Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvan kanssa ulkoilu

Vierailija
02.04.2015 |

Kohta kun kesäkin alkaa lähestyä, tulee ajankohtaiseksi

vauvan konttaaminen ulkona. Elikkäs oisi mielenkiintoista

tietää millaissa paikoissa annatte vauvan mönkiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sentään mutaan ja lätäköihin päästänyt, mutta nurmikolla, hiekkalaatikolla nyt ainakin.

Vierailija
2/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kurahousut ja laitoin vuvan aina mönkimään vapaasti! Kehitti motoriikkaa ja ruokahalua :) hiekan ja mudan maistelu kehittää vastustuskykyä, tietenkin voi hieman rajoittaa pahimman sonnnan syömistä.. Eli vauva vapaaksi vain! Ota itsellesi termariin kaffet ja viltti jolla istuskelet. Vauva saa sillä aikaa tutkia vapaasti ympäristöään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkalaatikko, nurmikko ja pihat yleensä on kivoja paikkoja. Kadun varressa en antanut mönkiä.
Kunnon haalari ja/tai kurikset päälle ja menoksi.
Muista myös oma säänmukainen vaatetus.

Vierailija
4/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavinta vauvalle tuntuu olevan hankalat kengät. Mönkiessä ne pökkelöt ärsyttää ja olen pitänyt vauvalla mahdollisimman pitkään pehmeitä töppösiä (äp).
Itselle lämpimästi päälle myös ja sellaiset vaatteet, että ei harmita, kun kurainen vauva sylissä tarkoittaa myös kuraista takkia sinulle.

Vierailija
5/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin vauvalle sellaiset vaatteet ettei kastu ja harmita vaikka likaantuu. Harjoittelimme pitämään kenkiä ensin myös sisällä.

Annoin kyllä ihan itsekseen kulkea missä halusi (turvallisesti) ja itse ulkoilevana ihmisenä omalla käytökselläni pidin huolta siitä että vauva oppii tykkäämään ulkoilusta. Puhuen ja innostaen kannustin pientä kulkijaa.

Kävelemmekin nyt 1,3v kanssa pitkiä retkiä ja saa kiipeillä mihin vaan jos itse pääsee, en nosta mihinkään. Ulkoilemme joka päivä aamulla ja illalla. Säällä kuin säällä 2-4h.