Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttäviä vaatteita pikkulapsille!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:30"]

käsittämätöntä, kuinka täysin normaali, arkipäiväinen ja jokaiselle naiselle kuuluva vaatekappale seksualisoidaan niin että se on "liian seksikäs" ja "törkeä" alakoululaisille lapsille, joilla ne tisut pikkuhiljaa alkavat kasvaa. kyseessä pitäisi olla maailman luonnollisin asia. Ovatko kaikki naiset horoja, kun kasvattavat rinnat ja käyttävät rintaliivejä? siveät ja kunnialliset naiset eivät mitään alusvaatteita käytä? kuinka lapset voivat käyttää pikkuhousuja tai uimapukuja? huu! pitkiin shortseihin ne pitäisi verhota. 

[/quote]

Miksi rintaliivejä tarvitsi "kun ne pikkuhiljaa alkaa kasvaa"? Yleensä niitä käytetään vasta sitten kun rinnat tarvitsee tukea.

[/quote]

Onkin ihan järjetöntä. Aiemmin käytetiin toppeja yms. kunnes oikeasti tarvitsi tukea. Nyt leikitään jotain lolitoja jo 8-vuotiaana. Tai äidit ( vai isät?) pistää leikkimään, tuskin lapset itse noita ostaa.

Vierailija
22/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:43"]

Kyllä mun lapsi oli tosi pieni silloin kun se käytti 130 cm vaatteita!

[/quote]

No niinpä. Mun (keskipituinen) 7v on 131 cm pitkä, eikä tulisi mieleenkään ostella tuollaisia. Vähän kyllä ihmettelen mitä liikkuu sen vanhemman mielessä joka haluaa pukea pikkutytön tuollaisiin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluaa nähdä pedofiliaa joka paikassa, missä sitä vain vähänkään voi nähdä.

Vierailija
24/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:46"]

Jotkut haluaa nähdä pedofiliaa joka paikassa, missä sitä vain vähänkään voi nähdä.

[/quote]

Sanoo pedofiili itse... 

Vierailija
25/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:46"]Jotkut haluaa nähdä pedofiliaa joka paikassa, missä sitä vain vähänkään voi nähdä.
[/quote]

Niin, ei kai sillä mitään väliä ole vaikka pikkulapsi pukeutuu aikuisen mallin mukaisesti ja vaikka meikkaa ja menee puhelimen avulla selfietä ottamaan ja instailemaan.
Sitten chattailemaan ja kuvat jakoon.

Vierailija
26/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:30"]

käsittämätöntä, kuinka täysin normaali, arkipäiväinen ja jokaiselle naiselle kuuluva vaatekappale seksualisoidaan niin että se on "liian seksikäs" ja "törkeä" alakoululaisille lapsille, joilla ne tisut pikkuhiljaa alkavat kasvaa. kyseessä pitäisi olla maailman luonnollisin asia. Ovatko kaikki naiset horoja, kun kasvattavat rinnat ja käyttävät rintaliivejä? siveät ja kunnialliset naiset eivät mitään alusvaatteita käytä? kuinka lapset voivat käyttää pikkuhousuja tai uimapukuja? huu! pitkiin shortseihin ne pitäisi verhota. 

[/quote]

Miksi rintaliivejä tarvitsi "kun ne pikkuhiljaa alkaa kasvaa"? Yleensä niitä käytetään vasta sitten kun rinnat tarvitsee tukea.

[/quote]

Onkin ihan järjetöntä. Aiemmin käytetiin toppeja yms. kunnes oikeasti tarvitsi tukea. Nyt leikitään jotain lolitoja jo 8-vuotiaana. Tai äidit ( vai isät?) pistää leikkimään, tuskin lapset itse noita ostaa.

[/quote]

No ne on ne tietynlaiset äidit jotka ostaa. Ei noita tavisperheiden tytöillä näe...

Vierailija
27/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana seksikkäästä. Pitsistä tulee minulle aina mummo mieleen, mummoni kun virkkasi pitsejä. Seksin aikana ei ole ollut tapana verhoutua mihinkään mitä mummoni on virkannut. Toisekseen, onko kellekään tullut mieleen, että saattavat olla pienikokoisille ihmisille? Ns. lyhytkasvuisille? Heilläkin lienee rinnat?

