Missä teit tänään ruokaostoksesi?
saitko kaiken tarvitseman?
Paljonko oli loppusumma?
Kommentit (72)
Mies teki kaikki ostokset, loppusummaa en tiedä
Carrefourissa, meni vajaa 50e. Ja kaikki tarpeellinen löyty.
No on kaupoissa ollut ruuhkaa tänään jos kaikkien on sinne pitänyt päästä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:36"]Tapiolan K Citymarketissa :)
[/quote]
Nii ja summa oli joku 70€
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:35"]
Mies teki kaikki ostokset, loppusummaa en tiedä
[/quote]
Unohtuiko lasagnelevyt?
Kantsun Prisma n.klo.18. Ei paljoo possee, ei jonoo kassal. Parin päivän kaikki ruoat kuudelle ja vähä alkoholii ja suklaamunii. n.57€
S-ketjussa ollaan. About 125 EUR tänään.
Prisma pori ja 41€, tarkotus oli ostaa viikon ruuat kahdelle, mutta loppusumma oli niin pieni, että jäi epäilys siitä että unohdin jotain. Joten varmaan lauantaina taas kauppaan :D
Citymarket. Yhden hengen ruuat viikoksi, ei alkolia, muutamat meikit. 62€.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:43"]Ei tapiolas oo cittarii?
[/quote]
Joo supermarketissa sanomani piti :D
Lidlissä, meni ruokiin joku 40 euroa.
Paikallisessa k-marketissa. Meni noin 30e. Kahden hengen talous ei niin paljon kuluta.
Prismaan meni vähän yli 70 euroa, Lidliin 22 euroa. Sain kaikki mitä piti. Kauppaan seuraavan kerran tiistaina. Minä ja 3 lasta. Vieraita tulee ja meinaan leipoa. Mukana oli myös lasten pääsiäismunat.
Lidlissä, poikkeuksellisesti, koska Prisma remontissa. Meni 20,00 € vain, koska broileria ja jauhelihaa oli valmiina pakkasessa pyhien ruoaksi. Sit Alkosta 2 pulloa viiniä, 17 €.
Lauantaina pitää hakee namipäivän namit ja maitosantsit :)
Alepa kauppakassi toi kotiin, loppusumma n. 180€. Etäviikonloppu edessä, joten syöjiä enemmän ja aikaa kauppareissuille vähemmän.
Menen kauppaan vasta huomenna.