Aikaansaavat ihmiset, mitä olette tänään tehneet?
Kommentit (28)
Tapetoin melkein kokonaan makkarin seinät. En kyllä oikeasti ole aikaansaava ihminen, mutta mainitsin nyt kun olen aika tyytyväinen itseeni😄
Palstalla on siis kolme aikaansaavaa ihmistä. Hienoa!
Itse en kuulu heihin.
Mitä nyt tuo sit meinaa kullekin?
Mä tein rakennushommia 5h, kävin kaupassa, tein safkaa ja siivosin, tiskasin, pyöritin kolme koneellista pyykkiä, sulatin kynttilöitä ulkotuliksi, harrastin seksiä, paketoin lahjoja ja sain laitettua myyntiin rakentelemaniani hyllykköjä + laitoin vaatteita myyntiin ja siivosin vaatteista osan hyväntekeväisyyteen.
Vieläkin ois tekemistä.
Tein etätöitä, vein kännykän huoltoon (näytön lasi hajalla), ostin joulukuusen, tulin kotiin ja tein lisää töitä, istuin 2 h videopalaverissa, hain kännykän huollosta, ostin pojalle joululahjat, tulin kotiin ja tein vielä vähän töitä. Nyt on sitten tätä omaa aikaa.
Kävin kävelyllä
Meditoin
Kokkasin
Siivosin keittiön
Pikamoppasin lattiat
Tunnin verran nettikurssia
Olen masentunut niin tuo oli mulle tavallista aikaansaavempi päivä
Olen polttanut pilveä aamusta alkaen, heräsin juuri…neljännen kerran tänään!
Ramman paukut huiviin, avaruuskeksi alle ja takaisin tutimaan, siis.
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Ite vedän KELA-viinaa, kuulostaa jopa paremmalta ratkaisulta tuo möyhy…
Kävin uimassa ja kaupassa, ei ollut pikavisiitti vaan tein isot ostokset. Vein pussillisen lahjoitustavaraa SPR:lle, joka on ollut tekeillään noin vuoden. Laitoin ruokaa, keitin hilloa, laitoin leipätaikinan tulemaan huomiseksi. Puunasin ja imuroin keittiön. Ompelin taskusta ratkenneen sauman.
Normipäivänä toljotan telkkaa ja pelaan vaan kännykällä, joten varsinkin uiminen oli tän päivän saavutus. Myös hillon keittämistä oon suunnitellut jo pari viikkoa...
Tein kymmenentuhatta lyöntiä betoniseinään vasemmalla kädellä.
Huomenna hakkaan oikealla kädellä samat.
Elikäs rystysten kovettamista ja tyrmäyslyönnin harjoittelua koko päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa, tulin kotiin, kävin toisessa kaupassa, imuroin, pesin lattiat, vaihdoin lakanat, 3 koneellista pyykkiä pesty, tein keiton, kävin taas kaupassa. Siinäpä yhden vapaapäivän tekemiset ja huomenna takas töihin. Huomen aamulla otan rennosti. Lapset lähtee kouluun, niin ehdin katsomaan jonkun elokuvan ja syön ruuan sohvalla, ennekuin lähden iltavuoroon "tekemään töitä".
Kuulostaa vähän turhanpäiväiseltä aikaansaavuudelta tuo kolme kertaa päivässä kaupassa tässä koronatilanteessa.
8 tuntia töitä etänä, autoreissu 80km + pari lyhyempää sisältäen kaksi reissua postiin ja pikakäynnin kaupassa, puolen tunnin kävelylenkki, uunin ja saunan lämmitys, tv:n ja netin tuijottamista...
Vaihtanut kellarin ja varaston valokytkimet liiketunnistimiksi, vetänyt uuden pistorasian paikkaan jossa sitä tarvitaan, koonnut uuden hitsauspöydän, lämmittänyt leivinuunin ja tehnyt kasslerpaistin ja vilhelmiina-keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs rahat tämmöiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs rahat tämmöiseen?
Omasta puutarhasta ainekset. Hyvin tuottaa niitä dollareitakin, muuten.
Eka lomapäivä. Heräsin aamulla puoli kasilta. Koiran kanssa ulos, aamukahvi, pyykkikoneen tyhjennys ja täyttö, tiskikoneelle samat. Taatelikakun aloitus, puolen viikon lounaiden valmistus, jääkaapin siivous, päivällisen valmistus, kauppalista, tavaroiden kuskaamista varastoon ja varastosta.
Lounas, lapsen haku koulusta, lapsi parturiin, itse postiin ja kauppaan.
Kotiin, koira ulos, päiväkahvi, tiskikoneen tyhjennys, tiskikoneen pyöritys tyhjänä.
Leivoin taatelikakun ja maustekakun.
Vessan siivous, tiskit koneeseen.
Kauppaan, postiin. Lahjojen paketointia. Koiran kanssa ulos.
Viiniä, palstailua täällä, viikon tehtävälistojen ja ostoslistojen laadintaa sitä mukaa kun ajatuksia herää. Vielä olis koiran ulkoilutusta ja sitten nukkumaan.
Keittelin aamukahvit & puuron
Kävin suihkussa
Puin vaatteet
Harjasin hiukset
Paransin maailmaa ystävän kanssa
Tiskit & Pyykit
Tein perunamuusin ja jauhelihapihvit
Meikkasin
Olin töissä 9.5 h
Tein iltapalan
Katsoin TV
Menen nukkumaan
sain vedettyä viimein sukat jalkaan, tosin kohta ne pitää taas ottaa pois kun on nukkumaanmenoaika.
Kävin kaupassa, tulin kotiin, kävin toisessa kaupassa, imuroin, pesin lattiat, vaihdoin lakanat, 3 koneellista pyykkiä pesty, tein keiton, kävin taas kaupassa. Siinäpä yhden vapaapäivän tekemiset ja huomenna takas töihin. Huomen aamulla otan rennosti. Lapset lähtee kouluun, niin ehdin katsomaan jonkun elokuvan ja syön ruuan sohvalla, ennekuin lähden iltavuoroon "tekemään töitä".