Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puen tasapaksun kroppani? Haluisin näyttää kerrankin hyvältä juhlissa!

Vierailija
02.04.2015 |

Juhlat tulossa, pukukoodina siisti pukeutuminen eli ilmeisesti jotain tyyliin arkisempi mekko, hame ja pusero tai siistit housut ja pusero tms. eli melkein mitä vaan paitsi ei pitkää iltapukua.

Vartaloni on kuin tiiliskivi: tasapaksu. Olen pyöreähkö, mutta en lihava, melko rintava olen ja sääret ihan suht ok (kai).

Haluaisin näyttää hoikalta, mutta muodokkaalta sillai tyylikkäästi. Olen ihan onneton pukeutuja, arkena aina farkut ja villapaita. Haluaisin kerrankin olla oikeasti hyvännäköinen ja tyylikäs ja tuntea itseni kauniiksi ja ehkä saada herätettyä yhden tietyn miehen huomion ;)

Voiko alusvaatteilla tehdä jotain? Auttakaa tyylitaiturit!!

Kommentit (25)

Vierailija
22/25 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:55"]

Itse ostin sellaiset muotoilevat alushousut jotka ylettyy rinnan alle. Ihan huippuostos!

[/quote]

Mitä sitten, kun ap pääsee panemaan sen tietyn miehen kanssa, ja mekon alta paljastuu tuollaiset seksintappajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopuksi, tämä luo muotoja myös, mutta ei sovi kovin isoille rinnoille.

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Midi-Wiggle-Dress-in-Texture/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4487056&cid=11464&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Red&totalstyles=238&gridsize=3

12

Pahoittelut, en saanut näitä samaan viestiin kaikkia kerralla.

Vierailija
24/25 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korsetti joka laitetaan vaatteen päälle. Jokuvkaunis ja asuun sopiva. Erilainen valinta j muotoilee nätisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi