivaantuneilta vaikuta.

Vierailija
12/62 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans tiedä oonko ruma vai kaunis. Taustalla koulukiusaamista ja narsistieksä, joka sanoi mua päivittäin rumaksi. Toisaalta miehet lähestyy mua ja kehuu kauniiksi, kaverit kehuu kauniiksi, joskus jopa muut tutut. Kun katson peiliin, näen vain neutraalia, en kaunista enkä rumaa. Joskus taas näen itseni todella kauniina, mutta ajattelen sen olevan vain harhaa. Yleensä näytän kuvissa rumalta, mutta videoissa lähes kauniilta. En usko että kukaan pyyteettömästi ajattelee että olen kaunis, ne on ne miehet pillun perässä jotka valehtelee. Aiemmin uskoin niitä, nyt tiedän että se ei ole totta vaan ne haluaa musta jotain. Mua raivostuttaa kun joku kehuu mua, koska en halua että kukaan yrittää enää käyttää mua hyväkseen.

Vierailija
13/62 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 13:10"]

Mä en kans tiedä oonko ruma vai kaunis. Taustalla koulukiusaamista ja narsistieksä, joka sanoi mua päivittäin rumaksi. Toisaalta miehet lähestyy mua ja kehuu kauniiksi, kaverit kehuu kauniiksi, joskus jopa muut tutut. Kun katson peiliin, näen vain neutraalia, en kaunista enkä rumaa. Joskus taas näen itseni todella kauniina, mutta ajattelen sen olevan vain harhaa. Yleensä näytän kuvissa rumalta, mutta videoissa lähes kauniilta. En usko että kukaan pyyteettömästi ajattelee että olen kaunis, ne on ne miehet pillun perässä jotka valehtelee. Aiemmin uskoin niitä, nyt tiedän että se ei ole totta vaan ne haluaa musta jotain. Mua raivostuttaa kun joku kehuu mua, koska en halua että kukaan yrittää enää käyttää mua hyväkseen.

[/quote]

Näinpä! Etenkin miesten kehuihin ei voi luottaa tai kannata myöskään uskoa.

Vierailija
14/62 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei ole kauniita eikä rumia, vaan normaalin miellyttävän näköisiä. Todennäköisesti 80-90% tähänkin keskusteluun vastanneista. Lakatkaa siis murehtimasta ulkonäköänne :)

Vierailija
15/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
16/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kehuttu nätiksi tai kauniiksi usein, mutta siltikin peilistä katsoo vain ihan tavallinen naama. Ehkä siihen vaikuttaa se, että en koskaan peruskouluaikoina kuulunut siihen suosittujen joukkoon ja olin tosi ujo. Kukaan ei kehunut eikä mulla ollut poikaystäviä. Itsetunto ja -varmuus koki kolauksen, eikä se vielä tähän lähes 30 vuoden ikään mennessä ole täysin ehjä.

Mulle on sanottu, että puhkesin vasta parikymppisenä kukkaan, ja edellleen ajattelen toisen vitsailevan, jos ulkonäköäni kehutaan.

Toisaalta, mulla on ollut jokunen mies, vielä enemmän ihailijoita ja tälllä hetkellä avomies, joka on muidenkin mielestä hyvännäköinen, joten ehkä mä en olekaan niin epämiellyttävän tavsllinen kuin olen luullut.

Vierailija
17/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]Ota kuva puhelimella ja katso siitä. Jos näytät perseenreijältä niin sitten viehätät vain jotakin. [/quote] Ei se valokuva mitään muuta todista kuin sen oletko forogeeninen vai et. Jotkut ei niin nätit näyttävät kuvassa aina aivan upeilta ja jotkut kauniit taikinanaamoilta. [/quote] Näin. Tiedän ihmisiä, jotka ovat luonnossa todella kauniita, mutta joista ei saa mitenkään päin hyvännäköisiä kuvia (tai ainakin siihen tarvitaan ammattilainen ja oikeat olosuhteet).

[/quote]

Totta, mä olen kuvauksellinen, mutta en kaunis livenä... :(

Vierailija
18/62 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:58"]Ei rumia olekaan.
[/quote]
Kumpa jokainen ajattelisi näin! Silloin olisi kaikkien elämätkin kauniimpia.

Vierailija
19/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:09"]

Mitä se teidän mielestä kertoo jos miehet punastuu kun jutellaan? Siis vaikka ohimennen jotain kuulumisia?

[/quote]

Mies on ujo. ( miettikää nyt suomen kieltä. UJO.) Joo liikaa punaviiniä. mutta vastaukseni on siis että mies on ujo.

Vierailija
20/62 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti kuulee tätä että moni pitää itseään rumana ja yllättyy kun joku kehuu kauniiksi. Ja sitten totuus selviää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi