Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan enää mp3-soitinta?

Vierailija
02.04.2015 |

Vai onko kyseinen laite jo aivan out? 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaani ei sellaista ole koskaan maininnut, joten taitaa olla out.

Vierailija
2/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:05"]

Käytän.

[/quote]

Millainen laite sinulla on? Mulla joku ikivanha Philipsin pinkki 4 gb. Ap

Vierailija
4/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:02"]

Vai onko kyseinen laite jo aivan out? 

[/quote]

kännykässä 64gigaa. en siis tarvitse ihan soitinta erikseen :) ei se sinänsä siis kadonnut mihinkään, integroitui vaan kaikkeen.

ja ennen kuin joku miettii liikaa, kyllä. kaikki on omasta hyllystä käännettyjä. 

-m35

Vierailija
5/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lenkkeillessäni yksin, kotitöitä tehdessä jos mies vielä nukkuu, bussimatkoilla, joskus nukkumaan rauhoittuessa... Jos soitin hajoaisi, yrittäisin löytää mahdollisimman samanlaisen laitteen tilalle. Miten muutenkaan sitä musiikkia kuuntelisi? Puhelin nyt on aivan liian iso otettavaksi lenkille mukaan.

Vierailija
6/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän säännöllisesti. Välillä minulla oli jonkin aikaa Spotify Premium, jota käytin puhelimella, mutta luovuin siitä. Mp3-soitin on kätevän pieni ja siellä on tarpeeksi kattava kokoelma mielimusiikkiani. Soitin on n. 4 vuotta vanha Sony walkman.

Vierailija
7/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkeillä ja automatkoilla aina. Mikä voisi olla parempi kuin mp3 ladattuna parasta musiikkia ikinä?

Vierailija
8/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Puhelimen soitin kuluttaa puhelimen akkua eikä näissä älyhärpäkkeissä yleensä ole akun kapasiteettia ylimäärin tarjolla. Vanha MuVo100 mulla musiikkisoittimena ja äänikirjoja varten. 

Jos tämä kastuu tai kolhiutuu niin vahinko ei ole suuri. Jos puhelin kolhiintuu niin harmittaa monen sadan euron edestä.

Vierailija
9/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän, vaikka soitin onkin ikivanha eikä hirveästi tilaa siinä ole. Ja oli oikeasti hyvä että sellainen multa vielä löytyy, kun pystyin viemään sen poikakaverille teho-osastolle että sai kuunnella mielimusaansa siellä muutaman päivän, kun teholla ei saa kännykääkään käyttää. Niin on poikkis mulle naljaillut kun käytän mp3-soitinta enkä kännykkää musan kuunteluun kuten hän, mutta kappas, mites sitten kävikään. Ei kannata heittää kaikkea pois vain siksi kun se on vanhaa :)

Vierailija
10/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä juttuja, kiitos! Luulin jo hetken jumittuneeni kivikaudelle, mutta kiva kuulla että muutkin mp3-soittimia vielä käyttävät. Ap

Vierailija
11/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet jumiutunut. Mulla on vielä käytössä vanhat korvalappustereot, jossa on radiokin. Se oli ihan huippu juttu joskus vuonna-85. Kummasti vaan toimii vieläkin. kotona kuuntelen sillä vielä(Talkin´about jumittaminen :D) mutta muuten hyppäsin tuon mp3 vaiheen ohi suoraan kännykällä kuunteluun.

Vierailija
12/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ja jotenkin surullista tämä, kuinka kaikki vanhenee niin nopeasti, joko näennäisesti tai oikeasti. Minä olin armeijassa vuonna 2004 ja kannoin mukanani kannettavaa cd-soitinta ja levylaukkua leireilläkin ja minulla oli myös sellainen korvanappiradio, siis sellainen jossa oli vain radio, niitä hetkiä varten jos ei soitinta ja levyjä saanut mukaan. Kerran sairastuin ja jouduin jäämään varuskuntasairaalan osastolle, eikä minulla ollut kuin se paska radio mukanani. Ärsytti kun en saanut sitä kuulokkeenjohtoa pysymään siinä asennossa, että lähetys olisi kunnolla kuulunut, ilman että piti pitää kättä pystyssä ja kuumetta lähes 40 astetta. CD-soittimessa ärsytti se, jos matkusti kuorma-auton lavalla kuoppaisella tiellä, niin levy pomppi helposti. Muutenkin aika harvalla oli silloin vielä mp3-soittimia ja jos olikin, niissä oli vähän tilaa. Kymmenen vuotta on mennyt ja nyt aletaan jo sitten niistä kätevistä mp3:sista miettiä kehtaako sellaisia museokamoja enää käyttääkään. Käyttäkää ihmeessä. Itsekin luovuin siitä spotifysta, kun söi akkua, eikä se sovellus toiminut minulla kovin jouhevasti.

T:7

Vierailija
13/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käytän, ostin itse asiassa juuri uuden (SanDisk Sansa Clip Sport), koska vanhasta iPodista loppui muisti kesken ja tuohon uuteen saa muistikorttilaajennuksen. Älypuhelimen akku on niin onneton, etten voi kuvitellakaan käyttäväni sitä musiikin kuuntelemiseen.

Vierailija
14/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erillinen soitin on hyvin kevyt, ääni parempi ja akkukin kestää päiväkausia vrt kolho puhelin. Kyse ei ole trendikkyydestä vaan käytännöllisyydestä. 

Vierailija
15/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat löytyy, sekä kannettava CD-soitin etttä MP3-soitin.

Kannettavasta CD-soittimesta kuuntelen musiikkia häviöttömänä ja täydellä laadulla.

MP3-soittimeni on kallis deluxe-malli, jossa on lähes CD-tasoinen äänitys. Se on huippuvehje, jos tarvitsee tallentaa keikkoja tai tilaisuuksia.

Kuuntelen molemmilla melko paljon.

Vierailija
16/36 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on mp4 tai jopa mp5 soittimet.

Vierailija
17/36 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandiskin soitin lisämuistikortilla, tätä voi käyttää sokkonakin kun on kunnon napit eikä mitään kosketusnäyttöroskaa kuten kännyköissä 🤞

Vierailija
18/36 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan perinteisiä mp3-soittimia juurikaan mutta muusikot ja hifistit saattavat käyttää kyllä esim. jotain Sonyn kannettavia huippusoittimia joilla voi toistaa HD-tason ääntä.

Vierailija
19/36 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kuntopyöräillessäni kotona mun vanhaa Ipodia, hyvin toimii.

Vierailija
20/36 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on mp4 tai jopa mp5 soittimet.

Joo mulla on mp10 sekä Suomi kp31.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä