Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kiitos ryhmään pääsystä" Facebookissa - ARGH!

Vierailija
24.03.2015 |

Ihmettelen, mikä ihmeen vimma ihmisillä on mennä heti ryhmän seinälle kirjoittamaan tuo "Kiitos ryhmään pääsystä", kun heidät on hyväksytty johonkin Facebook-ryhmään. Siis ymmärtäisin kyllä, jos kyseessä olisi joku pieni ryhmä, jossa uudet tulijat esittäytyisivät, mutta kun tätä tapahtuu näissä usean tuhannen jäsenen kirppis- ym. ryhmissä, joissa ei ole edes tarkoitus oppia tuntemaan toisia! Eikä tuo saman kuluneen kiitoksen toistelu mikään esittely edes ole. Todella mielenkiintoista kun kolmekymmentä jaanaa ja seppoa peräkkäin kirjoittaa saman lauseen. Ilmoitusten selaaminenkin käy vähän vaikeaksi, kun itse asia hukkuu noihin mitäänsanomattomiin kiitoksiin.

Kiitos, että sain purkautua tästä asiasta :D

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt.. Ketä kiinnostaa, jos joku nyt pääsi ryhmään?

Vierailija
2/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ketjuun pääsystä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on ongelmat teillä..

Vierailija
4/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:29"]Kiitos ketjuun pääsystä!
[/quote]

Niin just!

Vierailija
5/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:31"]

[/quote]

Ei oo väitettykään, että olisi iso ongelma. Mut eihän mistään saa ärsyyntyä, koska Afrikassa nähdään nälkää, eiks je?

Vierailija
6/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:35"]

[/quote]

Ei oo väitettykään, että olisi iso ongelma. Mut eihän mistään saa ärsyyntyä, koska Afrikassa nähdään nälkää, eiks je?

[/quote]

Tän palstankin voisi varmaan lopettaa kun eihän Afrikassakaan köyhät pääse mihinkään av:lle... ;)

Vierailija
7/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten ärsyttävää.

Vierailija
8/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan Prismassakin päästessäni sisääntuloportista läpi myyjille kiitokset

Vierailija
9/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut tuollaista, onneksi :D

Vierailija
10/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on yksi tyhmimmistä tietämistäni argumenteista. Tiedän paljon ihmisiä, joilla on todella suuria ongelmia mutta jotka silti jaksavat valittaa pikkuasioista. Monelle käy niinkin, että ne omat ongelmat ovat jo liiankin suuria, että niistä viitsisi valittaa, mutta pikkuasiat ärsyttävätkin sitten entistäkin enemmän ja niistä valittamalla on helppo purkaa niiden oikeiden ongelmien aiheuttamaa turhautumista.

Vierailija
11/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän yhtä ryhmää faceookissa ja lähes joka kerta kun hyväksyn uuden jäsenen hän laittaa minulle viestiä. Jotain tyyliin "Kiitos kun pääsin ryhmään! Sinäkö olet vastaava?" -.- Ryhmässä on kuitenkin yli 100 ihmistä niin tuntuu turhauttavalta vastailla aina.

Vierailija
12/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se sosiaalisuus perkele.

Vierailija
13/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:42"]

Minä huudan Prismassakin päästessäni sisääntuloportista läpi myyjille kiitokset

[/quote]

"Kiitos kauppaan pääsystä!!" :D

Vierailija
14/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on ärsyttävää. Samoin kuin nää ARHG ja HUOH...

Vierailija
15/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kirppisryhmissä leviävä myyjän tapa ilmoittaa myytävän tavaran kuvan kommenteissa että "MYYTY! Saa poistaa!".

MIKSI ET POISTA SITÄ ITSE???? Paljon vähemmän aikaa se vie kuin tuon kommentin kirjoittaminen.

Vierailija
16/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos ryhmään pääsystä!" -> "Hei kattokaa kaikki! Mäkin pääsin tänne! Mä oon kans täällä!!!"

Helkkarin raivostuttavaa.

Vierailija
17/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseksiko nuorten naisten maailma on mennyt? Kiitos ja kohteliaat tavatkin jo saavat hiilestymään :O En ole ikinä vielä itse joutunut moisten asioiden takia tuskastumaan, mutta olenkin äitienne ikäluokkaa 70-luvulta.

Vierailija
18/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:17"]

Tällaiseksiko nuorten naisten maailma on mennyt? Kiitos ja kohteliaat tavatkin jo saavat hiilestymään :O En ole ikinä vielä itse joutunut moisten asioiden takia tuskastumaan, mutta olenkin äitienne ikäluokkaa 70-luvulta.

[/quote]

Kohteliaat tavat on kyllä hallussa ja kiitän asiaankuuluvissa tilanteissa, kuten kaupan kassalla ja bussista poistuessa. Mutta kuten joku tuolla sanoi, en huuda Prismaan kävellessäni "kiitos kauppaan pääsystä!" tai teatterissa ennen esityksen alkua "kiitos teatteriin pääsystä!"

Vierailija
19/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:17"]

[/quote]

Minun äiti on syntynyt 40-luvulla ja tuo Kiitos ryhmään pääsystä ärsyttää minuakin. Kiittäminen on kaunista silloin, kun siihen on aihetta. Tuollaisessa yhteydessä se vain häiritsee ryhmän toimintaa. Parhaassa tapauksessa ylläpitäjänä saa lisätä ryhmään yli 100 ihmistä päivässä, mitä siitäkin tulisi jos ne kaikki alkaisivat kirjoittaa kiitosviestejään koko ryhmän nähtäville?

Vierailija
20/66 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä sen ryhmän esittelyssä mainita, että ei ole suotavaa kirjoittaa tervehdyksiä muiden julkaisujen keskelle tai ylläpitäjälle yksityisesti, koska se häiritsee ryhmän toimintaa. Kaikille ei ehkä ole tuttua tällaisten porukoiden kirjoittamattomat säännöt ja pelko "mokailusta" myös pitää mahdolliset asiakkaat pois mm. kirppisryhmistä. Sehän ei palvele ketään. Minäkään en aio tulla yrittämään omien tavaroideni myymistä tai teidän tuotteidenne ostamista juuri tällaisten esimerkkien turhauttamana. Eli pitäkää niin sanotusti tunkkinne, kun ylimielisyys on tuota tasoa. T: käpy 70-luvulta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan