Rumat naiset, saatteko minkälaista huomiota miehiltä?
Vai vievätkö kauniimmat kaverisi pidemmän korren? Joudutko yleensä jäämään seinäruusuksi?
Jos miehet kiinnittävät sinuun huomiota, niin millä keinoilla teet sen?
Kommentit (67)
En saa huomiota, ainakaan positiivista. Jos tulee kinaa (esim. puolustan itseäni tai jotakuta toista), saan aina kuulla olevani ruma ja läski. Yläasteen jälkeen ei ole ollut sellaista peräänhuutelua niin paljon, mutta sitäkin joskus. Mulla on tosi kaunis ystävä, kun keskustellaan vaikka jossain ryhmässä, niin miehet eivät kuule mitään mitä sanon, eivät välttämättä katso päinkään. Kaveria kyllä kuunnellaan ja pidetään automaattisesti kiinnostavana, vaikka sillä ei mitään (omaa) sanottavaa olisikaan :) Miehillä on usein epämukava olla mun seurassani, sen aistii helposti. En halua hakeutua miesten seuraan juuri tästä syystä, enkä voisi kuvitella itseäni esim. miesvaltaiselle alalle.
Minun seurassani kiroillaan ja kerrotaan härskimpiä vitsejä, kuin silloin kun on viehättäviä naisia seurassa. Joku saattaa pierunkin tinkasta, minähän olen puoliksi jätkä, joten ymmärrän nämä jutut... Olen ihan näkymätön kyllä, kukaan ei katsokaan.
ei minulla ole kavereita, kauniimpia eikä rumempiakaan. en saa huomiota kun korkeintaan kaupankassalta.
Spurgut yrittää usein tulla juttelemaan. Kavereiden kanssa liikkuessa mulle ei juttele edes puliukot.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:13"]En saa huomiota, ainakaan positiivista. Jos tulee kinaa (esim. puolustan itseäni tai jotakuta toista), saan aina kuulla olevani ruma ja läski. Yläasteen jälkeen ei ole ollut sellaista peräänhuutelua niin paljon, mutta sitäkin joskus. Mulla on tosi kaunis ystävä, kun keskustellaan vaikka jossain ryhmässä, niin miehet eivät kuule mitään mitä sanon, eivät välttämättä katso päinkään. Kaveria kyllä kuunnellaan ja pidetään automaattisesti kiinnostavana, vaikka sillä ei mitään (omaa) sanottavaa olisikaan :) Miehillä on usein epämukava olla mun seurassani, sen aistii helposti. En halua hakeutua miesten seuraan juuri tästä syystä, enkä voisi kuvitella itseäni esim. miesvaltaiselle alalle.
[/quote]
Insinöörinä voinen sanoa, että tavallisen näköisiä tai rumempiakin naisia kohdellaan töissä aina asiallisesti. Sitten taas tuon 183cm pitkän blondikolleegan seurassa ihan joka ukko ja jannu on hieman vaivantuneen oloinen....
aika harvoin sitä tulee sanottu mitään ulkonäöstä koska puhuminen kumminkin on joillakin paljon toimivampaa. enemmänkin nsellaiset keskinkertaiset naikkoset jotka itse huutelevat ohikulkijoille vaikkapa kaupakeskuksissa kostostaan, munafobioistaan ovat niitä rumimpia;sekä ulkoisesti että sisäisesti.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]ei minulla ole kavereita, kauniimpia eikä rumempiakaan. en saa huomiota kun korkeintaan kaupankassalta.
[/quote]
Sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:13"]En saa huomiota, ainakaan positiivista. Jos tulee kinaa (esim. puolustan itseäni tai jotakuta toista), saan aina kuulla olevani ruma ja läski. Yläasteen jälkeen ei ole ollut sellaista peräänhuutelua niin paljon, mutta sitäkin joskus. Mulla on tosi kaunis ystävä, kun keskustellaan vaikka jossain ryhmässä, niin miehet eivät kuule mitään mitä sanon, eivät välttämättä katso päinkään. Kaveria kyllä kuunnellaan ja pidetään automaattisesti kiinnostavana, vaikka sillä ei mitään (omaa) sanottavaa olisikaan :) Miehillä on usein epämukava olla mun seurassani, sen aistii helposti. En halua hakeutua miesten seuraan juuri tästä syystä, enkä voisi kuvitella itseäni esim. miesvaltaiselle alalle. [/quote] Insinöörinä voinen sanoa, että tavallisen näköisiä tai rumempiakin naisia kohdellaan töissä aina asiallisesti. Sitten taas tuon 183cm pitkän blondikolleegan seurassa ihan joka ukko ja jannu on hieman vaivantuneen oloinen....
[/quote]
Mitä esim omassa mielessäsi liikkuu tämän blondin seurassa?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:13"]En saa huomiota, ainakaan positiivista. Jos tulee kinaa (esim. puolustan itseäni tai jotakuta toista), saan aina kuulla olevani ruma ja läski. Yläasteen jälkeen ei ole ollut sellaista peräänhuutelua niin paljon, mutta sitäkin joskus. Mulla on tosi kaunis ystävä, kun keskustellaan vaikka jossain ryhmässä, niin miehet eivät kuule mitään mitä sanon, eivät välttämättä katso päinkään. Kaveria kyllä kuunnellaan ja pidetään automaattisesti kiinnostavana, vaikka sillä ei mitään (omaa) sanottavaa olisikaan :) Miehillä on usein epämukava olla mun seurassani, sen aistii helposti. En halua hakeutua miesten seuraan juuri tästä syystä, enkä voisi kuvitella itseäni esim. miesvaltaiselle alalle. [/quote] Insinöörinä voinen sanoa, että tavallisen näköisiä tai rumempiakin naisia kohdellaan töissä aina asiallisesti. Sitten taas tuon 183cm pitkän blondikolleegan seurassa ihan joka ukko ja jannu on hieman vaivantuneen oloinen....
[/quote]
Mitä esim omassa mielessäsi liikkuu tämän blondin seurassa?
[/quote]
Mitäs luulet? Sellaisia työntekoa haittaavia ajatuksia.
Ei sitä huomiota saa ulkonäöllä vaan olemuksella. Nuori ja nätti jätetään rauhaan, jos pitäytyy tiukasti porukassaan eikä katsele muualle, ja sellaisella paksummalla ämmällä on tavattomasti vientiä, jos hän luo katsekontakteja ja hymyilee.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:25"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:13"]En saa huomiota, ainakaan positiivista. Jos tulee kinaa (esim. puolustan itseäni tai jotakuta toista), saan aina kuulla olevani ruma ja läski. Yläasteen jälkeen ei ole ollut sellaista peräänhuutelua niin paljon, mutta sitäkin joskus. Mulla on tosi kaunis ystävä, kun keskustellaan vaikka jossain ryhmässä, niin miehet eivät kuule mitään mitä sanon, eivät välttämättä katso päinkään. Kaveria kyllä kuunnellaan ja pidetään automaattisesti kiinnostavana, vaikka sillä ei mitään (omaa) sanottavaa olisikaan :) Miehillä on usein epämukava olla mun seurassani, sen aistii helposti. En halua hakeutua miesten seuraan juuri tästä syystä, enkä voisi kuvitella itseäni esim. miesvaltaiselle alalle. [/quote] Insinöörinä voinen sanoa, että tavallisen näköisiä tai rumempiakin naisia kohdellaan töissä aina asiallisesti. Sitten taas tuon 183cm pitkän blondikolleegan seurassa ihan joka ukko ja jannu on hieman vaivantuneen oloinen.... [/quote] Mitä esim omassa mielessäsi liikkuu tämän blondin seurassa? [/quote] Mitäs luulet? Sellaisia työntekoa haittaavia ajatuksia.
[/quote]
... Kuten? Selitähän nyt tarkasti! ;)
En ole sinänsä ruma, ehkä keskinkertainen, mutta ikää jo 48 v. En ole koskaan saanut erityisesti "huomiota" miehiltä, mutta olen aina kokenut, että miesten kanssa saan jutellessa luotua hyvän kontaktin, esim. työpaikalla. Minusta on tärkeintä kohdata niin miehet ihan vaan ihmisinä, mutta mukavalla tavalla vähän erilaisina ihmisinä kuin naiset.
Eipä juuri mitään. Firman bileissä joskus jotkut hölmöimmöt ja ekstrovertrimmät tulevat iskemään. Toki jotkut avaavat ovia, mutta se lienee vain yleisinhimillistä kohteliaisuutta. Töissä miehet ovat ihan asiallisia, tosin mieluummin valitsevat jonkun muun lounaskaveriksi, mutta kyllä mäkin joskus kelpaan.
Oma mieheni solvaakin sitten minua alatyylisillä ilmaisuilla päivittäin ja seksiä ei ole ollut pariin vuoteen. Olen siis itse keskiverron/"persoonallisen" näköinen (ihmiset muistavat minut, vaikka olen ujo, enkä olisi sanonut heille sanaakaan, enkä monesti itse en monesti muista heitä). Ennen olin laiha ja ruma kuikelo ja nykyään raskauksien jälkeen kroppani on melko keskiverto.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]
ei minulla ole kavereita, kauniimpia eikä rumempiakaan. en saa huomiota kun korkeintaan kaupankassalta.
[/quote]
Siinähän se jo tulikin. Kahdenkymmenen vuoden aikana minua on lähestynyt yksi mies. Yli seitsemänkymppinen venäläinen, joka kaupassa kysyi mitä lihapaketissa lukeva "rypsiporsas" tarkoittaa. Että joo.
Tää on helppo: en mitään.
Ei oo koskaan pyydetty ulos, kahville tai tarjottu drinkkiä.
t. 20v tyttö
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]
[/quote]
Siinähän se jo tulikin. Kahdenkymmenen vuoden aikana minua on lähestynyt yksi mies. Yli seitsemänkymppinen venäläinen, joka kaupassa kysyi mitä lihapaketissa lukeva "rypsiporsas" tarkoittaa. Että joo.
[/quote]
Voi ei, tästä tuli jostain syystä paha mieli :(
Saan huomiota, kun matkustan Turkkiin lomaileman. Täällä Suomessa munlainen punakka ja isokokoinen keski-ikäinen nainen in miehille kun ilmaa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:32"]
Tää on helppo: en mitään.
Ei oo koskaan pyydetty ulos, kahville tai tarjottu drinkkiä.
t. 20v tyttö
[/quote]
Sulla on elämä edessä! Tilanne muuttuu varmasti. Itsevarmuutta, iloisuutta ja hymyä esille:). Olet liian nuori vatvomaan tällaista.
Enpä juuri minkäänlaista. Ilman meikkiä olen ruma (= huono iho), meikattuna keskinkertainen mutten missään nimessä kaunis tai edes nätti. Kroppa ihan ok, joskus ollut jopa oikein hyvä. Silti en mitään huomiota ole saanut, mitä nyt muutama vanhemmanpuoleinen kännikala saattanut huutaa että "hyvä perse" tai "paljonko maksaa". Melkolailla ilmaa olen siis. Kaverini vievät kaiken huomion, ja ihan syystä tietenkin. En minä tätä kohtelua ollenkaan ihmettele.
Miehet kutsuvat minua yleensä lempinimellä "äitee".