Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan lapsettomat: miten vietätte päsiäistä?

Vierailija
02.04.2015 |

Onko ruohoja, suklaamunia, mämmiä, tipuja? Asarteletteko pupusia? Tulevatko vanhempanne käymään?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä pääsiäistä ja teen gradua :)

Vierailija
2/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja harrastan irtosuhteita. Olenhan sinkku niin kuin kaikki lapsettomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erikoista. Toivottavasti vanhemmat eivät haudan takaa pistäydy.

Vierailija
4/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän iltaa kavereiden kanssa. Tottakai munaa pitää pääsiäisenä saada myös.

Vierailija
5/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme oikeastaan mitenkään, kuten emme vietä myöskään joulua, juhannusta tai muita juhlapäiviä. Tai vietämme siinä määrin kuin sattuu huvittamaan. Tänä vuonna ostin miehelle  kaupasta pashaa ja lupasin tehdä myös omatekoista, kun hän ilmoitti pitävänsä siitä. Ruohoa tai kauraa kasvatetaan kissalle ympäri vuoden. Mämmistä tai suklaamunien suklaasta emme pidä, ostamme mieluummin hyvää suklaata levynä. Vanhempamme ovat jo sen verran vaivaisia, etteivät lähde monen tunnin bussimatkalle.

Vierailija
6/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietetä mitenkään. Perus viikonloppu. Paitsi mummolaan syömään pääsiäisateria sukulaisten kanssa.

Vierailija
7/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista ja onttoa tuo lapsettomien pääsiäisen vietto. Nämä juhlat saavat todellisen merkityksensä vasta vanhemmuuden myötä.

Vierailija
8/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon töissä lauantain ja sunnuntain mikä sopii enemmän kuin hyvin. Jos en olis niin völläisin kotona ja urheilisin enkä tosiaankaan askartelis mitään.

Vierailija
9/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]

Onpa surullista ja onttoa tuo lapsettomien pääsiäisen vietto. Nämä juhlat saavat todellisen merkityksensä vasta vanhemmuuden myötä.

[/quote]

Siis mitä? :D Ei mulla ole yhtään surullista eikä onttoa. Vanhoilla päivilläni lähdin uudelleen opiskelemaan ja kohta valmistun. 

-se gradun tekijä

Vierailija
10/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]

[/quote]

Siltä kieltämättä vaikuttaa. Kumma juttu, kun sitä vapautta ollaan aina hehkuttamassa, mutta silti sillä ei tehdä yhtään mitään. Paljon melua tyhjästä niin kuin tietysti koko lapsettomuus muutenkin.

Vierailija
11/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]Onpa surullista ja onttoa tuo lapsettomien pääsiäisen vietto. Nämä juhlat saavat todellisen merkityksensä vasta vanhemmuuden myötä.
[/quote]

Itse en ole kyllä yhtään surullinen. Olen vasta 20 eikä minulla ole kiirettä hankkia lapsia. Elämästä voi nauttia ihan yksinkin. Minun mielestäni surullista jos ihminen hankkii lapsen vain sen takia että muuten elämä ei olisi "onnellista"

Vierailija
12/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vanhempieni luona, urheilen ja luen pääsykokeisiin.

Vierailija
13/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]Onpa surullista ja onttoa tuo lapsettomien pääsiäisen vietto. Nämä juhlat saavat todellisen merkityksensä vasta vanhemmuuden myötä.
[/quote]
Surullista ja onttoa se on ilman lapsia vaikka niitä olisikin. Näillä mennään.

Vierailija
14/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kasille ja ap:lle: Voi tsiisus näitä kysymyksiä joita lapsettomille esitetään. "Surullista ja onttoa"? Jokainen varmaan viettää pääsiäistä haluamallaan tavalla. Vai olisiko lapsettomien pitänyt esim. kierrellä ovilla noidiksi pukeutuneina palmusunnuntaina?

Vierailija
15/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Mitä teillä sit kuuluu pääsiäiseen? Itse asun yksin ja olen lapseton. Silti olen ostanut päsiäiskukkia, kasvattanut rairuohoa, kaivanut pääsiäiskoristeita esiin ja ajattelin tehdä lammasta ruuaksi. Lisäksi tietty pashaa. Käyn ehkä viikonlopun aikana vanhemmillani ja siskollani, syön ja juon hyvin ja nautin muutamasta ylimääräisestä lomapäiväsyä..

Vierailija
16/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa muisti kyllä taas olla kiitollinen lapsistaan.

Vierailija
17/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kasvattaa rairuohoa, mutta unohdin kastella ja se nyt sitten jäi :) Päätin viimehetkillä että lähdenkin vanhemmilleni toiseen kaupunkiin niin en sitten omaa kotia koristellut.

Vierailija
18/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä viikonloppu Lontoossa, unohtumattomia ravintolaillallisia ja teatterielämyksiä. Harmi että kaupat on näin pääsiäisen aikaan auki normaalia säännöstellymmin.

Kotona on toki pääsiäiskoristeita, tulppaaneja ja ekat narsissit & helmililjat. Ja pääsiäismunia tottakai.

Vierailija
19/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on lasten ja uskovaisten juhla. Miksi vela sellaista viettäisikään?

Vierailija
20/102 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:31"]

Pitkä viikonloppu Lontoossa, unohtumattomia ravintolaillallisia ja teatterielämyksiä. Harmi että kaupat on näin pääsiäisen aikaan auki normaalia säännöstellymmin.

Kotona on toki pääsiäiskoristeita, tulppaaneja ja ekat narsissit & helmililjat. Ja pääsiäismunia tottakai.

[/quote]

Taas näitä velojen fantasiapostauksia. :D

Ei siinä mitään, teeskentelen itsekin välillä eläväni paremin kuin todellisuudessa elän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi