Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herkkupäivä lipsui, help!

Vierailija
02.04.2015 |

Pidin ensimmäistä kertaa herkkupäivää viiteen viikkoon. Olen laihtunut kahdeksan kiloa ja pudotettavaa löytyy vielä. Olen saanut ruokavalion, mitä noudattaa. Halusin pitää yhden herkkupäivän, mutta se lipsuinkin. Olen erittäin huono kaloreiden kanssa. Tänään siis on tullut syötyä 18 riisikakkua ilman mitään, yksi omena, kaksi lautasellista erilaisia vihreitä kasviksia, kolme annosta kaurapuuroa, jokaisessa annoksessa 100g raejuustoa ja 1 dl pakastemansikoita (uusi paheeni), 3,5 dl omenakiisseliä, berliininmunkki, yksi kana-kolmioleipä, pieni pepsi max, monta kuppia teetä maidolla, kaksi kuppia kahvia maidolla... Olisi varmaan kannattanut vaan korvata yksi ateria herkuilla. En ole paljoa liikkunut. Olen huono kaloreiden kanssa, kuinka voin tasoittaa tämän? Huomenna vähemmän ruokaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.. Vaakani on todella tarkka, painoa näyttäisi olevan tullut 300g lisää. Voiko tuo olla turvotusta vai voiko tosiaan 300g lihoa yhdessä päivässä?

Vierailija
2/7 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 08:49"]Ap tässä.. Vaakani on todella tarkka, painoa näyttäisi olevan tullut 300g lisää. Voiko tuo olla turvotusta vai voiko tosiaan 300g lihoa yhdessä päivässä?
[/quote]
Turvotusta ja suolensisältöä.
Jatkat syömistä kuin ennenkin, niin kuin ei herkkupäivää olisi ollutkaan. Jos olo on jotenkin tukala, siis turvonnut ja hankala, käy kävelyllä ja juo vähän enemmän vettä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei herkuilla "korvata" normaalia ruokaa. Jos vedät sen berliininmunkin herkkupäivänä niin syöt silti saman verran tavallista ruokaa kuin muinakin päivänä. Otat sen munkin tms. vaikka jälkiruokana.

Nyt vaan tosiaa jatkat normaalia linjaa. Äläkä hyvä ihminen tuijota sitä vaakalukemaa koko ajan vaan katsot mitä peilissä näkyy. Tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti jatkat vaan laihdutusta. Uskoisin,että tuosta mättöpäivästä oli sulle jopa hyötyä. Aineenvaihdunta sai uutta puhtia. Tsemppiä jatkoon. Ei tuommoiset haittaa painonpudotusta.

Vierailija
5/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat normaalia elämää niinkun mitään lipsahdusta ei olis tapahtunutkaan.

Vierailija
6/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut kuin berliininmunkki ja kolmioleipä "ylimääräistä". Huomenna jatkat normaaliin tapaan! Tsemppiä ja onnea, olet hienosti laihtunut!

Vierailija
7/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi kerralla mietit kumpi pahempi, 18 riisikakkua vai pari siivua ruisleipää/kauraleipää.

ja jos haluat että saavutetut kilot pysyy ikuisesti poissa, niin nyt on näytön paikka. Nykyisen ruokavalion pitäisi sitten olla se hyvä ja pysyvä!

tsemii!