Vierailija
28/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:51"]

Kaukana seksikkäästä. Pitsistä tulee minulle aina mummo mieleen, mummoni kun virkkasi pitsejä. Seksin aikana ei ole ollut tapana verhoutua mihinkään mitä mummoni on virkannut. Toisekseen, onko kellekään tullut mieleen, että saattavat olla pienikokoisille ihmisille? Ns. lyhytkasvuisille? Heilläkin lienee rinnat?

[/quote]

No eivät he käytä 130-senttisiä lasten vaatteita, heille on omat mallistonsa. Lyhtykasvuisen aikuisen vartalo on täysin erimallinen kuin samanpituisella lapsella.

Vierailija
29/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:49"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:46"]

[/quote]

Sanoo pedofiili itse... 

[/quote]

Mitä se tähän vaikuttaa?

Vierailija
30/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiiltävää mustaa kangasta", hah. Paljon järkyttävämpi näky oli kuvan turvonneet sormet.

Vierailija
31/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:23"]

No, oma 11 vuotiaani käyttää 140cm vaatteita ja tissit on alkaneet jo kasvaa. Eibtosin vielä niin paljoa että liivejä olisi tarvinnut hankkia. Itse en silti ymmärrä näitä mielensä pahoittajia! Jokainen voi jättää ostamatta sellaiset vaatteet mitkä ei itseä miellytä. Mutta miksi hitossa pitää mielensä moisesta pahoittaa.

[/quote]

Mun tyttö on 4-luokkalainen, vaatekoko 134cm...

Vierailija
32/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei cmoon, noihan on nätit ja söpöt rintaliivit. Varmaan ton ikäiset pikkutytöt ajattelee että onpas söpöt rintaliivit, miettikäähän nyt vähä

Vierailija
33/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi aika aikuismaiset on pikkulapselle... Toisaalta lapset on niin erikokoisia, että kyllä esim 11-vuotiaalle tollaset voisi jo käydä. Oma tyttöni on tokaluokkalainen ja käyttää kokoa 130, en kyllä hänelle ostaisi... Eikä kyllä vielä mitään liivejä tarviskaan.

Vierailija
34/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmannen luokan ja 138 cm pitkä kun omat tissit alkoivat kasvaa. Käytin lastenrintsikoita jo nuorempana, sellaisia urheiluliivien näköisiä sillä vihasin kun nännit kuulsi läpi ja kahdessa paidassa taas tuli usein liian kuuma. Ehkä oli tuon merkin virhe aloittaa koot kymmenen senttiä liian aikaisin.

Vierailija
35/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo on mauttomat! Mun 11-vuotias joka alkaa tarvita jo vähän toppeja tai liivejä haluaa käyttää mahdollisimman urheilullisia, neutraaleja ja huomaamattomia. Pari vuotta vanhempi isosiskokin yökkäilee pitsihepenille ja pitää niitä selkeesti isompien juttuina, sportti-tai ns.t-paitarintsikat kelpuuttaa. Kumpikaan ei halua pukeutua provosoivasti, vaan mieluummin sporttisesti/farkkutyyliin, ikäänsä sopivasti, mistä olen kiitollinen. Itse katson kauhulla joitain jopa alle 10 v jotka meikkaavat ja ovat omaksuneet ns.pissistyylin...

Vierailija
36/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:22"]Kyllä nuo on mauttomat! Mun 11-vuotias joka alkaa tarvita jo vähän toppeja tai liivejä haluaa käyttää mahdollisimman urheilullisia, neutraaleja ja huomaamattomia. Pari vuotta vanhempi isosiskokin yökkäilee pitsihepenille ja pitää niitä selkeesti isompien juttuina, sportti-tai ns.t-paitarintsikat kelpuuttaa. Kumpikaan ei halua pukeutua provosoivasti, vaan mieluummin sporttisesti/farkkutyyliin, ikäänsä sopivasti, mistä olen kiitollinen. Itse katson kauhulla joitain jopa alle 10 v jotka meikkaavat ja ovat omaksuneet ns.pissistyylin...
[/quote] Vanhemmilta oppii. Jos äiskä on pitsikasa mitä tyttäreltä voi olettaa?

Vierailija
37/37 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaalla ala-asteen kaverilla alkoi kasvaa rinnat jo 8-vuotiaana. 9-vuotiaana tarvitsi jo isompia kuin a-kuppeja. Muut luokkakaverit tultiin kehityksessä perässä vasta paria vuotta myöhemmin ja osa vasta yläasteella. Lapsetkin kehittyy niin eri aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi