Tyhmä kysymys poikataaperoiden pepun muodosta
Siis voiko poikataaperoiden pepun koosta ja muodosta päätellä, millainen siitä tulee aikuiselle miehelle?
Olin tossa kaverilla kylässä, hänellä suunnilleen samanikäinen poikalapsi kuin minulla. Vaipateltiin siinä kun huomasin että kaverin pojalla oli pepun muoto eri sorttinen kuin minun pojalla.. Kaverin pojalla oli sellainen pyöreän sorttinen, kun taas minun pojalla on sellainen lätty! En tietenkään sanonut sitä ääneen, mutta ajattelin vaan.
Kommentit (29)
Kyllä se vartalon perusmuoto jollain lailla on nähtävissä jo pienenä. Joku on jäntevämpi, kapoisempi, rotevampi.. Mutta by the way, kysymys ei mielestäni niinkään tyhmä ollut, mutta tuo "vaipateltiin"... En näköjään ole ainoa jota ärsyttää moiset epäsanat.
Sporttinen ja lihaksikas ruumiinrakenne. Edelliselle.
Vaipattele tästä lähtien vain oman pikku herrasi kanssa ettet ala kipuilla moisesta. Vertailu ei kuulu kasvatukseen. Äippäliininä varmaan ymmärrät sen. :)
Ainakin kaverini pojalla on pyöreä peppu ja myös hänen miehellään on pyöreä, naisellinen takapuoli. Meidän pojan peppu on pienempi, kuten on miehenikin peppu.
No eikö se perseen muoto johdu lihaksista? Vaikee kuvitella joku teräsperse - taapero..
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:00"]
No eikö se perseen muoto johdu lihaksista? Vaikee kuvitella joku teräsperse - taapero..
[/quote]Kaverini kaikilla lapsilla on aina ollut valtava perse pienestä pitäen. Tavalliset housut eivät mahdu jalkaan. Tai ainakin rekkamiehen hymy näkyy kun housut eivät ylety vyötärölle asti.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:58"]Vaipattele tästä lähtien vain oman pikku herrasi kanssa ettet ala kipuilla moisesta. Vertailu ei kuulu kasvatukseen. Äippäliininä varmaan ymmärrät sen. :)
[/quote]
vittu et ärsyttää toi äippäliini >:(
Mitä takamuksesta?
Sen sijaan oli aika huikeata huomata vaipatellessa, että meidän pikku herralla oli paljon suurempi muna kuin kellään muulla.
T. Äippis
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:57"]
Tietysti pepun muoto on samantyyyppinen aikuisena kuin lapsena. Mun pojilla on kiinteät pyöreät pakarat niinkun sporttisella isällääkin.
[/quote]
Urheilun harrastaminen toki periytyy suoraan lapsen ruumiinrakenteeseen :D