Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys poikataaperoiden pepun muodosta

Vierailija
02.04.2015 |

Siis voiko poikataaperoiden pepun koosta ja muodosta päätellä, millainen siitä tulee aikuiselle miehelle?

Olin tossa kaverilla kylässä, hänellä suunnilleen samanikäinen poikalapsi kuin minulla. Vaipateltiin siinä kun huomasin että kaverin pojalla oli pepun muoto eri sorttinen kuin minun pojalla.. Kaverin pojalla oli sellainen pyöreän sorttinen, kun taas minun pojalla on sellainen lätty! En tietenkään sanonut sitä ääneen, mutta ajattelin vaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi, hulvatomin ketju aikoihin... Vaipattelua, äippäliinejä, yks teräsperse-taapero ja pikku herran suurin muna. :D jatkakaa!

Vierailija
2/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä salille kyykkäämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:56"]Mitä hittoa "vaipateltiin"? Voi jumalauta sentään älä viiti lässyttää noin!
[/quote]

Kai ap saa puhua miten lystää. Vittu että vituttaa tolalset kusipää kommentit. Älä itse VIITI lässyttää tollasta paskaa.

Vierailija
4/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:58"]Nyt äkkiä salille kyykkäämään. 
[/quote]

Tuo nyt on ihan turha neuvo. Ihan riittää, että laittaa sormiin takertuneen pienokaisen tekemään kyykkyjä.

Onnistuu ihan kotioloissa. :)

Vierailija
5/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:58"]Nyt äkkiä salille kyykkäämään. 
[/quote]

Tuo nyt on ihan turha neuvo. Ihan riittää, että laittaa sormiin takertuneen pienokaisen tekemään kyykkyjä.

[/quote]

:D

Vierailija
6/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:58"]Nyt äkkiä salille kyykkäämään. 
[/quote]

[/quote]

:D
[/quote]

Hulvatonta!

Vierailija
7/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tässä enää uskaltaa alkaa vaippaa vaihtamaan?

T: "Lättäperseinen" vauva

Ps: Kohta konttaan jo.

Vierailija
8/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:43"]

Missä tässä enää uskaltaa alkaa vaippaa vaihtamaan? T: "Lättäperseinen" vauva Ps: Kohta konttaan jo.

[/quote]Sinulla ei ole mitään hävettävää. Pojan/miehen pepun ei kuulu olla pullea. Pyöreä peppu miehellä on suuri turn-off. 

Vierailija
9/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on poika ja tyttö ja kyllä niistä näkee että tytön peppu on saman mallinen kuin minun ja pojan kuin isänsä.

Äippäliininä  minäkin olen huomannut että ei ole suotavaa vertailla, sen sijaan minusta se on normaalia ja kertoo myös tärkeitä havaintoja lapsesta, just sen että onko se normaali.

Vierailija
10/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön peppu kylläkin on sikäli eri asia, että lantion muoto muuttuu vielä. Pojilla ehkä ei niinkään.

Ps. Mun pikkupojalla on kivat pyöreät pakarat (sillai hyvällä tavalla siis), en kyllä tiedä keneltä ne on peritty.

Vierailija
11/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:53"]Mulla on poika ja tyttö ja kyllä niistä näkee että tytön peppu on saman mallinen kuin minun ja pojan kuin isänsä.

Äippäliininä  minäkin olen huomannut että ei ole suotavaa vertailla, sen sijaan minusta se on normaalia ja kertoo myös tärkeitä havaintoja lapsesta, just sen että onko se normaali.

[/quote]

Niinhän sä luulet. :(

Itse menin tuohon halpaan ja lättäpersehän siitä tytöstä tuli. :(

Nyt olen kyllä valvonut, että kyykyt tulee tehdä ennen kuin pääsee läksyjen pariin.

Tiukkana saa ja pitää olla.

Vierailija
12/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:43"]

Missä tässä enää uskaltaa alkaa vaippaa vaihtamaan? T: "Lättäperseinen" vauva Ps: Kohta konttaan jo.

[/quote]Sinulla ei ole mitään hävettävää. Pojan/miehen pepun ei kuulu olla pullea. Pyöreä peppu miehellä on suuri turn-off. 

[/quote]

Mutta onneksi pyöreä pylly ei ole loppuiän kirous. Jos 80-vuotiaaksi elää, pappahousut menevät takaa ihan vertikaalisesti. Tosi hottia. Mutta housunkannattimet saattaa joutua ostamaan.

Sama pätee naisten rintoihin, niistäkin pääsee kun vaan malttaa vähän odottaa.

Vierailija
13/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:53"]Mulla on poika ja tyttö ja kyllä niistä näkee että tytön peppu on saman mallinen kuin minun ja pojan kuin isänsä.

[/quote]

Niinhän sä luulet. :(

Itse menin tuohon halpaan ja lättäpersehän siitä tytöstä tuli. :(

Nyt olen kyllä valvonut, että kyykyt tulee tehdä ennen kuin pääsee läksyjen pariin.

Tiukkana saa ja pitää olla.
[/quote]

Apua! :D

Vierailija
14/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen lähinnä kysymys:  miksi helvetissä mietit tällasia? :D 

Vierailija
15/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaipateltiin" :-x Miksi pitää lässyttää?

Vierailija
16/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipateltiin... onko se jotain pieruvaippojen tuuletusta ilmassa?

Vierailija
17/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pepun muoto on samantyyyppinen aikuisena kuin lapsena. Mun pojilla on kiinteät pyöreät pakarat niinkun sporttisella isällääkin.

Vierailija
18/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, vaihdettiin lapsille vaipat samoihin aikoihin.. Onko nyt hyvä?? No, ensimmäisen lapsen ja poikalapsen äitinä vaan miettii asioita.. ap

Vierailija
19/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana repesin tuolle vaipateltiin:'Dd

Vierailija
20/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pojilla vaikuttaa, tytöillä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi